اکبر صادقی توضیحاتی درباره دلیل عدم حضورش در اردوی نساجی مازندران در دوران حضور حمید مطهری ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی گل‌گهر می‌گوید بازیکنان او به هماهنگی خوبی رسیده‌اند و برای دیدار با فولاد آماده هستند.
سرمربی پیکان امیدوار است با جوانان تیمش بتوانند عملکرد خوبی در فصل جدید داشته باشند.
بدنساز سابق پرسپولیس معتقد است اردوی پیش فصل طولانی مدت کمکی به تیم‌ها نمی‌کند و بازیکنان پس از پایان فصلی سخت، به استراحت هم نیاز دارند.
مربی دروازه بان های تیم ملی افغانستان اعلام کرد دیدار با ایران یک فرصت مناسب برای خودنمایی بازیکنانش است.
مشی حامیان روحانی همواره همین گونه بود که در چالش‌هایی که میان ایران و غرب به وجود می‌آمد، تحلیل را طوری ارائه می‌کردند که ایران مقصر باشد. فلاحت‌پیشه در گفتگو با ایسنا گفته که «ایران اشتباهات سیاسی کم نداشته است، یکی از این اشتباهات از دست دادن فرصت احیای برجام قبل از بحران اوکراین و وصل شدن پرونده ایران به موضوع اوکراین است. معتقدم اگر ایران به موضوع اوکراین ربط داده نمی‌شد، اجماع در پارلمان اروپا شکل نمی‌گرفت.»
سارا خادم‌الشریعه در شرایطی با برداشتن روسری در رقابت‌های آلماتی حضور پیدا کرد که کمی قبل از آن یکی، دو ورزشکار ایرانی هم چنین کرده بودند؛ ولی آن‌ها بعدا گفتند که آن اقدام‌شان سهوی بوده و مشکلی با حجاب نداشته‌اند. سارا، ولی در گفت‌وگوی اخیرش درباره برداشتن حجابش در رقابت‌های قزاقستان می‌گوید: «اینجا دیگر می‌خواهم با خودم روراست باشم. قبل از بازی‌های جهانی، به هر تورنمنتی که می‌رفتم، فقط جلوی دوربین حجاب می‌گذاشتم؛ چون نماینده ایران بودم. احساس خوبی نداشتم و تصمیم گرفتم به این شرایط پایان بدهم».
روزبه چشمی می‌گوید بازیکنان تراکتور هفته گذشته و در زمین حرف‌های خوبی به زبان نیاوردند و باید به تیم رقیب احترام بگذارند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: سطح توقع مردم، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از تیراندازی بالا رفته است.
سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد تیمش در بازی با پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد و نتیجه مطلوبی کسب کند.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: رفع تعلیق کمیته مجوز حرفه‌ای خبر خوبی است، اما مسئولیت ما را فوق‌العاده بیشتر می‌کند.
کاپیتان تیم ملی برزیل با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، درباره شرایطی که پس از ناکامی در جام جهانی تجربه می‌کند، صحبت کرد.
فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال با وجود حرف‌های نامزد کریستیانو، از اینکه او را در پرتغال اولیه پرتغال در بازی دیروز قرار نداده پشیمان نیست.
نماینده دائم عربستان در اتحادیه عرب در حاشیه نشست این اتحادیه در کشور الجزایر در گفتگو با شبکه الشرق گفت که ایران همسایه ما است و عربستان همواره برای رسیدن به توافق با ایران دستش به سوی این کشور دراز است؛ توافقی که به موجب آن، آن چه اقدامات بی ثبات کننده ایران در کشور‌های عربی خواند، متوقف شود.
مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: ملی پوشان به دلیل حضور در لیگ آمادگی خوبی را دارند و مطمئنم که با این ترکیب تیم ملی هم مقابل آمریکا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.
نواک جوکوویچ مطالبی درباره حضورش در مسابقه نهایی انجمن تنیس حرفه‌ای مردان جهان (ATP) بیان کرد.
علی مجتهدزاده، وکیل دادگستری گفت: آقای اژه‌ای روز‌های اول حرف‌های خوبی زدند و چند گام مثبت برداشتند، اما امروز مشاهده می‌کنیم در بر پاشنه‌ای می‌چرخد که تا به امروز نبوده است که حتی در سال ۸۸ هم مشاهده نکردیم برخی از این بدعت‌ها به این شکل اتفاق بیفتد.
منصور حقیقت‌پور گفت: حرف‌های بایدن از این جهت خوب است که سوژه دست طنزنویسان و کاریکاتوریست‌های ما جور شد تا قدری دلمان شاد شود و به حرف‌هایش بخندیم.
مدافع آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد بتوانند مقابل استقلال نمایش خوبی داشته باشند.
دانیال شه‌بخش پس از اولین تجربه خود در بوکس حرفه‌ای، گفت: قدم خوبی برداشتم و تنها با کسب کمربند قهرمانی آرام می‌شوم.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: قایقرانی از رشته‌های پرافتخار ما است که الحمدالله مسیر خوبی را در راه موفقیت طی می‌کند.
یوسف نوری در واکنش به حواشی ایجاد شده درباره دلایل بازگشایی مدارس گفت: از فرزند من پرسیدند که شما به پدرت گفتی مدارس را باز کند، او هم در فضای خودش گفت که بله مدرسه خوب است و دلم برای دوستانم تنگ شده و حضوری باشد بهتر است.
جراردو سیوانه، سرمربی بایرلورکوزن، از بازیکنانش می‌خواهد که از نظر روحی و ذهنی برای بازی برابر ماینتس آماده باشند.
جراردو سیوانه، سرمربی بایرلورکوزن، از بازیکنانش می‌خواهد که از نظر روحی و ذهنی برای بازی برابر ماینتس آماده باشند.
ساخته ماریل هلر از فرمی قابل توجه برخوردار است که بدون برخورداری از ستاره‌های مشهور هالیوود در نقش محوری درام به پیش رفته و داستان به خوبی قدرت را روی پرده نقره‌ای نشان می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ