ششمین جلسه دادرسی پرونده حبیب فرج‌الله چعب سرکرده گروهک تروریست حرکت النضال در دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد. این جلسه با حضور متهم، وکیل مدافع و تعدادی از خانواده‌های شهدای ترور شده توسط این گروهک تروریستی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیامک نعمتی و عیسی آل‌کثیر پیش از شروع بازی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
هاشمی نسب از کوره دررفته و عصبانی در گفت‌وگوی صریح و بی پرده در خصوص اتفاقات اخیر صحبت کرد.
با اعلام رسمی تاج؛ قرارداد امیر قلعه‌نویی تا پایان جام جهانی 2026 خواهد بود
علی خسروی می‌گوید با فراهم کردن امکانات می‌توان سبب بازگشت مردم به روستاها و رونق گرفتن ورزش شد.
محمدرضا ابوالفضلی نسبت به قانون 45 ساله داوران اعتراض کرد و این موضوع را مغایر با قوانین فیفا دانست.
درست است که این روز‌ها سیداحمد، به‌عنوان نتیجه امام، جایی در بین خبر‌های ورزشی و فوتبالی دارد؛ ولی این رشته ورزشی در خانواده امام از دیرباز مورد توجه بوده و حتی یکی از فرزندان امام به‌صورت حرفه‌ای تا پای رسیدن به تیم ملی هم پیش رفته است.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال صحبت های جنجالی و عجیبی را علیه ریکاردو ساپینتو به زبان آورد.
مدیرعامل باشگاه استقلال با انتشار متنی در صفحه شخصی خود انتخاب سرمربی این تیم را به تاخیر انداخت؛ او با هواداران حرف زده است.
باشگاه پرسپولیس گزارشی جالب از مجمع امروز در ساختمان این باشگاه منتشر کرد.
تست دوپینگ شاراپووا در مسابقات اوپن استرالیا ۲۰۱۶ برای ماده مخدری به نام ملدونیوم مثبت شد و به مدت ۱۵ ماه از رقابت محروم شد. شاراپووا پس از این اتفاق توضیح داد که به توصیه پزشک خانواده‌اش از داروی میلدرونات استفاده می‌کرده و نمی‌دانست که این ماده همان ملدونیومی است که چند هفته قبل به عنوان ماده ممنوعه طبقه‌بندی شده بود. او از هواداران عذرخواهی کرد و از مقامات خواست که یک فرصت دیگر به او بدهند تا دوران حرفه‌ای خود را به شکلی بهتر به پایان برساند.
کمیته داوران حرفه‌ای فوتبال انگلیس و رسانه های ایتالیایی حمله هواداران رم به آنتونی تیلور و خانواده اش را محکوم کردند.
امیدوارم به رکورد آلن ویتل برسم و بهترین گلزن خارجی تاریخ پرسپولیس شوم.
بازیکن تراکتور گفت: از نحوه سوت زدن داور معلوم بود که می‌خواهد بخشی از مملکت را خوشحال کند، اما نمی‌شود برای مردمی که این همه راه از تبریز به تهران آمده‌اند، اینطور قضاوت کرد.
برخی عادت دارند هنگام دعوا و عصبانیت، حرف‌ها و طعنه‌هایی به زبان بیاورند که هرگز از ذهن طرف مقابل پاک نمی‌شود. سعی کنید موقع عصبانیت دست روی ضعف‌های همسرتان نگذارید. پای خانواده‌اش را وسط نکشید و اهانت نکنید. اگر نمی‌توانید به خودتان مسلط باشید، موقع خشم محل را ترک کنید.
مرادمند از انگیزه‌های خود و هم‌تیمی‌هایش برای دربی می‌گوید. او امیدوار است که بتواند انتقام شادی بیرانوند در پایان شهرآورد یکصد را بگیرد و در این میان با ستاره‌های استقلال، برای رقبا کری خواند.
حرف‌های جنجالی ستاره سپاهان علیه پرسپولیس
این بچه گناه دارد، او پاک و معصوم است، اما با فشار تمرینات پدرش صفحات رشدش بسته شده و هنگام تمرین سینه‌اش را می‌گیرد، ما نگرانیم...
رئیس باشگاه اتحاد کلباء به ستایش از فرهاد مجیدی پرداخت و عملکرد تیم با این مربی ایرانی را در فصل جاری لیگ امارات ستود.
هفته پیش در یک جلسه خودمانی خداداد عزیزی برای نخستین بار کتاب زندگی‌اش با عنوان «تو خداداد عزیزی هستی» را دید، تا به زودی در مراسمی رسمی از آن رونمایی کنند.
اکبر صادقی توضیحاتی درباره دلیل عدم حضورش در اردوی نساجی مازندران در دوران حضور حمید مطهری ارائه داد.
یکی از هواداران استقلال بعد از شکست تیمش در دربی حرف‌های جالبی به سرمربی حریف زد.
محمدرضا حضرت پور در گفت و گو با ورزش سه صحبت‌هایی جنجالی را درباره اتفاقات دیروز به زبان آورد.
دادستان کشور با بیان اینکه وکیل خانواده امینی حرف‌های بدون مدرک مطرح می‌کند، گفت: باید مسائل حقوقی را از جریان‌های آلوده به افکار سیاسی جدا کنیم و همه در برابر قانون تسلیم باشیم.
دادستان کل کشور با تأکید بر فعالیت بیشتر حقوقدانان بسیجی گفت: باید انسجام بیشتری داشته باشید و مسائل را از منظر حقوقی بشکافید، به طور مثال وکیل خانواده امینی حرف‌های بدون مدرک مطرح می‌کند و پیش از آنکه نظر پزشکی قانونی اعلام شود، می‌گوید نظر آن‌ها را قبول ندارد، این چه حقوقدانی است که پیش از اعلام نظر مرجع قانونی، آن را قبول ندارد و خواهان تشکیل کمیته حقیقت یاب شده است. به عبارتی از فردا هر کسی دچار حادثه‌ای شود، خواهان تشکیل چنین کمیته‌ای می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ