وزیر کشور دولت نجات ملی یمن گفت: ما در جنگ امنیتی با دشمن آمریکایی که همه اوضاع را در داخل کشور به منظور بهره برداری از آن رصد می کند، قرار داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر سوئد امروز در سخنانی اعلام کرد: وضعیت خطرناک است؛ ما در جدی‌ترین وضعیت امنیتی پس از جنگ جهانی قرار داریم.
در باشگاه رئال مادرید کسی تصور نمی کرد پی اس جی کیلیان امباپه را از تور آسیایی کنار بگذارد و او را در فهرست فروش بگذارد. مخصوصا که حالا قصد پذیریش پیشنهاد الهلال را نیز دارند.
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به راهبردهای دشمن افزود: تحریم اقتصادی مرکزش در خوزستان، راهبرد تجزیه در جنگ تحمیلی و اکنون، تحریم در موضوع برجام، تفرقه در تهاجم فرهنگی، استحاله دینی فرهنگی که باید با تمام این سیاست‌ها بجنگیم.
رئیس جزیره تایوان مدعی شد که این جزیره نسبت به حفظ صلح و ثبات در تنگه تایوان متعهد بوده و جنگ «گزینه آنها نیست.»
جبهه مردمی آزادی فلسطین به حملات و تجاوزات اخیر صهیونیست‌ها به نوار غزه واکنش نشان داد و گفت: دشمن تاوان جنایات ترور خود را در غزه خواهد داد.
برای دفاع از منافع و امنیت ملی هر اقدامی که ضرورت داشته باشد، باید صورت بگیرد، اما به نظر می‌رسد استراتژیست‌های کشورمان می‌بایست با دقت‌نظر بیشتر با موضوع جنگ‌طلبی علی‌اف مواجه شوند. این‌که ایران به عنوان نیروی متجاوز و پیش‌دست در حمله شناخته شود، شاید همان رخدادی باشد که ماجرای روس‌ها در اوکراین را نیز برای ما تکرار کند
نتانیاهو افزود: ما قصد تاسیس گروه شبه نظامی وابسته به هیچ شخصی را نداریم، هدف ما تشکیل یک سرویس امنیتی وابسته به دولت است.
رهبر فنلاند می‌گوید: بسیاری از ما صلح را بدیهی می‌دانستند. این باعث شده بود که گارد خود را در قبال مسکو پایین نگه داریم.» جنگ در اوکراین عمیق‌تر از هر رویدادی از زمان پایان جنگ سرد در سال۱۹۸۹، اروپا را متحول کرده است. ذهنیت صلح، که در آلمان قوی‌تر است، جای خود را به این آگاهی داده که قدرت نظامی برای تعقیب اهداف امنیتی و استراتژیک مورد نیاز است.
ترامپ روز سه‌شنبه گفت: «جنگ جهانی سوم هرگز هیچ وقت به این اندازه نزدیک نبوده است. ما باید خانه را از تمام جنگ‌افروزان و جهانی‌گرایان حامی ایده آمریکا آخر و پنتاگون، وزارت خارجه و امنیت ملی پاک کنیم.»
ترامپ می‌گوید جهان بیش از هر زمان دیگری به جنگ جهانی سوم نزدیک‌تر است.
به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی پنتاگون، وی ضمن متهم کردن ایران به ارسال غیرقانونی تسلیحات به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین، اظهار داشت: «ما درباره اینکه چگونه همکاری نظامی روزافزون بین ایران و روسیه می‌تواند عواقبی برای ثبات و امنیت در خاورمیانه داشته باشد، صحبت کردیم».
روس‌ها با رندی و نامردی تمام و ما هم با بی‌تدبیری و موقعیت ناشناسی تمام وارد بازی روس‌ها شدیم. کشور‌ها در باره‌ی امنیت خود با هیچ‌کس شوخی ندارند. هم‌چنان‌که ما با هیچ‌کس در دوران جنگ شوخی نمی‌کردیم. ایران باید به نحو اطمینان‌بخشی و مستقل از مذاکرات برجام خود را از بحث درگیری روسیه-اوکراین جدا کند. یک ساعت زودتر بهتر. ایران هیچ‌گونه منافعی در این جنگ ندارد. لجبازی و مقاومت در این ارتباط، هیچ مبنای منافع ملی و یا توجیه اخلاقی ندارد.
دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه در مقاله‌ای که برای روزنامه «روسیاسکایا گازتا» نوشته، گفت: اگر ما تضمین‌های امنیتی مناسب را دریافت نکنیم، تنش‌ها برای مدت نامحدودی ادامه خواهد داشت. جهان همچنان در آستانه جنگ جهانی سوم و یک فاجعه اتمی سرگردان خواهد بود. ما هر کار بتوانیم برای جلوگیری از وقوع این فاجعه‌ها انجام خواهیم داد.
تربت حیدریه ـ معاون مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی گفت: امروز دشمن بر علیه ما جنگ ترکیبی ادراکی و شناختی براه انداخته است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از گسل‌های جامعه ما حجاب است. دشمن این گسل را انتخاب کرد. یکی دیگر از گسل‌ها احزاب بود اکثر سران فتنه ۸۸ نیز به نفع این اغتشاش هم موضع گیری کردند. گسل‌های قومی و مذهبی از دیگر موارد مورد استفاده این جنگ ترکیبی بود.
شهردار تهران با بیان اینکه دشمن با جنگ ترکیبی به سراغ ما آمده است، گفت: نیازمند نهضت خدمت رسانی گسترده در کشور هستیم تا لبخند به لبان مردم بنشانیم.
خبرنگار و کارشناس مسائل نظامی رژیم صهیونیستی گفت که در جنگ آینده هزاران فروند موشک از مرزهای شمالی به سمت اراضی اشغالی شلیک خواهد شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما تحت فشار و جنگ روانی، هرگز امتیازی به طرف آمریکایی نخواهیم داد و در چارچوب منطق و در راستای حصول توافقی که خطوط قرمز ایران رعایت شود، حرکت می‌کنیم.
سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: روند ما رو به جلو است و در نهایت رتبه تک رقمی کسب می‌کنیم.
مشاور امنیت ملی آمریکا در واکنش به اظهار نظر جدید ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و استفاده روسیه از همه ابزارهای خود در جنگ، گفت: ما تهدیدهای هسته ای روسیه را جدی می گیریم.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی تندگویان (شگویا) با حضور ۸۵.۵۳ درصد سهامداران امروز ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ برگزار شد. گزارش کامل نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
بازار سرمایه همچون کودک یتیمی شده که سرپرست و دلسوزی ندارد و هر گروهی که از راه می‌رسد به فکر بهره بردن از آن است و این مساله تا جایی پیش رفته که امروز به مرز بحران رسیده است.
ما محصولات پتروشیمی را تولید می‌کنیم و خام به دنیا می‌فروشیم، در حالی که بیش از هفت هزار کالای پایین دستی از این مواد تولید می‌شود؛ لذا باید در کنار احداث پتروشیمی، به میزان ده برابر در صنایع پایین دستی سرمایه‌گذاری کرد. ما کار سخت را انجام می‌دهیم، اما کار آسان را که ثروت بیشتری دارد از دست می‌دهیم که پژوهشگران و دانشگاه‌ها می‌توانند در این خصوص راه حل ارایه دهند.
نبرد اطلاعاتی، جاری‌ترین، مستمرترین، واقعی‌ترین و نزدیک‌ترین جنگی است که ما سال‌هاست در آن قرار داریم و یقینا سالیان متمادی دیگری تا اثبات کامل نظام های استکباری و غروب خورشید آنها در مغرب زمین قطعا استمرار خواهد داشت و حفاظت اطلاعات، یکی از مؤثرترین ارکان و ساختارهای قدرتمند ما برای درهم شکستن اراده، آرزو و آبروی دشمن در عرصه جنگ اطلاعاتی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ