اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پپ گواردیولا با پوشیدن پیراهنی به کارلو ماتزونه، مربی سابق برشا، ادای احترام کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی که برای سخنرانی در مجمع عالی فرماندهان سپاه در دانشگاه افسری امام حسین (ع) حاضر شده است به مقام شامخ شهدای گمنامی که مزارشان در این دانشگاه است ادای احترام کرد.
باشگاه آرسنال از لباس دوم خود در فصل 24-2023 رونمایی کرد.
باشگاه برایتون از لباس دوم فصل جدید خود رونمایی کرد که شباهت زیادی به لباس اول ساسولو دارد.
نیکولو زانیولو، ستاره ایتالیایی گالاتاسرای، معتقد است که تیم ملی کشورش با دفاع خوب می تواند اسپانیا را شکست دهد.
یعنی نمی‌داند که منظور از لا اکراه فی‌الدین، این است که در انتخاب دین اجبار و اکراه نیست و نه در انجام احکام دینی. وقتی دین را پذیرفتی باید احکام آن مانند نماز و روزه و جهاد و حجاب و... را هم انجام بدهی. اگر این‌گونه نباشد فرق مومن و کافر چیست و ثواب و عقاب چرا هست؟! گفت: خاتمی در نشست با تعدادی از زنان طیف مدعی اصلاحات، آشکارا علیه برخی دیگر از احکام و اعتقادات اسلامی هم موضع گرفته است.
اهواز - رئیس جمهور گفت: دولتمردان وظیفه دارند دین خود را به استان خوزستان ادا کنند.
اهواز - رئیس جمهور گفت: دولتمردان وظیفه دارند دین خود را به استان خوزستان ادا کنند.
اهواز- رئیس جمهور جمهور با بیان اینکه اشتغال اولویت خوزستان است، گفت: برای گره گشایی از مشکل خوزستان و کشور از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
سرپرست نائب رئیسی فدراسیون کاراته گفت: به درخواست مسئولین فدراسیون کاراته و به دلیل آنکه به این رشته دینی احساس می‌کردم، همکاری خود را از سر گرفتم.
سرپرست نائب رئیسی فدراسیون کاراته گفت: به درخواست مسئولین فدراسیون کاراته و به دلیل آنکه به این رشته دینی احساس می کردم، همکاری خود را از سر گرفتم.
طبق ادعای منابع معتبر، دین اسمیت، مربی سابق استون ویلا، موقتا تا پایان فصل روی نیمکت لسترسیتی خواهند نشست.
حسن آقامیری را خلع لباس کردند تا این‌ها بشوند مبلغ دین برای نسل جدید.
دربی روز گذشته برنده نداشت اما یک بازی خوب از سوی هر دو تیم بود. مسابقه ای که اگر چه مساوی شد، اما چهار گل به همراه داشت.
قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر بهترین اتفاق ممکن برای لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، بود.
محسن حیدری در یادداشتی نوشت: ظاهر کلام طرفداران حجاب اختیاری این است که هیچ‌کس نمی‌تواند جلوی کشف حجاب را بگیرد. قطعاً کسی که این حرف را می‌زند باید قائل به این باشد که در اسلام هیچ تکلیف الزامی وجود ندارد، نه واجب و نه حرام و همه احکام مباحات است و این همان اباحی‌گری است. و نیز باید وجوب امر به معروف و نهی از منکر و همۀ حدود و تعزیرات را که از ضروریات دین است انکار کند. زیرا همۀ این احکام بازدارنده است و عمل کردن به آنها باعث الزام افراد به ادای واجبات و ترک محرمات می‌گردد، و این مطلب بر خلاف نظریه حجاب اختیاری است.
پیشکسوت فوتبال ایران، انتقاداتی را نسبت به عملکرد تیم ملی در جام جهانی مطرح کرد.
دکتر رستمی با بیان اینکه خانواده‌های شهدای صنعت مس چشم و چراغ شرکت ملی مس هستند، گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا و پیگیری حقوق آنان نه تنها ادای دین است؛ بلکه باعث برکت در مجموعه شرکت مس نیز می‌شود.
رئیس کمیته امداد گفت: بیان خاطرات مرحوم شمقدری که در کتاب «متولد چهل و دو» به چاپ رسیده در واقع ادای دین به انقلاب و شخصیت‌های انقلابی است.
اعلام برائت از دشمنان و تجزیه‌طلبان، ضرورتی برای فعالان سیاسی و فرصتی برای ادای دین به نظام است؛ اما اصلاح‌طلبان بارها در این سال‌ها آن را نادیده گرفته و منافع ملی را به خطر انداخته‌اند.
امیدوارم که در بضاعت خودم ادای دین کنم و با کمک خانواده خوب کشتی فرنگی کشور بتوانیم اتفاقات قشنگ را برای کشتی ایران رقم بزنیم و از همه خوب مردم کشورم التماس دعا دارم.
سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی گفت: به عنوان یک کوچک‌تر در کشتی کشور و برای ادای دین به این ورزش پای به میدان گذاشته ام.
صالح: سردسته‌های طالبان که ادعای پابندی به دین را دارند پس از سه روز رایزنی و یک جلسه چهار ساعته در یک "دروغ نامه" که اسمش را اعلامیه گذاشتند مدعی‌اند که از حضور الظواهری خبر نداشتند
ساخته تیم برتون یکی از فیلم‌های مهم این کارگردان، در ظاهر ادای دینی است به همکاری که به گمان گروهی از منتقدین بدترین فیلمساز تاریخ بوده؛ اما در عمل یادآوری همه آن چیزهایی است که چنین القابی را برای اد وود به ارمغان آورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ