رییس‌جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه‌های «انتخاب اعضای حقیقی هیات امنای بنیاد ایرانشناسی» و «انتخاب عضو جدید کمیته منتخب تأیید صلاحیت رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی» را برای اجرا ابلاغ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته تعیین وضعیت در مورد پرونده محمد نصرتی، سرمربی سابق پارس جنوبی، حکم داد.
کمیته تعیین وضعیت در مورد پرونده محمد نصرتی، سرمربی سابق پارس جنوبی، حکم داد.
رئیسی،‌ محسن رضایی را به سمت فعلی اش دوباره منصوب کرد.
حکم سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، سرتیپ دوم ستاد کیوان ظهیری به سمت رئیس پلیس امنیت عمومی فراجا منصوب شد.
هیأت شعبه دیوان عالی کشور ضمن رد فرجام خواهی وکلای مدافع محمد رامز رشیدی و سید نعیم هاشمی قتالی، (دو نفر از عوامل اصلی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز)، دادنامه صادره را ابرام کرد.
هیأت شعبه دیوان عالی کشور ضمن رد فرجام خواهی وکلای مدافع محمد رامز رشیدی و سید نعیم هاشمی قتالی، دادنامه صادره را تائید کرد.
هیأت شعبه دیوان عالی کشور ضمن رد فرجام خواهی وکلای مدافع محمد رامز رشیدی و سید نعیم هاشمی قتالی، دادنامه صادره را ابرام کرد.
حمید سجادی با توجه به پایان دوره ریاست و سرپرستی در فدراسیون‌های بولینگ و بیلیارد و بادبانی احکام جدیدی را صادر کرد.
مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی از هواداران این تیم خواست که در دو هفته پایانی مازیار زارع و شاگردانش را تنها نگذارند و باخت مقابل مس را فراموش کنند.
رئیس کل دادگستری استان فارس از محکومیت دو تن از متهمان اصلی پرونده حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) به اعدام در ملاء عام خبر داد و گفت: اتهام این دو متهم معاونت در افساد فی الارض، بغی و اقدام علیه امنیت کشور بود.
رئیس کل دادگستری استان فارس از محکومیت دو تن از متهمان اصلی پرونده حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) به اعدام در ملاء عام خبر داد و گفت: اتهام این دو متهم معاونت در افساد فی الارض، بغی و اقدام علیه امنیت کشور بود.
دو سارق خانه پرسنل کیمپمبه، ستاره پاری سن ژرمن، بازداشت شدند و حالا باید دوران حبسی که دادگاه برای آنها در نظر گرفته را طی کنند.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک با صدور دو حکم جداگانه اقدام به تعیین مشاور برای خود کرد.
دو هوادار یوونتوس به دلیل رفتارشان در جریان دیدار این تیم مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان توسط دادگاهی در شهر پاریس محکوم شدند.
سرپرست باشگاه مس رفسنجان می‌گوید اقدام کمیته انضباطی در انتخاب زمان اعلام محرومیت دو بازیکن اصلی این تیم منطقی نیست.
روز گذشته (سه شنبه) ۲ نفر از اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم به نام‌های راشد بلوچ فرزند افضل و اسحاق آسکانی فرزند دلاور به جرم انجام اقدامات تروریستی، ایجاد ناامنی و تیراندازی به نیرو‌های انتظامی که به شهادت ۴ نفر از نیرو‌های مرزبانی و مجروح شدن تعدادی دیگر از پرسنل فراجا منجر شده بود اعدام شدند.
حکم اعدام دو نفر از اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم در زاهدان اجرا شد.
با حکم سرپرست فدراسیون وزنه برداری دو پیشکسوت به عضویت کمیته فنی منصوب شدند.
دو انتصاب جدید در وزارت ورزش و جوانان انجام شد.
وزیر ورزش برای دو صندلی این وزارتخانه احکام جدیدی صادر کرد.
با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌های مازندران و کرمان منصوب شدند.
حجت الاسلام وحید هروآبادی ، روحانی معروف که چندی پیش بازداشت شده بود به ۲ سال حبس، خلع لباس روحانیت و ممنوع‌ الخروجی محکوم شد.
یک منبع دولتی به رویترز گفت که هند قصد دارد صادرات شکر را برای اولین بار در شش سال گذشته محدود کند تا از افزایش قیمت‌های داخلی جلوگیری و به طور بالقوه صادرات این فصل را به ۱۰ میلیون تن محدود کند.
خودکفایی کالا‌های اساسی و امنیت غذایی، یکی از دغدغه‌های جدی مقام‌معظم رهبری است که در صورت وجود نظام ارز چندنرخی و سرکوب تولید داخل به هیچ وجه محقق نخواهد شد؛ اما با اصلاح نظام یارانه و قیمت خرید تضمینی محصولات پیش بینی می‌شود که مجدد به خودکفایی محصولات استراتژیک و بهره‌وری بالا در تولید کالا‌های اساسی دست خواهیم یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ