رئیس مرکز توسعه آموزش از برگزاری رویداد ایده آزاد در تکنوترنسپورت ۲۰۲۲، همزمان بانمایشگاه بین‌المللی حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری شرکت توانیر، رویداد تبادل فناوری در حوزه اصلاح الگوی مصرف انرژی برق را برگزار می‌کند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از برگزاری رویداد خانواده و فرهنگ عامه خبر داد و گفت: الگوی خانواده ایرانی اسلامی به جهان نمایش داده خواهد شد.
رویداد «به‌هم‌رسانی درحوزه پرورش و ارتقای شناختی» با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی در باغ کتاب تهران برگزار می شود.
رویداد بزرگ صنایع دستی همزمان با افتتاحیه کمپین تابستانه باغ کتاب تهران با حضور معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و قائم‌مقام باغ کتاب تهران برگزار شد.
نخستین رویداد سه روزه «میم مثل مربی» ویژه تربیت مربیان تراز مراکز شبه‌خانواده در شیرخوارگاه آمنه برگزار شد.
نخستین رویداد ملی «ایده بازار مادر، نوزاد و کودک» در راستای حمایت از کسب و کارهای فناورانه، دانش بنیان و نوپا و تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» تیر ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.
بزرگترین رویداد طراحی مبلمان شهری کشور با مشارکت ۵ دانشگاه مطرح کشور توسط سازمان زیباسازی شهرتهران در خانه طهران برگزار شد.
برگزاری رویداد ایده‌پردازی «تهران‌دخت» ویژه فعالان حوزه نوجوان آغاز شد و تا 20 خرداد ادامه دارد.
رویداد FUN RUN با حضور نمایندگان شورای المپیک آسیا، بازی های آسیایی هانگژو، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برگزار شد.
معاون امور جوانان وزارت ورزش از برگزاری رویداد ملی نوآوری مشارکت اجتماعی جوانان (نما) در سال جدید خبر داد.
رویداد بین المللی تامین مالی نوآوری و فناوری (فینوتکس) همزمان با رویداد اینوتکس در اردیبهشت ماه برگزار می شود.
رویداد هشت روزه آینده‌سازان فناوری اطلاعات و ارتباطات تحت نظر مدرسان برتر داخلی و خارجی با همکاری مشترک آکادمی همراه اول و هواوی آغاز بکار کرد.
دبیر ستاد ملی جمعیت از برگزاری اولین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت خبر داد.
وزیر کشور با اشاره به برگزاری نخستین رویداد مدیریت بحران ایران قوی گفت: باید بحران را با راهبرد مهارت مدیریتی، نرم افزاری، انسانی و تجهیزاتی کنترل کرد.
آکادمی ایرانسل با هدف بررسی ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و چالش‌های پیش رو در زیست‌بوم بازی‌های دیجیتال، رویداد تخصصی بازی‌های دیجیتال را برگزار می‌کند.
آکادمی ایرانسل با هدف بررسی ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و چالش‌های پیش رو در زیست‌بوم بازی‌های دیجیتال، رویداد تخصصی بازی‌های دیجیتال را برگزار می‌کند.
رئیس انجمن فریزبی ایران از برگزاری سه رویداد بزرگ توسط این انجمن تا پایان سالجاری خبر داد و گفت: این رقابت‌ها در قالب دومین لیگ دیسک طلایی برگزار می‌شود.
رئیس انجمن فریزبی ایران از برگزاری سه رویداد بزرگ توسط این انجمن تا پایان سالجاری خبر داد و گفت: این رقابت‌ها در قالب دومین لیگ دیسک طلایی برگزار می‌شود.
رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» و «پیوند» در حوزه کشاورزی هوشمند دوشنبه سوم بهمن ماه جاری با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.
نخستین دوره رویداد ایده‌پردازی حوزه بازی‌سازی و سرگرمی رسانه‌ای توسط مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول برگزار می‌شود.
آکادمی همراه اول اقدام به برگزاری رويداد «فناوری‌های تحول‌آفرین و سلامت هوشمند» با هدف آگاهی‌بخشی به مدیران ارشد حوزه سلامت درباره تحولات عرصه دیجیتال کرد.
پیوند طراحان و تولیدکنندگان منسوجات سنتی و صنایع دستی مرتبط در طراحی لباس امروز ایرانی در رویداد ملی «سه گام» به مدت ۳ ماه در گالری سعدآباد برقرار می‌شود.
مدیر کل مشارکت‌ها اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه سازمان جوانان از برگزاری رویداد ملی «همنا» با مشارکت تشکل‌ها و فعالان جوان خبر داد.
مرکز پژوهش های مجلس، جهت بهره مندی از افکار و ایده های نوآورانه صاحب نظران و دانشجویان علاقه مند به این حوزه، رویداد «ارتقاء قابلیت های دیوان سالاری از طریق مردمی سازی» برگزار می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ