رئیس مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ترکیه بدون اشاره به نقض منشور ملل متحد و قوانین بین المللی در لزوم عدم تعرض به خاک یک کشور مستقل گفت: ترکیه تصمیم‌ گیرنده زمان آغاز عملیات در سوریه است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه ترکیه تصمیم آمریکا برای تمدید لغو تحریم‌های تسلیحاتی علیه بخش یونانی‌نشین قبرس را محکوم کرد.
حکیم زیاش در نهایت تصمیم گرفت چلسی را ترک کند و در آزمایشات پزشکی گالاتاسرای ترکیه شرکت می‌کند.
رئیس جمهور ترکیه هشدار داد ملت این کشور باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد از میراث مقدس بودن خانواده محافظت کند یا اینکه کشور را به کسانی که از همجنس‌بازان حمایت می‌کنند، تحویل دهند.
پس از تصمیم عراق برای توقف صادرات نفت خام از اقلیم کردستان به ترکیه، رسانه های عبری از ضرر اسرائیل از این تصمیم صحبت می کنند.
وزیر خارجه ترکیه امروز تصریح کرد: از تحریم‌ ها علیه ایران حمایت نمی‌کنیم؛ مستقلیم و خود تصمیم می‌گیریم.
داستان محمد عبداللهیان داستان جالبی است. او که در حوادث طبیعی بسیاری حضور داوطلبانه دارد، این بار تصمیم می‌گیرد برای سفر به ترکیه النگوی همسرش را بفروشد! با او در این باره گفت و گو کردیم.
رسانه های ترکیه از تصمیم بافتیمبی گومیس برای خداحافظی از دنیای فوتبال خبر دادند.
نخست وزیر سوئد امروز اعلام کرد: استکهلم پنجشنبه هفته جاری درباره توافقات با ترکیه در ارتباط با پیوستن به ناتو تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کند.
کریستین آتسو قرار بود ساعت 11 شب ترکیه را به مقصد فرانسه ترک کند اما گل سه امتیازی، او را از تصمیمش منصرف کرد و چند ساعت هم زلزله ...
رئیس جمهور فنلاند می گوید ترکیه باید هر چه زودتر درباره عضویت این کشور و سوئد تصمیم گیری نماید.
با تصمیم شیخ تمیم، کانکس‌های مورد استفاده در جام جهانی قطر به زلزله‌زدگان سوریه و ترکیه اهدا شد.
با تصمیم شیخ تمیم، کانکس‌های مورد استفاده در جام جهانی قطر به زلزله‌زدگان سوریه و ترکیه اهدا شد.
رئیس انجمن پاراتکواندو حواشی مربوط به حضور تیم ملی پاراتکواندو در ترکیه را رد کرد و گفت: تکواندوکار تابع تیم ملی است و نمی‌تواند تصمیم بگیرد در چه مسابقه‌ای شرکت کند.
اردوغان می گوید ترکیه ممکن است درباره پیشنهاد فنلاند در ناتو تصمیمی بگیرد که سوئد را شوکه کند.
کابینه ترکیه قرار است در مورد پروژه هاب گازی پیشنهادی رئیس جمهور روسیه تصمیم گیری کند.
منابع عراقی از تصمیم نیروهای مرزبانی این کشور برای ایجاد 200 پاسگاه نظامی در مناطق مرزی اقلیم کردستان با ایران و ترکیه خبر دادند.
سرگئی ورشینین معاون وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه که فقط سوریه و ترکیه می توانند درباره دیدار سران دو کشور تصمیم گیری کنند، گفت که آنکارا لزوم عادی سازی و حفظ روابط با دمشق را درک می کند.
مسئولان ترکیه با بیان اینکه حملات زمینی به شمال سوریه به زودی آزاد خواهد شد، گفتند که احتمال دارد در جلسه امروز هیئت دولت در این مورد تصمیم گیری شود.
وزیر امور خارجه ترکیه گفت که کشورش نمی تواند تهدیدات آمریکا علیه عربستان را در پی تصمیم «اوپک پلاس» برای کاهش تولید نفت بپذیرد.
وزیر خارجه ترکیه تأکید کرد که کشورش در قبال تصمیم امریکا درباره برداشتن ممنوعیت صادرات سلاح به قبرس یونانی‌نشین به اقدامات  ملموس و عملی دست خواهد زد.
پیش از انتخابات سال ۲۰۲۳ میلادی ترکیه شش حزب اپوزیسیون متحد شده اند تا «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه را از قدرت برکنار کنند. با این وجود، ائتلاف اپوزیسیون هنوز درباره معرفی یک نامزد واحد تصمیم نگرفته است.
پیش از انتخابات سال ۲۰۲۳ میلادی ترکیه شش حزب اپوزیسیون متحد شده اند تا «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه را از قدرت برکنار کنند. با این وجود، ائتلاف اپوزیسیون هنوز درباره معرفی یک نامزد واحد تصمیم نگرفته است.
با تصمیم مسئولان فدراسیون کاراته کشورمان، 17 کاراته‌کا در رقابت‌های کاراته وان ترکیه حضور خواهند داشت.
برخی رسانه‌ها اعلام کردند پس از نشست سه‌جانبه «لِویو»، رئیس‌جمهور ترکیه تصمیم دارد این هفته درباره بحران اوکراین با رئیس‌جمهور روسیه گفت‌وگو و رایزنی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ