کمیته داوران حرفه‌ای فوتبال انگلیس و رسانه های ایتالیایی حمله هواداران رم به آنتونی تیلور و خانواده اش را محکوم کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که رسانه مطرح آلمانی گفته سردار تا ده روز آینده به میلان می رود رسانه های ایتالیایی می گویند هنوز توافقی در کار نیست.
رسانه‌های ایتالیایی حضور لئوناردو بونوچی و جانلوئیجی بوفون در تیم ملی ایتالیا را یکی از دلایل جدایی روبرتو مانچینی عنوان می کنند.
رسانه‌های ایتالیایی خبر داده‌اند که به دلیل نگرش مدیران پورتو، تیم میلان از تلاش برای جذب مهدی طارمی دست کشیده است.
رسانه‌های ایتالیایی از کارلو آنچلوتی به عنوان گزینه اول ناپولی برای جانشینی لوچانو اسپالتی یاد کردند.
رسانه‌های اسرائیل گزارش داده‌اند که این مامور سابق موساد روز یکشنبه گذشته با پروازی که برای آن بلیت داشت سفر نکرد و برنامه‌ای هم برای قایق‌سواری در دریاچه ماجیوره نداشت.
رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند ژوزه مورینیو بعد از شکست در مقابل سویا در فینال لیگ اروپا در رختکن به بازیکنانش گفته‌ است که دستهای پشت پرده عامل شکست آنها بوده است.
مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران ضمن تایید مذاکره فدراسیون با مربی ایتالیایی، درباره سکه‌های خبرساز اهدایی به تیم ملی توضیحاتی داد.
رسانه‌های ایتالیایی تایید می‌کنند رابطه لوچانو اسپالتی و دی لورنتیس، سرمربی و رئیس باشگاه ناپولی پس از قهرمانی در سری A سردتر شده است.
بر اساس اعلام رسانه های ایتالیایی پل پوگبا به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه ران ادامه فصل را از دست داد.
در صورت تایید ادعای جدید رسانه های ایتالیایی، یوونتوس بار دیگر شانس کسب سهمیه چمپیونزلیگ را از دست خواهد داد.
رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند مدیران اینتر تصمیم خود را درباره آینده سیمونه اینزاگی، سرمربی‌شان گرفته‌اند و او فصل آینده روی نیمکت نراتزوری نخواهد نشست.
به گفته رسانه‌های ترکیه‌ای هنوز دلیل این اتفاق غم‌انگیز مشخص نشده است.
عملکرد و گلزنی نیکولو بارلا مقابل بنفیکا مورد توجه رسانه‌های ایتالیایی قرار گرفته است.
در حالی که برنامه دیدار نتانیاهو با نخست وزیر ایتالیا هم مشخص شده است اما تا پایان امروز یک شنبه هنوز مشخص نیست که او قرار است با چه هواپیمایی به آنجا سفر کند.
بنا به اعلام یک رسانه ایتالیایی، رم و پاریس در تلاشند تا با ارسال یک سامانه پدافند هوایی پیشرفته به اوکراین، به کمک های نظامی خود به این کشور ادامه دهند.
درخشش مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در دیدار اخیر در لیگ پرتغال در رسانه‌های ایتالیا هم بازتاب داشته است.
درخشش مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در دیدار اخیر در لیگ پرتغال در رسانه های ایتالیا هم بازتاب داشته است.
بر اساس اعلام رسانه های ایتالیایی، باشگاه اینتر برای جلوگیری از تشدید مصدومیت، نمی خواهد بروزوویچ روز شنبه مقابل مراکش بازی کند.
بعد از دیدار شب گذشته بارسلونا و اینتر، رسانه‌های ایتالیایی انتقادهای زیادی از رافینیا، ستاره برزیلی بارسا، کرده و او را بدترین بازیکن بارسلونا در این بازی می‌دانند.
بعد از شکست 0-1 انگلیس برابر ایتالیا، بوکایو ساکا که عملکرد ضعیفی داشت، مورد تمسخر رسانه های ایتالیایی قرار گرفت و آنها مدعی شد او هنوز در شوک خطای جورجیو کیه لینی در فینال یورو است.
بعد از حملات اینستاگرامی یک چهره رسانه‌ای مشهور در ایتالیا به فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری، حساب اینستاگرامی او مسدود شد.
عملکرد درخشان رافائل لیائو، ستاره میلان، تحسین بسیاری را برای این بازیکن به همراه داشته است.
رسانه‌های ایتالیا گزارش دادند که یک نظامی آمریکا نوجوان ۱۵ ساله این کشور را به قتل رسانده است؛ والدین این نوجوان می‌گویند شرایط موجود باعث شده هیچ مجازاتی در انتظار قاتل نباشد.
رسانه‌های فرانسوی و ایتالیایی درباره انتقال احتمالی میلان اشکرینیار از اینتر به PSG هم‌عقیده نیستند و نظراتی صد در صد مخالف هم دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ