طبق ادعای منابع معتبر، دین اسمیت، مربی سابق استون ویلا، موقتا تا پایان فصل روی نیمکت لسترسیتی خواهند نشست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار سلتا-رئال مادرید در هفته سوم لالیگا دو روز زودتر از موعد قبلی برگزار خواهد شد؛ دیداری که با حضور رافا بنیتس روی نیمکت سلتا جذابیت‌های خاص خود را خواهد داشت.
مراسم معارفه رافائل بنیتس در سلتاویگو برگزار شد و این مربی اسپانیایی با قراردادی سه ساله، به طور رسمی هدایت آبی‌پوشان را در دست گرفت.
باشگاه سلتاویگو رسما اعلام کرد رافائل بنتیس را به عنوان سرمربی این تیم به خدمت گرفته است.
آلوارو بنیتو، بازیکن سابق رئال مادرید، معتقد است صبر کردن برای کیلیان امباپه و ارلینگ هالند منطقی نیست و رئال همین امسال باید یک مهاجم بزرگ بخرد.
انتشار گزارش مالی باشگاه اینتر، جزییات بیشتری از همکاری شکست خورده این باشگاه با شرکت DigitalBits را روشن کرد.
خامس رودریگز فاش کرد رافائل بنیتس گفته او را در اورتون نمی‌خواهد چون سنش زیاد است.
اپل ادعا می‌کند که بیتس استودیو بادز پلاس نسبت به نسل قبل تا دو برابر از نظر حالت صدای شفاف و ۱.۶ برابر از نظر عملکرد حذف نویز فعال بهبود یافته است. این گجت همچنین می‌تواند ایرادات صوتی ایجاد شده به‌خاطر استفاده از این دو حالت را هم تصحیح کند.
اپل می‌گوید بیتس استودیو بادز پلاس با هربار شارژ تا ۹ ساعت موسیقی پخش می‌کند و شارژدهی محصول به‌لطف کیس به ۲۷ ساعت می‌رسد. تنها ۵ دقیقه شارژ به شما امکان می‌دهد تا یک ساعت موسیقی گوش دهید و تماس برقرار کنید.
سرمربی مادرید در حال بررسی تیم انگلیسی است.
رافا بنیتس پیشنهادی رسمی از لسترسیتی دریافت کرده تا جانشین برندان راجرز شود ولی هنوز به آن پاسخ نداده است.
مانوئل پیگرینی، مربی بتیس، پس از شکست 4-1 مقابل منچستریونایتد گفت که هرگز از صعود به یک چهارم نهایی لیگ اروپا ناامید نیستند.
رافائل بنیتس، سرمربی سابق رئال مادرید، معتقد است که دوران حضور او روی نیمکت این تیم هرگز به آن بدی که گفته شده نبود.
رقابت های بین المللی شطرنج جام کاسپین در بخش بلیتس با قهرمانی طباطبایی به پایان رسید در حالی که سوپر استاد بزرگ شطرنج ایران هم در این رقابت ها حضور داشت.
رافا بنیتس، شایعات اختلاف با کریستیانو رونالدو در دوران حضورش در رئال را رد کرد و گفت که هرگز به او نگفته بود باید چطور ضربه کاشته بزند.
رقابت های شطرنج جام کاسپین در بخش بلیتس با حضور سوپراستاد بزرگ پرهام مقصودلو برگزار خواهد شد.
رقابت های شطرنج جام کاسپین در بخش بلیتس با حضور سوپراستاد بزرگ پرهام مقصودلو برگزار خواهد شد.
آلوارو بنیتو، بازیکن سابق رئال مادرید و کارشناس کادناسر، معتقد است که اورلین شوامنی برای رسیدن به جایگاه کاسمیرو هنوز راه درازی در پیش دارد.
بازیکن سابق رئال مادرید که سال‌هاست در رسانه‌های اسپانیایی به کارشناسی و تفسیر فوتبال مشغول است، می‌گوید که خرید گرت بیل برای رئال کاملا مفید و موثر بود.
آلوارو بنیتو، بازیکن سابق رئال مادرید، معتقد است که داوید آلابا در بهترین فرم خودش نیست و این می تواند به ضرر رئال در بازی های بزرگ فصل تمام شود.
دو تن از مدیران سابق شرکت ای بی که به دلیل راه اندازی کمپین سایبری علیه سازندگان خبرنامه ای کامرس بایتس متهم شده بودند، به زندان محکوم شدند.
رافا بنیتز، سرمربی سابق اورتون، مدعی شد حضور در لیورپول باعث شد شرایطش روی نیمکت دیگر تیم مرسی ساید دشوار شود.
رافا بنیتس شانس بالایی برای مربیگری باشگاه المپیاکوس دارد و بدون شک این بدترین خبر ممکن برای خامس رودریگز خواهد بود که اخیرا به این باشگاه یونانی پیوسته است.
تیم ایران نایب قهرمان بخش بلیتس (برق آسا) رقابت‌های شطرنج دانشجویان جهان شد.
رافا بنیتس، سرمربی اسپانیایی، میلان را شانس اول فتح اسکودتو نمی داند و از اینتر و یوونتوس به عنوان تیم های مدعی اول قهرمانی نام برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ