کئون چانگ هون بازیکن کره جنوبی به اولین حضور خود در جام جهانی در دوران فوتبال ملی خود واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای اروپا نسبت به وضعیت سلامت رئیس‌جمهور مخلوع نیجر هشدار داد.
آلفرد ژان باتیست لومر، موسیقیدان نظامی فرانسوی، که معاون دسته موزیک هنگ اول سربازان گارد بود، سال۱۲۴۷ خورشیدی به ایران آمد. او به دانشجویان بخش موسیقی دارالفنون آموزش می‌داد. نخستین آهنگ سلام رسمی ایران، ساخته اوست، همچنین گفته می‌شود نخستین سرود ملی ایران را در ١٢۵٢ خورشیدی به لومر سفارش دادند تا بسازد.
به نظر می‌رسد برجام موقت، بیشتر خواست کشور‌هایی اروپایی و آمریکا است که تلاش دارند ایران بیش از این جلو نرود. به ظن آنان، اگر ایران از این سطح جلوتر برود به سمت تولید سلاح حرکت خواهد کرد. رویکرد ایران در قبال شرایط، بستگی به این خواهد داشت که منافع خود را در خطر ببیند یا خیر. سیاست خارجی مثل اقتصاد و بر اساس نظام هزینه و فایده تعریف می‌شود. باید ببینیم هزینه‌های سیاست فعلی برای کشور ما بیشتر است یا درآمد آن.
موشک‌های هایپرسونیک از فناوری‌های نظامی جدید جهان به شمار می‌روند و معدود کشور‌هایی به فناوری آن دست یافته‌اند.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه سلاح مقاومت ۱۷ سال است که در مقابل دشمن بازدارندگی ایجاد کرده است، گفت: ما موافق لبنان قدرتمندی هستیم که با رژیم اشغالگر و هر متجاوزی مقابله می‌کند.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مسکو با لی شانگفو وزیر دفاع چین دیدار کرد و طرفین از همکاری نظامی بین دو کشور با عنوان شراکت «بدون محدودیت» ابراز خرسندی کردند. رئیس جمهور چین شی جین پینگ ماه گذشته در مسکو با پوتین دیدار کرد. سطح همکاری روسیه و چین از زمانی که مسکو در فوریه ۲۰۲۲ ده‌ها هزار نیروی نظامی به اوکراین فرستاد، در زمینه روابط اقتصادی، سیاسی و نظامی افزایش یافت.
یک نشریه نظامی انگلیسی از خطر جدی مهمات حاوی اورانیوم ضعیف‌شده اهدایی انگلیس به اوکراین بر محیط زیست و سلامت مردم خبر داد.
یک هوادار آلمانی به دلیل پوشیدن پیراهنی که پشت آن شعار سلام نظامی هیتلر درج شده بود، پنج سال از حضور در استادیوم ها محروم شد.
وزیر خارجه چین با اشاره به موضع‌گیری آمریکا علیه پکن در رابطه با تامین سلاح مسکو، فروش سلاح توسط آمریکا به تایوان را مساوی با تامین سلاح روسیه از سوی چین توصیف کرد.
زلنسکی مدعی کمبود سلاح و مهمات در میان نیروهای ارتش اوکراین است و در این ارتباط گفته است: با کمبود شدید سلاح و تجهیزات نظامی روبرو هستیم.
رئیس سازمان اطلاعات نظامی اوکراین با رد ادعاها درباره برنامه چین به منظور تامین تسلیحاتی روسیه، گفت که هیچ نشانه‌ای درباره این موضوع وجود ندارد.
کاپیتان پرسپولیس که توانسته بود نمایش موفقی برابر سپاهان به جا بگذارد، امیدوار به ثبت اولین گل فصل خود است.
رسانه ها از سقوط یک فروند جنگنده نظامی در «بلگورود» روسیه خبر می دهند.
مستند «سلاح ایرانی» روایتی متفاوت از پیشرفت تجهیزات نظامی در داخل کشور که برای اولین بار این تصاویر منتشر شده است که در این فیلم آن را مشاهده می‌کنید.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز تصریح کرد: تحویل تسلیحات دوربرد به اوکراین، اهداف نظامی روسیه را تغییر نمی‌دهد.
معاون وزیر دفاع اوکراین امروز اذعان کرد که روسیه ذخایر کافی تسلیحاتی برای ادامه عملیات نظامی ویژه خود در اوکراین را دارد.
فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه سنت الهی است که امام زمان را برای ظهور باید یاری کنیم، گفت: امام علی علیه السلام در معرض خطر بود و یک مدافع به نام زهرا سلام الله علیها داشت که او را نجات داد.
گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از سلاح غنیمت گرفته شده از نظامی اسیر صهیونیست رونمایی کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شما اروپایی‌ها که ادعا دارید، مدافع حقوق زن هستید، یک نفر مانند زینب کبری سلام الله علی‌ها بیاورید، ما افتخارمان زینبی بودن است، زنانی که در دامن غرب پرورش پیدا کردند، زنانی خودفروخته، تن‌محور به تعبیر خودتان، ارزان قیمت، بیهوده و بی‌حاصل هستند که هیچ جامعه صالحی از آن‌ها پرورش پیدا نمی‌کند و شما جنایتکار هستید که زن بی‌ارزش را جایگزین زنان ارزشمند می‌کنید و شما خیانتکار به بشریت هستید.
رئیس پلیس پیشگیری تصریح کرد: این متهم ۴۴ ساله دارای چند فقره سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان است.
سلامی گفت: امروز سیستم دفاعی و نظامی کشور صرفا یک توانمندی معکوس سازی، تقلید سازی و شبیه سازی مدل‌های خارجی صرف نیست و مشاهده‌ی آرایه‌های متنوع نظامی و دفاعی، بیانگر اشباع نیرو‌های مسلح از روی آوری به بیگانگان است.
محمود خسروی‌وفا پس از انتخابش به عنوان رئیس جدید؛ از جای خود برخواست و به اعضای مجمع سلام نظامی داد.
آمریکا در ادامه سیاست‌های جنگ‌افروزانه و حمایت‌های نظامی خود از اوکراین قصد دارد تا برای کی‌یِف مهمات مجهز به جی‌پی‌اس با دقت بالا فراهم کند.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت غزه، ۱۵ فلسطینی در حملات گسترده اسرائیل به غزه به شهادت رسیده و ۵۵ تن زخمی شدند. از بین ۵۵ زخمی، ۲۳ نفر آن‌ها کودک و ۱۳ نفر آن‌ها زن هستند که از بین آن‌ها نیز ۴ نفر اوضاع وخیمی دارند. روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشته طی روز جمعه ۱۴ هدف مربوط به جهاد اسلامی فلسطین در غزه هدف گرفته و ۱۶ تن بمب و گلوله استفاده شد. ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد برای یک هفته جنگ در غزه آماده می‌شود. تیسیر الجعبری، سلام عابد، محمد البویک و یک فرد دیگر، همگی از اعضای گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. تیسیر الجعبری فرمانده منطقه شمال در گردان‌های القدس بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ