جهش مجدد شاخص‌های سهامی اگرچه منجر به ورود پول حقیقی به این بازار شده است اما با توجه به اینکه در ماه‌های اخیر روند معاملات در بورس تهران به‌کرات تحت تاثیر دستورالعمل‌های مختلف شورای رقابت مبنی بر عرضه خودرو در بورس کالا دستخوش تغییرات جدی شده است، جو روانی موجود در بازار با یک نااطمینانی جدی در این بخش مواجه است؛ به طوری که اعمال تغییرات ناگهانی در اجرای دستورالعمل‌های مرتبط با این موضوع می‌تواند مجددا در قالب نوسانات منفی در معاملات سهامی خودنمایی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازرس انجمن صنایع روغن نباتی گفت: تغییرات سود بازرگانی واردات انواع روغن خام باید از ابتدای سال ۱۴۰۲ لحاظ شود.
ساکت الهامی با چهره ای جدید مقابل نساجی مازندران تیمش را هدایت کرد.
اصفهان- ۲ تیم اصفهانی ذوب‌آهن و سپاهان در چارچوب هفته دوم لیگ بیست و سوم فوتبال در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.
اصفهان- ۲ تیم اصفهانی ذوب‌آهن و سپاهان در چارچوب هفته دوم لیگ بیست و سوم فوتبال در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.
اپل واچ ایکس سال 2024 یا 2025 با طراحی جدید و تغییراتی مانند سیستم اتصال بند مغناطیسی و شاید باتری بزرگ‌تر عرضه خواهد شد.
Su-۵۷ تنها هواپیمای عملیاتی نسل پنجم در ناوگان نیروی هوایی روسیه است. در حالی که مسکو همچنین مشغول توسعه هواپیمای تک موتوره Su-۷۵ است، این پروژه هنوز در مراحل اولیه مفهومی خود است و پیش‌بینی می‌شود که چندین سال طول بکشد تا به یک پلت فرم کاملاً عملیاتی تبدیل شود.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تغییرات زیادی در لیست بازیکنان خود داشتیم اما همچنان دنبال فوتبال باکیفیت هستیم.
مصوبه جدید کارگروه نقل و انتقالات لیگ برتر کام در شرایطی با کام تراکتور تبریز شد که براساس تصمیم جدید این کارگروه هر تیم می تواند دو سهمیه دیگر برای جذب بازیکنان جوان داشته باشد.
با پشت سر گذاشتن عرضه گلکسی Z Fold ۵ و Flip ۵، شایعات در مورد سری گلکسی S ۲۴ سامسونگ افزایش یافته است. اخیرا، گزارش شد که گلکسی S ۲۴ پلاس می‌تواند دارای صفحه نمایش کمی بزرگتر از گلکسی S ۲۳پلاس باشد و گلکسی S ۲۴ اولترا ممکن است چیز‌های جدید زیادی ارائه دهد.
امروز مطالبی همچون تغییرات اندک دلار، یورو و درهم در اولین روز هفته، پیش بینی قیمت طلا فردا ۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰خبر مهم بورس فردا ۲۱ خرداد، پیش بینی نیما میرزایی از بورس هفته جاری، زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام، در بانک ملت چه خبر است؟، افت سود هرسهم این نماد نسبت به مدت مشابه، افت بیش از ۲ درصدی ارزش سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه حکمرانی در داخل کشور، در منطقه و در عرصه بین الملل در یک پیچ تاریخی قرار داریم، تأکید کرد: امروز در حالی باید به حکمرانی نو توجه کنیم که هندسه نظم جهانی در حال تغییر است و ما نیز در کانون این تغییرات قرار داریم؛ لذا اگر برای قرار گرفتن در یک موقعیت درست در نظم جهانی تلاش نکنیم، هم فرصت بزرگی را از دست داده ایم و هم به سمت یک تهدید بزرگ پیش رفته ایم.
لندکروز J ۷۰ که برای مدل سال ۱۹۸۴ عرضه شد، هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت نشان نمی‌دهد. این خودرو که به عنوان پیکاپ یا شاسی بلند در دسترس است، به دلیل طراحی کلاسیک و طول عمر بسیار، خودرویی محبوب در سراسر جهان باقی مانده است. در استرالیا، سفارشات مدل ۲۰۲۲ این خودرو به دلیل تقاضای زیاد متوقف شد و انتظار نمی‌رود تا پایان سال جاری دوباره برای سفارش بیشتر بازگشایی شود.
با آغاز سال جدید، مشاهدات میدانی از صرافی‌ها نشان از تغییراتی در سازوکار عرضه ارز با در نظر گرفتن کارت ملی به متقاضیان دارد. در این میان، با دستور رئیس کل بانک مرکزی، نرخ تسعیر ارز برای خوراک پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها نیز معادل هر دلار ۲۸۵۰۰ تومان اعلام شد.
رئیسی با اشاره به جنگ ترکیبی اخیر و ایجاد اغتشاش و ناآرامی در کشور، هدف دشمن را القای تغییرات مورد نظر خود در ادراک و شناخت مردم دانست و گفت: داشتن نگاه تحولی و اشراف به دانش و اطلاعات روز، در کنار شناخت دقیق ماهیت این تهدیدات، از ضروریات مقابله با دشمن در عرصه جنگ ترکیبی اخیر است.
مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به گزارش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با تیتر «شوک زنجیره‌‌‌ای به تولید» توضیح داده است: «پدیده‌های اقتصادی هیچ‌گاه با تغییرات یک‌ماهه قابل تحلیل نیستند و اساسا نمی‌توان شاخص خرید مدیران برای یک‌ماه سال را مبنایی برای تحلیل رکود یا رونق اقتصادی دانست. پدیده‌های اقتصادی در صورتی قابل تحلیل هستند که دامنه‌دار و مستمر باشند؛ بنابراین برای قضاوت در این باره بسیار زود است. به نظر می‌رسد برخی رسانه‌‌‌ها در تحلیل خود درباره آغاز رکود اقتصادی براساس گزارش مورد استناد، شتاب‌زده عمل کرده‌اند؛ چرا که بررسی سال‌های اخیر نشان می‌دهد این افت‌وخیزها در شاخص خرید در ماه‌های مختلف امری متداول بوده است. این شاخص به معنای کاهش تولیدات صنعتی نیست، بلکه میزان خرید مواد اولیه و کالاهای واسطه‌ای توسط بنگاه‌ها را نشان می‌دهد. همان‌طور که در گزارش هم اشاره شده است و بررسی‌های میدانی هم نشان می‌دهد، دلیل اصلی کاهش شاخص مدیران خرید محدودیت به وجود آمده در این ماه برای عرضه گاز به صنایع بوده است.
امروز بانک مرکزی سقف عرضه ارز به متقاضیان دارای کارت ملی را از ۲۰۰۰ به ۵۰۰۰ یورو افزایش داد. همچنین سایت بازار متشکل ارزی با تغییراتی همچون حذف بخش دلار و یورو توافقی همراه شد؛ روندی که نشان از پایان سیاست دلار توافقی داشت.
از زمانی که ایلان ماسک، توییتر را در اکتبر گذشته به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد، تغییراتی را در این شرکت شبکه اجتماعی آغاز کرده که شامل طرح اشتراک جدید برای "توییتر بلو" است.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو از عرضه تارا اتوماتیک در تیپ V4 با سطح تجهیزات ایمنی و رفاهی بالاتر نسبت به نسخه فعلی و اعمال تغییرات در ظاهر محصول برای به‌روزرسانی و تطابق با جدیدترین ترندهای روز طراحی در بهمن‌ماه خبر داد.
مدیرعامل بانک تجارت و تعدادی از معاونان این بانک ضمن حضور در سایپا و بازدید از خطوط تولید این شرکت، در جلسه ای با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص افزایش تعامل بین دو مجموعه به گفتگو نشست.
به نظر می‌رسد که تغییرات بسیاری از فرانسه تا اسپانیا در عرصه فوتبال ملی در حال رخ دادن است.
از آنجایی که تغییرات آب و هوایی منطقه را گرم‌تر و خشک‌تر می‌کند امارات متحده عربی تلاش برای بارور کردن ابر‌ها به منظور افزایش بارندگی را رهبری می‌کند و کشور‌های دیگر عجله دارند تا این رویه را دنبال کنند.
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا می‌گوید ترکیه، همراه با چین، روسیه و تغییرات اقلیمی، از چالش‌های مهم در عرصه بین‌المللی هستند.
مهم نیست که کشاورزان در کشور‌های ثروتمند تا چه اندازه زیرک باشند قحطی شدید در سال‌های آینده به دلیل درگیری‌های انسانی و تغییرات اقلیمی گسترش و عمیق‌تر خواهد شد. امنیت غذایی باید به بخشی از تمام توافق‌های تجاری و اقتصادی بین المللی بزرگ بین کشور‌های صنعتی گروه جی -۱۰ تبدیل شود.
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از نهاد‌های تحت امر قوه مقننه به جهت شرح وظایف تعیین شده و جهت دهی نظرات کارشناسی برای قانون نویسی و مشورت به نمایندگان مجلس از اهمیت بسزایی برخوردار است. انتقاد اخیر رهبر انقلاب در جمع نمایندگان مجلس یازدهم از برخی گزارش‌ها و عملکرد‌های این مرکز موجب شد تا نگاه فعالان عرصه سیاست دوباره به این مرکز معطوف شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ