سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آلمانی‌ها به دلیل اقدامات منفی حقوق بشری در دنیا رکوردهای منفی و سوابق زیادی دارند و صدور قطعنامه علیه ایران با سوابق آنان مطابقت ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمان سابق دوومیدانی ایران که انتخابش به عنوان وزیر موجی از امیدواری را بین اهالی ورزش ایجاد کرده بود، با عملکردی ضعیف امیدها را به یاس تبدیل کرد و در بدترین زمان ممکن رفتنش را علنی کرد.
باشگاه سویا به سرخیو راموس اعلام کرده که فعلا برنامه‌ای برای جذب او ندارد که قطعا برای کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا خبر خوبی نبود.
مارسلو گایاردو، سرمربی سابق ریورپلاته پیشنهاد باشگاه فرانسوی مارسی را نپذیرفت.
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه پیرگوشی لزوما به معنای از دست رفتن حس شنوایی در سنین بالا نیست بلکه کاهش عملکرد گوش ما از سنین بالای ٥٠سال شروع می شود، می گوید: سن شروع پیرگوشی تحت تاثیر سابقه ژنتیک در برخی خانواده، زودتر و با شیب تند تری اتفاق می افتد. سابقه کار کردن در محیط های پر از سر و صداهای صنعتی و حتی شرکت زیاد در کنسرت های پر سرو صدا می تواند سن پیرگوشی را در جوانان به زیر پنجاه سال کاهش دهد. ناگفته نماند که رژیم غذایی ناسالم بخصوص مصرف زیاد نمک می تواند اثرات منفی بر حس شنوایی داشته باشد./ خبرآنلاین
کارلوس هرناندز اینارخوس که سابقه هدایت الشباب را در کارنامه دارد، برای نجات نساجی از وضعیت کنونی به این تیم پیوست.
پرونده بازگشت ستاره سابق فوتبال ایران به نیمکت تیم ملی با سفر روز دوشنبه به آلمان بسته می‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: انتظار می‌رفت وزیر خارجه آلمان قبل از هر چیز به خاطر عملکرد شرم آور گذشته دولت این کشور در قبال دو ملت ایران و عراق عذرخواهی می‌کرد، نه این که با طرح ادعا‌های بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، تلاش نماید تا سابقه جنایات کشورش در حمایت از رژیم صدام علیه ایران و نیز جنایت ننگین تجهیز رژیم بعث به سلاح‌های شیمیایی به منظور بکارگیری آن علیه نظامیان و شهروندان بی دفاع ایرانی و عراقی را مخفی کند.
الساندرو موجی، ایجنت ایتالیایی، مدعی شده که رییس سابق باشگاه لاتزیو شانس انتقال کریستیانو رونالدو به این باشگاه را رد کرده است.
در بین گزینه هایی که برای جانشینی لوکادیا معرفی شدند، یک چهره سرشناس هم حضور داشت
یک منبع اسپانیایی مدعی شد که مدافع سابق بارسلونا تلاش کرده که روابط خود را با همسر سابقش بهبود ببخشد، اما با پاسخ منفی او مواجه شده است.
مجری برنامه فوتبال برتر در شرایطی مدیران سابق و فعلی استقلال را به مناظره دعوت کرد که وقوع این اتفاق امری محال به نظر می‌رسد.
«روبرتو مارتینز» سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بلژیک با تیم پرتغال به توافق ابتدایی دست یافت.
در شرایطی که در هفته های اخیر، صحبت های رئیس کل سابق و فعلی بانک مرکزی مبنی بر استفاده از ابزار نرخ بهره برای تقویت ارزش پول ملی مطرح شده بود اما ساعتی قبل شورای هماهنگی بانک‌ها و کانون بانک‌های خصوصی اطلاعیه‌ای مشترک در این باره منتشر کرد که نشان از عدم تغییر نرخ سود دارد!
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که در حال حاضر به فکر بازگشت به فوتبال کرواسی نیست و قصد دارد در تیم‌های خارجی مربیگری کند.
تیم دورهام که مالکیت آن را یک فوتبالیست سابق نام آشنا بر عهده دارد، دارای وضعیت عجیبی است.
گزارش‌ها حاکی است ژابی آلونسو به نیمکت بایر لورکوزن نزدیک شده است. بعد از پاسخ منفی توماس توخل به باشگاه آلمانی، شانس آلونسو بیشتر از سایر گزینه‌ها به نظر می‌رسد.
گوتی، هافبک سابق رئال مادرید، به اظهارنظر اخیر لیونل مسی در مورد رئال واکنش منفی نشان داد.
رئیس‌جمهور گفت: با توجه به سابقه آمریکا، مطالبه جمهوری اسلامی برای دریافت تضمین پایداری توافق، مطالبه‌ای کاملاً منطقی است.
رئیس جمهور بااشاره به اینکه دولت کنونی آمریکا مدعی مخالفت باتصمیم‌های دولت قبل و بازگشت به توافق است، گفت:ما تاکنون رفتار عملی و جدی که نشانه جبران رفتارهای گذشته ورفع تحریم‌ها باشد، ندیدیم.
مصرف روزانه لیمو با نمک ممکن است برای سلامتی برخی افراد مناسب نباشد. وقتی در مورد افراد بدون سابقه بیماری صحبت می‌کنیم، اثرات منفی ممکن است قابل توجه نباشد، اما در صورت وجود سابقه ابتلا به فشار خون باید بیشتر مراقب باشیم.
مهاجم سابق تیم کلوب بروژ برخلاف شایعات راهی پرسپولیس نخواهد شد.
یک تحلیلگر سیاست خارجی در پیش‌بینی خود از مفاد پاسخ امریکا، می‌گوید که سخنگویان وزارت خارجه و شورای امنیت ملی آمریکا از ارائه توضیحی به تصریح یا تلویح راجع به مفاد پاسخ آمریکا خودداری کرده‌اند. اما اظهارات سخنگوی وزارت خارجه ایران، می‌تواند به این معنی باشد که پاسخ تفصیلی و مشتمل بر موارد مثبت و منفی است. در این اواخر برخی مقامات آمریکایی بدون ذکر نام گفته‌اند که بخش عمده مفاد پاسخ ایران به متن "نهایی" در مورد رفع انواع تحریم‌ها و جدول زمانی مربوطه و نیز تضمین‌ها بوده است. این در حالی است که سخنگویان آمریکایی همچنان با تاکید بر اینکه تنها تحریم‌های مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران موضوع برجام است و نه تحریم‌های دیگر، به تصریح یا تلویح مدعی می‌شوند که ایران خواستار رفع برخی دیگر از تحریم‌هاست.
جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا، قصد داشت از یوفا برای دریافت وامی هنگفت کمک بگیرد ولی با پاسخ منفی روبرو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ