بازیکن تراکتور گفت: از نحوه سوت زدن داور معلوم بود که می‌خواهد بخشی از مملکت را خوشحال کند، اما نمی‌شود برای مردمی که این همه راه از تبریز به تهران آمده‌اند، اینطور قضاوت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوشنگ نصیرزاده حرفهای عجیبی را در مورد ادعای امیرحسین حسین‌زاده به زبان آورد.
منصوریان می‌خواد روش جدیدی از بازی را با تیمش در دیدار امروز با صنعت نفت آبادان پیاده کند.
حرف‌های عجیب قلیچ با حرکات دست همیشگی و ادبیاتی خاص علیه ستاره پرسپولیس بار دیگر موجی از واکنش‌ها را در مورد این گلر سابق یه راه انداخته است.
ایجاد آدرس ایمیل‌های با نام ساختگی (alias email addresses) به شما کمک می‌کند تا بتوانید از اطلاعاتتان محافظت کرده و با افزودن آدرس‌های ایمیل اضافی که پیام‌ها را به آدرس اصلی تان ارسال می‌کند، تعداد ایمیل‌های اسپم را به حداقل برسانید و راحت‌تر بتوانید ارتباطات دریافتی تان را مدیریت کرده و مانع از نقض داده‌ها شوید.
تمام باشگاه‌های لیگ میانمار برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مجوز حرفه‌ای گرفتند.
سرمربی استقلال حرف‌های عجیبی در خصوص بیرانوند و حرکتش بعد از دربی گذشته زد.
امیدوارم به رکورد آلن ویتل برسم و بهترین گلزن خارجی تاریخ پرسپولیس شوم.
ستاره این فصل تراکتور بعد از شکست عجیب مقابل استقلال، حرف‌های جالب توجهی به زبان آورد.
پدر امیرحسین شیرچی فوتبالیست فوت شده در زمین فوتبال حرف‌های عجیب و تکان‌دهنده‌ای را درباره مرگ فرزند خود زده است.
غیر از عجیب بودن توافق شفاهی برای مرخصی وسط وصل، که در دنیای حرفه‌ای فوتبال جایی ندارد، به نظر می‌رسد این بهانه بیشتر توجیهی از سوی باشگاه تبریزی برای خاتمه دادن به درگیری و اختلاف بین سرمربی خارجی و ستاره خارجی تیم است که دودش تنها به چشم تراکتور می‌رود؛ آنهم در آستانه جدال حیاتی با سپاهان صدرنشین.
عکس های خارج کردن آب با سطل و بیرون بردن بازیکن مصدوم روی دوش بازیکنان هنوز در لیگ به اصطلاح حرفه‌ای فوتبال ایران منسوخ نشده و در سال ۲۰۲۳ هم این ماجرا ادامه دارد. این عکس امروز در بازی نساجی و گل‌گهر سیرجان ثبت شد
حمد المنتشری، ستاره سابق الاتحاد جده تاکید کرد که مشکلات فعلی الهلال در شخصیت و بی انگیزگی رامون دیاز، سرمربی این تیم خلاصه می‌شود.
خسرو که روی خط برنامه فوتبال برتر آمده بود، در واکنش به فحاشی هواداران تیمشان علیه سعید الهویی با استدلالی عجیب این پرسش را مطرح کرد که چرا هواداران علیه آقای قلعه‌نویی، سرآسیایی یا دیگر اعضای کادر گل‌گهر شعار ندادند و لابد چیزی بوده که هواداران استقلال این کار را کردند!
صحبت‌های خسرو حیدری در برنامه دیشب فوتبال برتر در دفاع ضمنی از فحاشی به عضو کادر گل‌گهر تامل‌برانگیز بود.
عبدالله ویسی انتقادات تندی را نسبت به استعفای جواد نکونام و همچنین گزینه‌های مطرح‌ شده برای هدایت تیم ملی امید مطرح کرد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر این که باور کردن حرف های سرمربی سرخپوشان سخت است گفت: وقتی تصمیمات عجیب داور را می‌ببینیم به شک می‌افتیم که حرف‌های یحیی درست است.
شاهرخ بیانی با گذشت سال‌ها از حضورش در پرسپولیس واقعیت‌های عجیبی را درباره اتفاقات آن دوران بیان کرده است.
تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در حالی هفته نخست رقابت‌های لیگ غرب آسیا را پشت سر گذاشت که با شرایط نرمال عازم این مسابقات نشده است.
به همه داوران از پنجشنبه شب اعلام شده تا بلیت بگیرند و قطعا به آقای زاهدی‌فرد هم اعلام شده است. مگر می‌شود تا الان به داور دربی اعلام نشده باشد؟
مربی تیم ملی می‌گوید آنقدر همه چیز در بازی با انگلیس سریع رخ داد که حتی متوجه نشده‌اند نتیجه بازی چه زمانی از ۲-۰ به ۴-۰ تغییر پیدا کرده است.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با دفاع از عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی، از تصمیم گیری درباره وضعیت ادامه کار یا قطع همکاری با این مربی ظرف دو هفته آینده خبر داد.
شفر می‌گوید نوسانات ایران در جام جهانی برایش قابل هضم نبوده و شگفتی این جام برای او عملکرد ایران بوده نه حذف آلمان.
مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی اعتقاد دارد داوران باعث جنجالی شدن مسابقه این تیم مقابل پرسپولیس شده‌اند.
حرفهای مهدی تاج در مورد ابطال مجوز حرفه‌ای پرسپولیس، بازتاب زیادی در فضای فوتبال ایران داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ