رئیس‌جمهور در حکم انتصاب داوود منظور به ریاست سازمان برنامه و بودجه فعال‌سازی و برگزاری مستمر جلسات شورای اقتصاد را به وی واگذار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس گروه نظامی واگنر، در تحلیلی براندازی رئیس‌جمهوری حامی فرانسه در نیجریه از قدرت را تلاش مردم برای «کسب استقلال» و رهایی از شر استعمارگران دانست.
پس از چند هفته کش و قوس درمورد ابطال یا عدم ابطال حکم انتصاب میثم لطیفی به عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی، حالا به نظر می‌رسد خداحافظی او قطعی شده است.
توضیحات حجت الاسلام اژه ای رئیس قوه قضاییه در خصوص حکم یکی از پرونده‌های مقامات سیاسی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بدترین نکته درباره ماجرای ابطال حکم انتصاب معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان استخدامی کشور، نوع مواجهه دولت با رای دیوان عدالت اداری است.
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری رأی به ابطال حکم "میثم لطیفی" رییس سازمان اداری استخدامی کشور داد؛ لطفی شهریور ۱۴۰۰ با حکم رییس‌جمهور به ریاست سازمان اداری و استخدامی منصوب شده بود.
با حکم رئیس‌جمهور، رئیس جدید ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد.
متن حکم رئیس‌جمهور در انتصاب محسن رضایی به عنوان دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا منتشر شد.
متن حکم رئیس‌جمهور در انتصاب محسن رضایی به عنوان دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا منتشر شد.
دادگاه تجدیدنظر پاریس حکم سه سال حبس را برای «نیکولا سارکوزی» رئیس جمهور اسبق فرانسه تایید کرد. او اولین رئیس‌جمهوری سابق در تاریخ فرانسه است که به زندان قطعی محکوم می‌شود.
وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت با حکم رئیسی به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور در نظارت بر روند اجرای طرح‌های تولیدی منصوب شد.
رئیس جمهور در حکمی وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت را به‌عنوان مشاور خود در نظارت بر روند اجرای طرح‌های تولیدی منصوب کرد.
رئیس‌جمهور در حکمی «محمود عسکری آزاد» را به عنوان دستیار خود منصوب کرد.
رئیس‌جمهور در حکمی «سکینه سادات پاد» را به عنوان مسئول «پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی» منصوب کرد.
یزد- رئیس‌جمهور در جمع اقشار مختلف مردم یزد گفت: ایجاد یک میلیون مسکن نیاز کشور، حکم قانونی و اراده‌ ماست.
رئیس‌جمهور در آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: خون شهید سلیمانی را از یاد نبرده و نمیبریم. دشمنان علی رغم ادعا هنوز ملت ایران را نشناخته است.
رئیس‌جمهوری در اجرای مصوبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی، سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور منصوب کرد.
رئیس‌جمهوری طی حکمی روح‌الله دهقانی فیروزآبادی را به‌عنوان معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان منصوب کرد.
رئیس‌جمهوری طی حکمی روح‌الله دهقانی فیروزآبادی را به‌عنوان معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان منصوب کرد.
سخنگوی دولت گفت: یک جوان دیگر به ترکیب هیات دولت اضافه شد و آقای محسن منصوری استاندار تهران با حکم آقای رئیسی به عنوان معاون اجرایی رییس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری انتخاب شد.
سورنا ستاری متولد ۱۳۵۱ و دانشیار دانشگاه صنعتی شریف است در ۲ مهر ماه سال ۹۲ با حکم بیژن نامدار زنگنه وزیر وقت نفت به عنوان رئیس پژوهشگاه صنعت نفت منصوب شد، ولی در ۱۳ مهر ماه همان سال با حکم حسن روحانی به عنوان معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری مشغول به کار شد.
رئیس دفتر رئیس جمهور در حکمی شهرام وثوقی‌راد را به عنوان «معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور» منصوب کرد.
رئیس دفتر رئیس جمهور در حکمی شهرام وثوقی‌راد را به عنوان «معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور» منصوب کرد.
رییس‌جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه‌های «انتخاب اعضای حقیقی هیات امنای بنیاد ایرانشناسی» و «انتخاب عضو جدید کمیته منتخب تأیید صلاحیت رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی» را برای اجرا ابلاغ کرد.
خودکفایی کالا‌های اساسی و امنیت غذایی، یکی از دغدغه‌های جدی مقام‌معظم رهبری است که در صورت وجود نظام ارز چندنرخی و سرکوب تولید داخل به هیچ وجه محقق نخواهد شد؛ اما با اصلاح نظام یارانه و قیمت خرید تضمینی محصولات پیش بینی می‌شود که مجدد به خودکفایی محصولات استراتژیک و بهره‌وری بالا در تولید کالا‌های اساسی دست خواهیم یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ