اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس چاره ای جز برنامه ریزی برای دردسر شیرین فصل پیش رو در تعیین ترکیب اصلی ندارد.
ملی‌پوشان ایرانی برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار می‌گیرند.
مصدومیت یامگا فضای رقابت را برای دو مدافع راست این تیم داغ کرده است.
اسیدهای چرب امگا ۳ به کاهش التهاب و بهبود سلامت قلب و مغز کمک می‌کند. نه تنها این، بلکه برخی تحقیقات نشان داده‌اند که امگا ۳ به طور بالقوه می‌تواند سرعت سلول‌ها را کاهش دهد یا از تبدیل شدن سلول‌ها به سلول‌های سرطانی جلوگیری کند. ویتامین D نیز برای سلامت کلی بدن مهم است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بوشهر- معاون فرهنگی و تبلیغات دفاع ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایران دخالتی در جنگ بین دو کشور روسیه و اوکراین ندارد.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران روز ۱۱ مهرماه همچنین تصریح کرد: «ما از ابتدای منازعه تاکنون، همواره سیاست اصولی و روشن خود را مبتنی بر بی‌طرفی فعال و مخالفت با جنگ و لزوم حل و فصل سیاسی اختلافات دو طرف، به دور از خشونت، اعلام کرده‌ایم.»
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: طنز تلخی است، کشورهای صادرکننده میلیاردها دلار اسلحه به کشورهای دیگر هستند یک جنگ تبلیغاتی علیه ما راه انداخته‌اند.
از آنجایی که جنگ روسیه و اوکراین به دنبال بمباران یک پل حیاتی در کریمه و حملات تلافی جویانه روسیه علیه شهر‌های سراسر اوکراین تشدیدشده، ممکن است درگیری به همسایگان‌شان کشیده شود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
منابع پارلمانی و دفاعی آلمان می‌گویند در نتیجه کمک‌ مداوم به اوکراین، ذخایر تسلیحاتی این کشور به‌شدت کاهش یافته است.
طبق گزارش بخش آلمانی وبسایت «بیزنس اینسایدر» برلین به طور قابل توجهی از الزامات ناتو در حفظ ذخایر برای حداقل ۳۰ روز جنگ عقب است. گفته شده که این مشکل سال‌هاست شناسایی شده، زیرا مانور‌های نظامی دچار کمبود ذخایر بوده‌اند. این کمبود از زمان آغاز ارسال سلاح از سوی آلمان به همراه بسیاری دیگر از کشور‌های غربی به اوکراین تشدید شده است.
وی با اشاره به افزایش تورم و تهدید امنیت انرژی در گستره اروپا گفت: آثار جنگ در اروپا ثابت کرد تحریم تیغ دو لبه است که پیامدهای آن دامن تحریم کنندگان را هم می‌گیرد.
پس از سپری کردن یک فیفا دی موفق، حالا مهدی طارمی امیدوار است که کارش را در پورتو با قدرت هر چه بیشتر ادامه دهد.
امیدهای ایران برای خلق شگفتی در جام جهانی با درگیری داخلی تهدید می‌شود.
حساس‌ترین دیدار هفته بین گل‌گهر سیرجان و سپاهان اصفهان با تک‌گل میلاد زکی‌پور به تیم سابقش به سود سپاهان در جریان است.
حساس‌ترین دیدار هفته بین گل‌گهر سیرجان و سپاهان اصفهان با تک‌گل میلاد زکی‌پور به تیم سابقش به سود سپاهان در جریان است.
در شرایطی که مدیران پرسپولیس خوزستان از تغییر نام استقلال ملاثانی صحبت می‌کنند، اما طرف مقابل این موضوع را رد می‌کند.
جنگ تاج و ماجدی پشت دو خاکریز مجمع / دعوا سر چقدر پول و قدرت است؟
روزنامه لبنانی الاخبار امروز در جدیدترین شماره خود به آخرین تحولات مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی اشاره کرده است.
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری گفت: در صورتیکه مشترکان تلفن، صورتحساب یا هزینه‌های دوره‌ای خط خود را در سر رسید و یا مهلت تعیین شده پرداخت نکنند، خط آنها تخلیه می‌شود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
ساخته آلفونزو گومز رخون داستانی را روایت می‌کند که شاید برای هر تماشاگری جذاب نباشد اما با توجه به رویارویی ادیسون و وستینگ‌هاوس، داستانی را به تصویر می‌کشد که اگر پرداخت بهتری داشت، می‌توانست به شدت توجه عمومی را به خود جلب کند و دست‌کم نبوغ این دو را نشان دهد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ