رئیس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: متخصصان و کارآفرینان غیرایرانی که شرایط نخبگی دارند از امتیازات شهروندی برخوردار می شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت مجاز است نسبت به تسهیل و واگذاری اقامت به اتباع خارجی متقاضی اقامت که حداقل مبلغ مشخصی در بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی ایرانی سپرده گذاری ارزی و یا ریالی کرده و یا در ایران سرمایه گذاری مستقیم و غیرمستقیم می‌کند و یا اوراق بهادار دولتی و یا اوراق بهادار ارزی طرح‌ها (پروژه های) داخلی را خریداری می‌نمایند، اقدام کنند.
با تصویب مجلس شورای اسلامی، دولت مجاز شد نسبت به تسهیل و واگذاری اقامت به اتباع خارجی متقاضی اقامت اقدام کند.
با مصوبه مجلس شورای اسلامی، دولت مجاز شد نسبت به تسهیل و واگذاری اقامت به اتباع خارجی متقاضی اقامت اقدام کند.
هاشمی نسب مجوز حضور روی نیمکت استقلال را دریافت کرد
مجلس شورای اسلامی به وزارت نفت مجوز داد تا به منظور تکمیل زنجیره نفت و گاز، نسبت به سرمایه‌گذاری مشترک با بخش غیردولتی در پتروپالایشگاه‌ها و پالایشگاه‌ها اقدام کند.
چهار بازیکن خارجی و لژیونر تراکتور آی تی سی خود را از فیفا دریافت کرده‌اند.
کارت بازی دو بازیکن تازه وارد پرسپولیس که فصل گذشته لژیونر بودند صادر شد.
گواهی نقل و انتقال بین‌المللی بازیکنان جدید پرسپولیس صادر شد.
بر اساس تصمیمات امروز سازمان لیگ، محمد نادری اجازه بازی در لیگ برتر را پیداکرد.
مجوز شرکت آمریکایی برای دورزدن تحریم ایران
رئیس سازمان استاندارد از شرکت سایپا خواست با دادن تعهد در رابطه با برخی نواقص، ۱۱۳۳ خودروی چانگان که در گمرک غرب تهران دپو شده را ترخیص کند.
سازمان مهاجرت سوئد اعلام کرد که مجوز اقامت هتاک به‌قرآن کریم را مورد بازنگری قرار می‌دهد.
بر اساس داده‌های رسمی آژانس آمار ترکیه (ترک‌استات) که روز دوشنبه منتشر شد، روس‌ها در سال گذشته میلادی در دریافت مجوزهای اقامت صادر شده در ترکیه پیشتاز شدند.
بر اساس داده‌های رسمی آژانس آمار ترکیه (ترک‌استات) که روز دوشنبه منتشر شد، روس‌ها در سال گذشته میلادی در دریافت مجوزهای اقامت صادر شده در ترکیه پیشتاز شدند.
کمیته ملی المپیک با تکیه به شعار کیفی گرایی اقدام به کاهش سهمیه‌ها برای بازی‌های آسیایی کرده اما ازطرفی شرایط اعزام ورزشکاری را مهیا کرده که جایی در اردوها و مسابقات دو سال اخیر نداشته است.
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت گفت: مجوز اقدامات اخیر در اهانت به قرآن، بر خلاف ادعای آزادی بیان مصداق «جاهلیت مدرن» است.
اصفهان- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان از اصلاح و تعدیل پروانه ۸۱۰ حلقه چاه آب کشاورزی در این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد.
ترکیه صدور مجوز اقامت در استانبول را برای خارجی‌ها متوقف کرد.
رئیس جامعه بوم گردی ایران گفت: حداقل نرخ اقامت در بوم گردی های مجوز دار ۱۲۰ و حداکثر ۵۰۰ هزار تومان بابت یک شب اقامت در اتاق با صبحانه برای هر نفر است اما نرخ بیشتر تخلف محسوب می شود.
مشهد ـ معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تعداد هزار و ۶۴ خانه مسافر در خراسان رضوی در پی ثبت و بررسی درخواستهای صدور مجوز برای اقامت فعال هستند.
خانه مسافرهای بدون مجوز در ایام عید، برای اقامت دو نفر در یک اتاق دو تخته شبی ۱.۵ میلیون و برای اقامت مسافران نوروزی در ویلاهای استخردار شبی ۳۰ میلیون تومان اجاره می گیرند.
طبق اعلام وزارت بهداشتی‌ها، اتباع خارجی که مجوز قانونی اقامت در کشور را دارند، می‌توانند برای برقراری پوشش بیمه به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند. اتباع غیر مجاز هم با ثبت مشخصات خود و با تایید وزارت کشور می‌توانند از بیمه برخوردار شوند.
یافتن یک هارد درایو در بین هزاران تن زباله کار بسیار پیچیده‌ای است، شبیه یک ماموریت غیرممکن. هاولز تیمی از هشت متخصص را تشکیل داده که در حوزه‌هایی نظیر مرتب‌سازی با هوش مصنوعی، استخراج از گورستان پسماند، مدیریت زباله و استخراج داده مهارت دارند.
عید فطر، عید جوایز شناخته می‌شود؛ چنان که در دعای امام باقر ـ علیه السلام ـ در هنگام رفتن برای اقامه نماز عید فطر آمده است: «فإن الیک یا سیدی تهیئنی و تعبئتی و اعدادی و استعدادی رجاء و فدک و جوائزک و نوافلک؛ من آماده و مجهز شده ام به امید بخشش دریافت هدایا و جوایز و فضل و کرم تو.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ