تمرینات تیم پیکان از دیروز در شرایطی آغاز شد که هنوز سرمربی جدید این تیم مشخص نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال دانشجویان ایران با شگفتی سازی راهی نیمه‌نهایی شد.
به عقید ژابی آلونسو بایرن لورکوزن نسبت به فصل گذشته تیمی تکامل یافته‌تر شده است.
مشکل ایران نه‌تن‌ها در کار با آفریقا که حتی در کشور‌های آسیای میانه و قفقاز که در حوزه تمدنی ما بوده و فاصله جغرافیایی چندانی هم ندارند، در اراده سیاسی نیست. همانگونه که قبلا گفتم همه دولت‌ها و رؤسای‌جمهور به استثنای دولت روحانی که توجه کمتری به قاره آفریقا داشت، علاقه‌مند و بلکه مشتاق کار با آفریقا بودند. علت ناکامی دولت‌های پیشین که احتمال می‌دهم دولت رئیسی را نیز در رابطه با آفریقا زمین‌گیر کند، سازوکار و ساختار اقتصادی ما است. ساختار اقتصادی ما به شکلی است که نمی‌توانیم از فرصت‌های مبادلات خارجی به‌خوبی استفاده کنیم.
«خوان رامون لوپز»، سرمربی پیشین تیم‌های ملی اسپانیا و عربستان برای مذاکرات جهت هدایت آبی‌پوشان پایتخت در فصل آینده، وارد تهران شد. این مربی اسپانیایی در ویدیویی کوتاه گفت: «سلام ایران، سلام استقلال». هنوز مشخص نیست سرمربی‌گری تا چه اندازه برای مدیران استقلال جدی است.
سرمربی موفق شمس آذر که این تیم را به لیگ برتر آورده، از ادامه همکاری خود با قزوینی‌ها خبر داد.
سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد باشگاه‌ها باید بازیکنان امید خود را در اختیار تیم المپیک قرار بدهند.
سرمربی تیم ملی آرژانتین به تمجید از ستاره ملی‌پوش الهلال پرداخت.
سام استکی با حمایت پدرش وارد مسابقات بوکس حرفه‌ای WBC شد و در اولین مبارزه اش هم به برتری رسید.
سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه گفت: ارزشی نداشت که سلامت بازیکنانمان را برای حضور در تورنمنت کافا به خاطر بیاندازیم.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران می گوید برخی باشگاه‌ها بازیکنان اصلی تیم را سالم تحویل گرفتند و آسیب‌دیده تیم ملی بازگرداندند.
سرمربی تیم فوتبال هال سیتی انگلیس تاکید کرد که قصد ندارد روی سلامت مهاجم ایرانی تیمش ریسک کند.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، که امروز اعلام شد موقتا از نیمکت تاتنهام دور خواهد بود با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد برای به دست آوردن سلامتی کامل باید مدتی در ایتالیا بماند.
یکی از بزرگترین نگرانی‌های سرمربی اسپانیایی تراکتور، مصدومیت شاهین ثاقبی در جدال با فولاد بود.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به نظر من داور بازی با فولاد تحت تاثیر این بازی بود و تن و بدنش می لرزید ولی خوشحالم جان سالم به در برد.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به نظر من داور بازی با فولاد تحت تاثیر این بازی بود و تن و بدنش می لرزید ولی خوشحالم جان سالم به در برد.
سرمربی ذوب آهن پس از شکست برابر تراکتور به شعارهایی که علیه او در استادیوم داده شد، واکنش نشان داد.
سرمربی تیم والیبال سایپا پس از شکست تیمش در هفته نهم لیگ برتر گفت: در بازی مقابل تیم خوب ایفا سرام اردکان تمرکز خود را از دست دادیم و بازنده شدیم.
ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل لچه در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
قائمشهر- سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان، نسبت به اشتباه کمک داور مسابقه تیمش برابر نساجی که گل سالم این تیم را مردود اعلام کرد به شدت اعتراض کرد.
سرمربی تیم والیبال آمل با بیان این‌که با استانداردسازی سالن‌ها سلامت بازیکنان به شکل بهتری پوشش داده می‌شود، گفت: در رده باشگاهی بازیکنان از سلامت بهتری برخوردار خواهند بود.
بعد از یک فصل دشوار اکنون یحیی گل‌محمدی در همان مسیری قرار گرفته که همه هواداران پرسپوليس از وی انتظار دارند؛ روحیه برتری طلبی و پیروزی.
اعتراض سالم الدوسری به تعویض در بازی شب گذشته برابر الفتح، با واکنش جالب رامون دیاز سرمربی الهلال همراه شد.
اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد اعلام کرده که در صورت اضافه شدن یک مهاجم جدید به ترکیب تیم، مشکلی با جدایی کریستیانو رونالدو در فصل تابستان ندارد.
اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد اعلام کرده که در صورت اضافه شدن یک مهاجم جدید به ترکیب تیم، مشکلی با جدایی کریستیانو رونالدو در فصل تابستان ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ