مدیرعامل نفت مسجدسلیمان می گوید که داور مسابقه تحت تأثیر نیمکت حریف، مرتکب اشتباهات بزرگی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک سابق استقلال با بیان اینکه مهاجمان استقلال در هفته‌های اخیر عملکرد فوق العاده ای داشتند گفت: آنها نباید فرصت‌های به دست آمده در دربی را از دست بدهند.
قیمت نفت به مدت چهار هفته متوالی کاهش پیدا کرده و همه رشدی که پس از اعلام جدیدترین دور کاهش تولید اوپک پلاس پیدا کرده بود را تحت تاثیر نگرانی‌های اقتصادی و مبهم شدن دورنمای تقاضا برای سوخت، از دست داده است.
مدیرعامل ایرانسل در اختتامیه سی‌ویک‌امین کنفرانس مهندسی برق، طی سخنانی، با تشریح تأثیر سهم اقتصاد دیجیتال در اقتصاد جهان تأکید کرد: با رشد همه جانبه فناوری‌های دیجیتال، تغییر آشکاری در بین بازیگران اصلی بازارهای جهانی به وجود آمده است. در سال‌های نه چندان دور، اقتصاد به شدت تحت تأثیر صنایع دیگری بود، اما اکنون شرکت‌های دیجیتال سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند، که این امر منجر به رشد و پیشرفت اقتصاد دیجیتال شده است.
این هفته یک اتفاق جنجالی و ضرب و شتم داور، فوتبال ایران را تحت تاثیر خود قرار داد.
عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان طی مصاحبه‌ای تند به اظهارات مسئولان باشگاه مس کرمان پاسخ داده و خواهان انتخاب داوری مسلط برای بازی مقابل استقلال شده است.
ناپولی در مسابقه خارج از خانه مقابل یوونتوس به سه امتیاز دیگر برای نزدیک شدن به قهرمانی سری آ دست پیدا کرد.
سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد بازیکنانش در مصاف با تراکتور عملکرد خوبی داشته باشند تا با دست پر تبریز را ترک کنند.
نشست خبری علیرضا منصوریان تحت تاثیر اعتراض شدید مدیر رسانه‌ای فولاد به داوری برگزار شد.
این جواهرات معروف ماژلانی، درخشان‌ترین اجرام آسمان نیمکره جنوبی هستند. ابرهای ماژلانی تحت تاثیر گرانش بسیار قوی راه شیری، به دور این کهکشان می‌چرخند.
در روزی که باد و باران شدید در ورزشگاه غدیر اهواز بازی را تحت تاثیر قرار داده بود، در اتفاقی عجیب نیمکت داور و ناظران بازی از جای خود کنده شد.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به نظر من داور بازی با فولاد تحت تاثیر این بازی بود و تن و بدنش می لرزید ولی خوشحالم جان سالم به در برد.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به نظر من داور بازی با فولاد تحت تاثیر این بازی بود و تن و بدنش می لرزید ولی خوشحالم جان سالم به در برد.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به نظر من داور بازی با فولاد تحت تاثیر این بازی بود و تن و بدنش می لرزید و برای نمونه در صحنه پنالتی ترسید که سوت بزند.
رالی داکار با برگزاری سومین دور از این مسابقات در عربستان در حال پیگیری است.
بازی تیمهای استقلال و صنعت نفت در حالی با پیروزی آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید که در دقیقه ۶۵ و ۸۲ این مسابقه دو صحنه مشکوک، این دیدار را تحت تاثیر خود قرار داد.
دیدار استقلال و صنعت نفت تحت تاثیر دو صحنه مشکوک داوری قرار گرفت.
صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه مراکش، پیروزی این تیم مقابل پرتغال را تحت تاثیر قرار داده است.
هلندی‌ها پس از حذف برابر آرژانتین از عملکرد متئو لاهوس، داور اسپانیایی، انتقاد کردند و برای مثال فرانک دی‌یونگ گفت که شاید او تحت تاثیر عظمت مسی قرار گرفته بود.
تیم ملی ایران طی پنج حضور قبلی خود در جام جهانی نمایش های متفاوتی در بازی آخر دور گروهی داشته است.
در شب برتری پرسپولیس مقابل مس کرمان، دو صحنه مشکوک به پنالتی و دو برخورد سروش رفیعی با بازیکن حریف، قضاوت داور بازی را تحت تاثیر قرار داد.
سرمربی پیکان بعد از بازی با هوادار به انتقاد از داور مسابقه پرداخت.
وزیر خارجه قطر در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با داود چاوش اوغلو همتای ترکیه‌ای خود گفت: ما نمی‌خواهیم پرونده هسته‌ای ایران و مسائل سوریه و لیبی از تشدید تنش در اوکراین تاثیر پذیرد.
دیدار بین تیم‌های پیکان و نساجی تحت تأثیر اشتباهات بسیار داوری و بدون گل تمام شد.
لحظاتی از این دیدار به‌ویژه در نیمه نخست تحت‌تأثیر زاویه عجیب فیلم‌برداری تلویزیون بود. در واقع کارگردانی که عهده‌دار پخش زنده این دیدار بود، زاویه دوربین را به گونه‌ای انتخاب می‌کرد تا تبلیغات دور زمین، به کمترین شکل ممکن نشان داده شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ