هافبک تیم استقلال گفت: برای دربی تمرکز داریم و به دنبال این هستیم که برنده این بازی باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهترین‌های هفته سوم لیگ‌برتر فوتسال کشور مشخص شدند و چند خطی به آن‌ها پرداختیم.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان موفق به کسب سه امتیاز دربی رفت اصفهان در بیست و سومین دوره لیگ برتر شد.
تیم فوتبال الهلال با پیروزی برابر الشباب، راهی دیدار پایانی رقابت های جام ملک سلمان شد.
الاهلی جده برای جذب ویکتور اوسمین، مهاجم نیجریه‌ای ناپولی، با الهلال رقابت خواهد کرد.
دربی تهران تا مهرماه به تعویق افتاد
سازمان زمان شروع فصل جدید لیگ برتر ایران را اعلام کرد.
با تغییر زمان مسابقات لیگ برتر هفته پنجم که دربی پایتخت هم در آن است، بعد از فیفادی شهریور برگزار می‌شود.
شاگردان رسول خطیبی در دیداری دوستانه مقابل سایپا به تساوی رسیدند.
دو باشگاه حاضر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بعد از 4 دربی در فصل گذشته حالا برای خرید ستاره لاتزیو با هم مسابقه خواهند داد.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه ضمن همدلی با بازیکنان و درک شرایط ویژه آن‌ها به خاطر بدقولی‌های اخیر بر سر پرداخت مطالبات، به آن‌ها این قول را داده که ۱۵ درصد از کل قرارداد بازیکنان صبح امروز اول وقت به صورت قطعی به حساب هایشان نشسته، اما در جلسه شب قبل از بازی از آبی پوشان به صورت جدی درخواست می‌شود تا بدون توجه به این موضوع یعنی مقدار و زمان واریزی، آن‌ها تمام تمرکز خود را روی دربی فینال جام حذفی گذاشته تا بدون توجه به مسایل جانبی و حاشیه‌ای، استقلالی‌ها با تمام تمرکز و توان به منظور فتح جام حذفی قدم به این میدان بگذارند.
"میخواهیم 9 امتیاز بگیریم و کار لیگ را برای قهرمانی یکسره کنیم، پس فقط تمرکز و تمرین". ستاره پرسپولیسی‌ها ذهنیت خود طی دیدارهای باقیمانده بعد از پیروزی بزرگ در دربی می‌گوید.
ساپینتو درباره حساسیت داربی صدم عنوان کرد: نه اصلا. بازیکنان ما کاملا متمرکز هستند. ما بازی با هوادار را یک هفته پیش فراموش کردیم. در اولین تمرین‌مان بعد از آن دیدار تمرکز کردیم و تمام فکر و ذکرمان بازی با پرسپولیس شد. می‌دانیم دقیقا چه می‌خواهیم و چه کاری باید انجام دهیم تا بازی را ببریم.
گل‌محمدی می‌گوید هر تیمی تمرکز داشته باشد برنده دربی خواهد شد
پیشکسوت استقلال با بیان اینکه صدمین تقابل استقلال و پرسپولیس باید یک برنده داشته باشد تا به قهرمانی امیدوار شود، گفت: آرامش و داشتن تمرکز در این بازی حساس ضامن موفقیت خواهد بود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه سه تیم بالای جدول از شرایط خوبی برای قهرمانی برخوردارند گفت: هر یک از این سه تیم تمرکز داشته باشد به طور حتم جام را بالای سر خواهد برد.
مدافع گرجستانی پرسپولیس با اشاره به در پیش بودن دربی، گفت: تمرکز خود را بازی به بازی حفظ می کنیم ولی الان مهمترین دیدار را با مس کرمان داریم و سپس به استقلال فکر می‌کنیم.
هافبک استقلال می‌گوید تمرکز اعضای تیمش روی مسابقه با هوادار است و فعلا به دربی و دیدار با پرسپولیس فکر نمی‌کنند.
سیمونه اینزاگی ضمن ستایش از بازیکنانش به خاطر ارائه نمایش خوب برابر پورتو در لیگ قهرمانان گفت که حالا فقط باید روی پیروزی برابر یوونتوس تمرکز کنند. او غیبت میلان اشکرینیار را نیز تایید کرد.
پیشکسوت و کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه آرامش نقشی تعیین کننده در شهرآورد دارد، تاکید کرد استقلال در صورت داشتن آرامش و تمرکز برنده این بازی خواهد شد.
کارشناس فوتبال و کاپیتان سابق استقلال با بیان این که این تیم شرایط بهتری نسبت به حریف دارد، گفت: تیمی که در طول بازی آرامش و تمرکز خود را حفظ کند می تواند برنده دربی باشد.
علی چینی که تجربه پیروزی در دربی در قامت مربی استقلال را در کارنامه دارد، درباره شرایط شهرآورد تهران توضیحاتی ارائه داد.
معاون باشگاه استقلال معتقد است تمرکز مجموعه تیم صرفا به دنبال بردن بازی بعد مقابل پرسپولیس است .
کرونایی‌شدن یحیی گل‌محمدی، سرمربی این تیم از یک سو، در‌پیش‌بودن بازی‌های جام جهانی از سوی دیگر و البته مسئله برگزاری دربی در هفته دوازدهم، باعث شده پرسپولیس چندان تمرکزی نداشته باشد.
دیه‌گو سیمئونه در نشست خبری دربی مادرید گفت که مشکلی با شادی گل وینیسیوس ندارد و تمرکزش روی بازی و پیروزی بر رئال مادرید است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ