ابوذر روحی خواننده سرود «سلام فرمانده» در مراسم اختتامیه چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج که امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه در تهران برگزار شد، به عنوان چهره سال فضای مجازی معرفی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واسیلی نبنزیا نماینده دائم روسیه در سازمان ملل پیش از این در نشستی در سازمان ملل ارسال سلاح از ایران را اتهامی بی‌اساس خوانده و گفته بود که مجموعه صنعتی و نظامی روسیه می‌تواند بدون کمک گرفتن از دیگران به اهداف خود دست پیدا کند. این در حالی است که صنعت نظامی اوکراین از اساس وجود ندارد و از سوی صنعت غرب تامین می‌شود.
سایتی ایتالیایی در گزارشی درباره مهدی طارمی نوشت و خبر داد مهاجم تیم ملی با پیشنهاد بسیار جدی روسونری روبه‌روست.
آژانس راک نیشن اسپورت که متعلق به جی زی، خواننده مشهور آمریکایی، است حالا نماینده رسمی وینیسیوس جونیور خواهد بود.
تیلور سوئیفت به عنوان اولین خواننده کنسرت در سانتیاگو برنابئو جدید در ماه می 2024 معرفی شد.
لیان گلگر، خواننده معروف انگلیسی، پس از گلزنی ایلکای گوندوغان در فینال جام حذفی شوخی عجیبی با یکی از هواداران منچستریونایتد کرد.
سیامک صاحبدل، خواننده ایرانی‌تبار و همسرش سحر حیدرزاد که در ترکیه اقامت دارند، هنگامی که قصد سفر به آلمان با پاسپورت تقلبی را داشتند، در فرودگاه استانبول شناسایی و بازداشت شدند.
شادن گردود خواننده سرشناس سودانی در تیراندازی متقابل کشته شد.
در روز‌های گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که براساس آن، فردی که محافظ خواننده سرود «سلام فرمانده» توصیف شده، با یک مامور سرباز راهور برخورد داشته است.
آهنگ ساخته‌شده با هوش مصنوعی از همکاری Drake و The Weeknd شبیه نمونه‌های واقعی است و کیفیتی عالی دارد. محبوبیت این قطعه به‌قدری افزایش یافته که در پلتفرم‌های موسیقی مثل اسپاتیفای و اپل موزیک نیز دردسترس قرار گرفته و البته صدهاهزار بار استریم شده است.
شرکت متعلق به جی‌زی، خواننده معروف آمریکایی، هزینه یک صفحه کامل روزنامه را پرداخت کرد تا از روملو لوکاکو حمایت کند.
شکیرا، همسر سابق پیکه، سکوتش را درباره جدایی از این بازیکن و دشواری‌هایی که با آن روبرو شده بود شکست.
حمید صفت در مسابقه خیریه فوتبال هنرمندان حضور داشت.
روز حادثه پدرم به سرویس بهداشتی رفت، اما ناگهان متوجه شدم که زمین خورده است. همان موقع با اورژانس تماس گرفتم و امدادگران خود را به محل رساندند. اما گفتند که وضع جسمی پدرم خوب است و آسیب شدیدی به او وارد نشده است. به همین دلیل بود که پدرم را به بیمارستان انتقال ندادند
وزیر دفاع آمریکا به کره جنوبی قول داد تا در صورت نیاز برای مهار آنچه وی «اقدامات بی‌ثبات‌کننده کره شمالی» خوانده، تمام توانمندی‌های نظامی متعارف و هسته‌ای واشنگتن را در اختیار سئول قرار دهد.
دوآ لیپا، خواننده مشهور انگلیسی، اعلام کرد که با توجه به نقض قوانین حقوق بشری حاضر نیست در جام جهانی 2022 اجرا داشته باشد.
دوآلیپا، خواننده مشهور انگلیسی، اعلام کرد که با توجه به نقض قوانین حقوق بشری حاضر نیست در جام جهانی 2022 اجرا داشته باشد.
مسئولان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در کشور قطر امکانات تفریحی برای سرگرمی توریست هایی که به این کشور خواهند رفت را مرحله به مرحله معرفی می کنند.
توماج صالحی از لیدرهای اغتشاشات اخیر در کشور که ادعا می‌کرد کسی نمی‌تواند او را دستگیر کند، بازداشت شد.
روی پیراهن بارسلونا برای بازی یکشنبه مقابل رئال مادرید، لوگوی دریک، خواننده کانادایی مشهور، درج شده است.
روی پیراهن بارسلونا برای بازی یکشنبه مقابل رئال مادرید، لوگوی دریک، خواننده کانادایی مشهور، درج شده است.
پتونین، خواننده ۲۷ ساله روس بود که روز گذشته با انتشار ویدیویی از خود، از تصمیمیش برای پایان دادن به زندگی گفت و به هوادارانش اعلام کرد، برای اجتناب از سربازی و جنگیدن، خودکشی می‌کند.
یکی از خوانندگان موسیقی پاپ ترکیه، در کنسرتش گفته انحراف اخلاقی یکی از نوازندگان گروهش به این دلیل است که او قبلا در مدرسه اسلامی درس خوانده است. پس از این اظهارات این خواننده با دستور دادستانی ترکیه به اتهام نفرت‌پراکنی بازداشت و به زندان منتقل شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش گفت:دانش‌آموزان نوجوان می‌توانند در مسیر مسجد سهله و کوفه موکب زده و دریک حرکت جمعی با محوریت سلام فرمانده به زبان فارسی و سلام یا مهدی خوانده شود.
دستگیری خواننده غیر مجاز در بهشت زهرا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ