عمده مطالب روزنامه‌های ورزشی 17 مرداد به اخبار نقل و انتقالات اختصاص دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصمیم جنگ طلبانه آمریکا در ارسال بمب‌های خوشه‌ای به اوکراین و استفاده واشنگتن از نیروهای کرد سوریه دموکرات در جنگ اوکراین، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا می‌گوید که شکست اوکراین در جنگ با روسیه در میدان نبرد، به وقوع جنگ جهانی سوم منجر خواهد شد!
عبدالباری عطوان، تحلیلگر مطرح جهان عرب در مقاله‌ای به بررسی نتایج سقوط باخموت و ارسال جنگنده‌های اف- ۱۶ از سوی آمریکا به اوکراین پرداخت.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه با هشدار به توطئه غربی‌ها، نسبت به نزدیک شدن جهان به خطر بروز جنگ جهانی سوم هشدار داد.
معاون شورای امنیت روسیه با بیان اینکه جهان احتمالا در آستانه یک جنگ جهانی جدید قرار دارد، گفت: خطر رویارویی هسته‌ای در حال افزایش است.
آخرین جنجال بر روی ۱۳۷ کره‌ای متمرکز بود که برای گرفتن معافیت گزارش‌های نادرست پزشکی برای صرع ارائه کردند. تعجب آور نیست که کسانی مایل به انصراف از خدمت نظامی اجباری می‌باشند.
برگزاری باشکوه روز جهانی قدس در کنار حمایت کشورهای مختلف عربی از مسجدالاقصی در برابر تجاوزات رژیم‌صهیونیستی از موضوعاتی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته اند.
ترامپ از سوی دیگر در اظهاراتی امروز چهارشنبه دموکراتها را به این متهم کرد که از قوانین به عنوان سلاح استفاده کرده اند وما اجازه تداوم این اتفاق را نخواهیم داد.
رئیس‌جمهوری سابق آمریکا سپس گفت که فردی را در خارج از مراسم مشاهده کرده که کلاهی بر سر داشت که روی آن نوشته بود: «در مورد همه چیز، حق با ترامپ بود.» او گفت که پیام روی آن کلاه «درست» است و ادعا کرد که نظرات قبلی او در مورد خط لوله نورد استریم ۲ توانایی‌های پیشگویانه او را ثابت کرده است.
رئیس جمهور سابق آمریکا در هشداری بدیمن و البته مبهم، گفت که خطری جدی در کمین این کشور است.
به نظر می‌رسد اظهارات ماسک این مفهوم را می‌دهد که اگر او سرویس ماهواره‌ای را به اوکراین ارائه دهد، این کشور از آن برای دفع نیرو‌های روسیه استفاده خواهد کرد که به طور بالقوه منجر به یک جنگ جهانی خواهد شد.
مارین لوپن در یک نشست در پارلمان کشورش تصریح کرد: "ارسال تدریجی تسلیحات جنگی احتمالا به معنی جنگی برای یک قرن خواهد بود. درگیر شدن تمام و کمال ناتو (در این جنگ) منجر به جنگ جهانی سوم خواهد شد."
رقیب سیاسی رئیس جمهور فرانسه هشدار داده است که دخالت ناتو در درگیری اوکراین می تواند به جنگ جهانی سوم منجر شود.
ترامپ در جمع هوادارانش افزود: اگر من در سال ۲۰۲۰ رئیس‌جمهور می‌شدم، درگیری میان روسیه و اوکراین رخ نمی‌داد. حتی الان هم می‌توانم با یک "توافق صلح" آن را مدیریت کنم.
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه اعلام کرد کشورهای غربی با ارسال مداوم سلاح به اوکراین، تنها برای یک جنگ جهانی زمینه چینی می کنند.
معاون شورای امنیت روسیه و رئیس‌جمهور پیشین این کشور گفت: یک بحران جدی در سازمان ملل متحد و سایر نهاد‌های بین‌المللی وجود دارد. این سازمان‌ها برای حل‌وفصل مناقشات بین‌المللی تاسیس شدند؛ اما اکنون غرب آن‌ها را به میدان جنگ بدل کرده است.
نخست وزیر لهستان می‌گوید که شکست اوکراین در جنگ با روسیه، مقدمه جنگ جهانی سوم خواهد بود.
مورخ فرانسوی معتقد است که جنگ جهانی سوم بین غرب و روسیه با حمایت چین عملا آغاز و آمریکا وارد دوران طولانی مدت افول شده است.
اقتصاددانی که بحران بزرگ اقتصادی ۲۰۰۸ را پیش‌بینی کرده بود می‌گوید بنا بر دلایلی جنگ جهانی سوم عملا آغاز شده است.
ما دست کم یکی دو بار به لحظه فاجعه بار آخرالزمانی نزدیک شده‌ایم. در سال ۱۹۸۳ میلادی «استانیسلاو پتروف» افسر زمان شوروی مردی که واقعا باید از او مجسمه‌هایی در سراسر جهان ساخته نصب شود با خودداری از اعتماد به سیستم‌های هشدار زودهنگام ما را از دچار شدن به فاجعه دور نگه داشت.
وندیکتوف تاکید کرد: در هر صورت موضع روسیه بدون تغییر باقی می‌ماند، الحاق اوکراین به ناتو یا برخی اتحادهای دیگر که تحت نظارت آمریکا تشکیل شده برای ما غیر قابل قبول است.
به گفته شیخ طادی، «موقعیت مهدی» ساخته هادی حجازی، «پسر دلفینی» ساخته محمد خیراندیش، «بدون قرار قبلی» ساخته بهروز شعیبی، «تفریق» ساخته مانی حقیقی و «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی، پنج فیلم نهایی هستند که در فهرست نامزدهای معرفی به آکادمی اسکار ۲۰۲۳ قرار گرفتند.
به گفته شیخ طادی، «موقعیت مهدی» ساخته هادی حجازی، «پسر دلفینی» ساخته محمد خیراندیش، «بدون قرار قبلی» ساخته بهروز شعیبی، «تفریق» ساخته مانی حقیقی و «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی، پنج فیلم نهایی هستند که در فهرست نامزدهای معرفی به آکادمی اسکار ۲۰۲۳ قرار گرفتند.
یک تحلیلگر آمریکایی در نشریه نشنال اینترست نوشت: مواجهه نظامی میان واشنگتن و مسکو نه تنها جنگ جهانی سوم را آغاز خواهد کرد، بلکه آرماگدون و یا همان پایان دنیا را رقم می زند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ