پای ستاره بی‌نظیر این روزهای فوتبال ایران در بهترین بازی فصل خود به گلزنی باز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی دریایی سپاه ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به خانواده‌های پاسداران منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، گفت: اگر رزمندگان امروز مقابل استکبار جهانی در دریا محکم می‌ایستند از وجود خانواده‌های ارزشمند، شجاع و مجاهد است.
تیم ملی والیبال دانشجویان ایران با شگفتی سازی راهی نیمه‌نهایی شد.
مشکل ایران نه‌تن‌ها در کار با آفریقا که حتی در کشور‌های آسیای میانه و قفقاز که در حوزه تمدنی ما بوده و فاصله جغرافیایی چندانی هم ندارند، در اراده سیاسی نیست. همانگونه که قبلا گفتم همه دولت‌ها و رؤسای‌جمهور به استثنای دولت روحانی که توجه کمتری به قاره آفریقا داشت، علاقه‌مند و بلکه مشتاق کار با آفریقا بودند. علت ناکامی دولت‌های پیشین که احتمال می‌دهم دولت رئیسی را نیز در رابطه با آفریقا زمین‌گیر کند، سازوکار و ساختار اقتصادی ما است. ساختار اقتصادی ما به شکلی است که نمی‌توانیم از فرصت‌های مبادلات خارجی به‌خوبی استفاده کنیم.
علی سامره، مهاجم درخشان سال‌های دور استقلال، بعد از سال‌ها دوری دوباره در جمع آبی‌ها حضور پیدا کرد.
تمرینات تیم پیکان از دیروز در شرایطی آغاز شد که هنوز سرمربی جدید این تیم مشخص نشده است.
حضور در دو تیم بزرگ برای رشید مظاهری سرانجام خوبی نداشت. منظورمان استقلال و سپاهان است.
مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: فرودگاه «سلام» به طور اختصاصی برای اعزام حجاج و زائران عتبات عالیات در نظر گرفته شده است .
رشید مظاهری و علیرضا بیرانوند سابقه‌ای طولانی از رقابت و دیدن توانایی‌های یکدیگر دارند.
گل‌گهر سیرجان با پیروزی سه بر یک برابر دخانیات سهنیه حضور در لیگ برتر والیبال را کسب کرد.
تیم چادرملو اردکان در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور با شکست رازین پلیمر به لیگ برتر صعود کرد.
دو دیدار حساس سوپرلیگ فوتسال زنان در هفته هجدهم، با برتری نصر و پالایش همراه شد.
دبل سالم دوساری برابر فلامینگو و البته یک پاس گلش عوامل اصلی صعود الهلال به دیدار فینال جام باشگاه‌های جهان بود.
نماینده ای از دفتر مقام معظم رهبری با حضور در جمع مردم زلزله زده خوی سلام رهبر انقلاب را به این مردم زلزله‌زده ابلاغ کرد.
ارومیه - حجت‌الاسلام والمسلمین معزی که به نمایندگی از دفتر مقام معظم رهبری گفت: در جمع شما حضور پیدا کرده‌ام تا پیام‌ محبت، صمیمیت و سلام مقام معظم رهبری را به مردم زلزله زده این منطقه برسان
ابوذر روحی خواننده سرود «سلام فرمانده» در مراسم اختتامیه چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج که امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه در تهران برگزار شد، به عنوان چهره سال فضای مجازی معرفی شد.
حداد عادل در شبکه خبر گفت: به خانم‌هایی که حجاب ضعیف دارند و وفادار انقلاب اسلامی هستند، سلام و درود می‌فرستم. منبع: چندثانیه
رئیسی وقتی کار را از دولت قبلی تحویل گرفت، قیمت دلار حوالی ۲۵ هزار تومان بود و الان یعنی همین الان که این یادداشت نوشته شده است و زمانی که شما آن را می‌خوانید نمی‌دانم، ۳۸ هزار تومان قیمت دارد یا خیر! در همین مدت دلار ۱۳ هزار تومان گران‌تر شده است. دلیل این گرانی چیست؟
کئون چانگ هون بازیکن کره جنوبی به اولین حضور خود در جام جهانی در دوران فوتبال ملی خود واکنش نشان داد.
مدیرعامل استقلال در نخستین حضورش در تمرین این تیم، بیش از همه با ستاره ریزنقش تیمش گرم گرفت.
به گفته میلاد نوری - کارشناس حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات - از جمله روش‌های کلاهبرداری که در یک ماه گذشته گسترش یافته، ارسال پیامکی با عنوان سلام عمان است و تقریبا برای تعداد زیادی کاربر حداقل یک بار ارسال شده و زمانی که کاربران این پیام را دریافت می‌کنند، در پیامک هم نام کاربری، رمز و آدرس سایت و موجودی یک کیف پولی که به صورت رمز ارز است وجود دارد و کاربر با این تفکر که برای آن‌ها هزینه‌ای به همراه ندارد، به سایت مورد نظر مراجعه می‌کند.
تبریز- با سفر هیئت دولت سیزدهم به آذربایجان شرقی و تاکید رئیس جمهور مبنی بر اتمام پروژه های نیمه تمام و رهاشده این استان، امیدها برای اتمام این پروژه ها زنده شده است.
در هفته گذشته در چند کشور عربی هشتگ مسلم بن عقیل ترند شده بود. کاربری نوشته: سلام بر سفیر مورد اعتماد امام حسین(ع)، سلام بر اولین شهید واقعه طَف.
نشریه وابسته به معاونت سیاسی سپاه نوشت: به جرات می توان گفت که سرود «سلام فرمانده» در هر جایی که طنین انداز شود صدای آن پایه های کاخ سفید را لرزان می کند و دیری نخواهد پایید که همه مهدی باوران در شهرهای آمریکا و حتی در مقابل و درون کاخ سفید این سرود را زمزمه کنند.
تفاوت این سرود که با هزینه نه چندان بالایی ساخته شده، با دیگر آثار مشابه، تنها در فرم این اثر است. پیامی که در این سرود بیان می‌شود، دارای نکاتی نیست که برای نخستین بار بیان شود، بلکه این بار این جزئیات با شکلی هنرمندانه‌تر بیان شده که برای گوش‌های شنونده جذاب است و پس از شنیدن، به سادگی از ذهن شنونده فراموش نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ