مهدی قایدی، ستاره استقلال از تیم هوادار و سرمربی این تیم عذرخواهی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور با اشاره به تاثیر تغییرات اقلیمی و افزایش گاز‌های گلخانه‌ای بر تغییر رنگ اقیانوس‌ها اظهار کرد: بر اثر تغییر رنگ اقیانوس‌ها زنجیره غذایی در اکوسیستم‌های اقیانوسی تحت تاثیر قرار گرفته و بخش عمده‌ای از منابع غذایی در دسترس بشر از بین رفته است.
رئیس جمهور گفت: شهید بهشتی تحت تأثیر جوسازی‌ها و فضاسازی‌ها قرار نمی‌گرفت و از محور عدالت خارج نشد، ولو ممکن بود به ظاهر در تشکل‌هایی باشد اما روحیه منصفانه‌ای داشت.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 5-0 مقابل وولوز در آخرین بازی فصل گفت از جو احساسی پایان مسابقه در استادیوم امارات به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است.
سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد بازیکنانش در مصاف با تراکتور عملکرد خوبی داشته باشند تا با دست پر تبریز را ترک کنند.
دقایق ابتدایی بازی امشب چلسی و دورتموند تحت تاثیر جو متفاوت استموردبریج سپری شد.
جهش مجدد شاخص‌های سهامی اگرچه منجر به ورود پول حقیقی به این بازار شده است اما با توجه به اینکه در ماه‌های اخیر روند معاملات در بورس تهران به‌کرات تحت تاثیر دستورالعمل‌های مختلف شورای رقابت مبنی بر عرضه خودرو در بورس کالا دستخوش تغییرات جدی شده است، جو روانی موجود در بازار با یک نااطمینانی جدی در این بخش مواجه است؛ به طوری که اعمال تغییرات ناگهانی در اجرای دستورالعمل‌های مرتبط با این موضوع می‌تواند مجددا در قالب نوسانات منفی در معاملات سهامی خودنمایی کند.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: دانش‌آموزان ما در دو سال گذشته تحت تأثیر کرونا دچار فقر حرکتی شدند و سرعت حرکت به سمت مفاد سند تحول بنیادین کاهش قابل توجهی یافت.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مدارس در کشورهایی با آلودگی هوا حتی با شاخص ۳۰۰ هم تعطیل نمی‌شود گفت: نباید تحت تأثیر جو رسانه‌ای دشمن مدارس را تعطیل کرد.
پپ گواردیولا بعد از شکست منچسترسیتی در دربی منچستر به قبول شدن گل برونو فرناندس اعتراض کرده و گفت داورها در اولدترافورد تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار می‌گیرند.
امام جمعه کرج گفت: برخی می‌خواهند جشنواره فیلم فجر را تحت تأثیر حوادث اخیر کشور قرار دهند که در راستای دیگر اقدامات برای تضعیف نظام و تضعیف روحیه مردم به شمار می‌رود.
تمرین امشب فرانسه تحت تأثیر غیبت چند بازیکن مطرح و اصلی تیم، به دلیل بیماری قرار گرفت.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آلمانی‌ها به دلیل اقدامات منفی حقوق بشری در دنیا رکوردهای منفی و سوابق زیادی دارند و صدور قطعنامه علیه ایران با سوابق آنان مطابقت ندارد.
می‌گوید تحت تاثیر قرار گرفته و جو گیر شدم. مانتو و روسری ام را در آوردم و شروع کردم به شعار دادن؛ اما حالا پشیمان هستم.
مشهد ـ معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: ما نباید تحت تأثیر تبلیغات روانی دشمن قرار گیریم.
ازی‌های این هفته تحت تأثیر اتفاقاتی است که قرار است در هفته‌های آتی رخ دهد؛ اول جام جهانی و دوم دربی. بازی هفته دوازدهم و رقابت حساس دربی قرار است بعد از بازی‌های جام جهانی برگزار شود. اهمیت این دیدار آن‌قدری هست که تمامی ستاره‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس دوست داشته باشند در آن به میدان بروند. شرایط، ولی به‌گونه‌ای است که ممکن است ۹ نفر از همین بازیکنان دیدار دربی را از دست بدهند. در این مورد، وضعیت برای باشگاه پرسپولیس به‌مراتب پیچیده‌تر است. آن‌ها در مقایسه با استقلال در خطر ازدست‌دادن مهره‌های کلیدی‌تری هستند
مشهد ـ دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: بیش از ۸۰ درصد دستگیرشدگان که تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفته بودند و از روی احساسات وارد اغتشاشات شده بودند با صدور قرارهای تأمین مناسب آزاد شده‌اند.
ملکه الیزابت دوم پس از نگرانی پزشکان در مورد سلامتی‌اش تحت نظارت پزشکی قرار گرفته است و وضعیت حیاتش مشخص نیست.
مدیرعامل نفت مسجدسلیمان می گوید که داور مسابقه تحت تأثیر نیمکت حریف، مرتکب اشتباهات بزرگی شد.
ماهشهر - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر گفت: در صورت اثبات تقصیر هر فردی در ارتباط با مرگ دسته‌جمعی ماهیان دریاچه نمک بدون هیچ ملاحظه‌ای برخورد جدی قانونی صورت خواهد گرفت.
افرادی که در بینی، پلک، گونه، لب، ابرو و‌... تغییرات زیادی ایجاد کرده‌اند و پس از صرف هزینه‌های گزاف و تحمل درد و خطر جراحی‌های متعدد در نهایت به چهره‌ای نامأنوس و نازیبا رسیده‌اند، احتمالا نارضایتی‌های عمیق و بنیادی از خود و زندگی دارند و با تغییر در ظاهر به دنبال کسب هویتی جدید و سبک متفاوتی از زندگی هستند. اما کسانی که با جراحی فقط یکی، دو نقص را در جهت داشتن چهره‌ای طبیعی‌تر و زیباتر انجام داده‌اند، معمولا مشکل روان‌شناختی نداشته یا دست‌کم این عمل‌ها دال بر اختلال در حوزه روان نیست.
در پی اطلاع رسانی شهردار ناحیه ۸ در خصوص نشست دیوار حائل بوستان صلح و دوستی واقع در کوی دانشگاه امام حسین (ع) بر اثر بارش شدید باران در روز‌های اخیر، بازرس منطقه ۴ به‌همراه معاون فنی و عمران و رییس مسیل‌ها و قنوات منطقه در محل حادثه حضور یافت.
بورس امروز چهارشنبه ۲۵ خرداد در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.
سردار سرتیپ پاسدار حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه امام حسین با اشاره به شهادت چند روز قبل یکی از کارمندان وزارت دفاع گفت که خطوط تولید ما هدف خرابکاری صنعتی قرار می گیرد؛ شهید وزارت دفاع خودش مورد هدف نبود اما تحت تأثیر یک خرابکاری صنعتی قرار گرفت. باید با روش های هوش مصنوعی از تهدیدها پیشگیری کنیم.
رئیس جمهور یکی از پیام‌های قیام عاشورا را احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی دانست و با تاکید بر استفاده از ظرفیت مردم در اجرای این فریضه، گفت: هر جا به مردم میدان داده شد، موفقیت حاصل شده است. اساساً هنر امام خمینی(ره) و رهبری انقلاب اسلامی آوردن مردم به میدان بود بنابراین نباید از این ظرفیت بزرگ غفلت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ