قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر بهترین اتفاق ممکن برای لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روش حکمرانی ما، در چهار دهه گذشته اگر بن‌بست شکنی در عین تلاش برای جلوگیری از انجام خلاف شرع و تخلف از قانون اساسی بود، امروز از یکطرف گرفتار پیچ و خم‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نبودیم و از طرف دیگر اینهمه انتقاد از شورای نگهبان که فلسفه وجود آن «بن‌بست شکنی» است وجود نداشت. آنچه مهم است اینست که بدانیم دین را خدا برای آسان کردن کار‌ها و شکستن بن‌بست‌ها فرستاده نه برای سخت کردن زندگی و ایجاد بن‌بست.
مایک دین، داور مشهور انگلیسی، بعد از 28 سال قضاوت در میادین فوتبال و یک سال حضور به عنوان مسئول VAR بازنشسته می‌شود.
امام جمعه موقت گفت: اگر ولایت تبلیغ نشود، دین خنثی و یک پیکر بی‌جان است. روح، حقیقت و ضمانت اجرای دین ولایت و امامت امیرالمومنین و ائمه است.
امام جمعه موقت گفت: اگر ولایت تبلیغ نشود، دین خنثی و یک پیکر بی‌جان است. روح، حقیقت و ضمانت اجرای دین ولایت و امامت امیرالمومنین و ائمه است.
باستان شناسان اخیرا سازه‌های سنگی خاصی به نام مستطیل را در عربستان کشف کرده اند که ممکن است نشان دهنده دین نوسنگی در عربستان باشد.
دیندار بودن اجباربردار نیست، اما ضرر زدن به دین دیگرانی که می‌خواهند دیندار باشند یا خدشه بر فضای عفت و حیای جامعه اسلامی بزنند، طبعاً وظیفه حکومت اسلامی است. اجبار کردن حجاب هم، نه برای دیندار کردن فرد بی‌حجاب، بلکه برای محافظت از آسیب زدن او به دینداری باقی افراد جامعه است، البته او در فضای خصوصی خانواده و دوستان می‌تواند بی‌حجاب باشد، اما فضای عمومی جامعه متفاوت است.
رکورد 63 گل در یک فصل که دیکسی دین حدود 100 سال پیش برجا گذاشت، هنوز در فوتبال انگلیس پابرجا است. آیا ارلینگ هالند می‌تواند این رکورد را بشکند؟
اهواز - رئیس جمهور گفت: دولتمردان وظیفه دارند دین خود را به استان خوزستان ادا کنند.
اهواز - رئیس جمهور گفت: دولتمردان وظیفه دارند دین خود را به استان خوزستان ادا کنند.
سرپرست نائب رئیسی فدراسیون کاراته گفت: به درخواست مسئولین فدراسیون کاراته و به دلیل آنکه به این رشته دینی احساس می کردم، همکاری خود را از سر گرفتم.
نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گفت: ما دین سلیقه‌ای نداریم. این‌طور نیست که هرکس برمبنای آنچه می‌پسندد، پایبند به دین باشد و جایی که به مذاقش خوش نیاید، دست از دین‌داری بردارد؛ همان‌طور که نمی‌شود پیش از اذان، نماز را اقامه کرد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: حفظ دین و ایستادن پای دین از تکالیف ما در عصر غیبت است.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: عزیزان جانباز هرچه رنج می‌برند و در عرصه‌های جانبازی دچار مشکلات هستند، همه با هدف حمایت از دین خدا و حمایت از مقام ولایت بود.
اولین مطلبی که شایسته بررسی است، مناسبات دین و قدرت است. گاهی اظهار نظر‌ها اینگونه است که دین نباید در خدمت قدرت باشد. دین نباید ابزار قدرت باشد، ولی عکس آن مانعی ندارد و قدرت می‌تواند در اختیار دین قرار بگید و قدرت ابزاری برای مقاصد دینی باشد
دربی روز گذشته برنده نداشت اما یک بازی خوب از سوی هر دو تیم بود. مسابقه ای که اگر چه مساوی شد، اما چهار گل به همراه داشت.
پیشکسوت فوتبال ایران، انتقاداتی را نسبت به عملکرد تیم ملی در جام جهانی مطرح کرد.
شیراز- فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا با برنامه ریزی، توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف در تلاش است تا دین مردم ایران را بگیرد.
رئیس جمهور گفت: جامعیت دین به انسان این قوت را می‌دهد که در مقابل تهاجم فرهنگی و نسخه‌های ارائه شده از غرب و شرق که هیچ تناسبی با زندگی دین‌مدارانه ندارند، ایستادگی کند.
قالیباف اظهار کرد: با صراحت می‌گویم اگر در مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی چالش‌ها و مشکلاتی داریم و کارنامه قابل قبولی نداریم به این دلیل است که از فرهنگ دفاع مقدس در اداره کشور، مدیریت، تصمیم‌گیری و قانونگذاری در هر بخشی استفاده نمی‌شود و اگر فرهنگ دوران دفاع مقدس را مبنای مدیریت کشور قرار می‌دادیم شرایط امروز ما به مراتب بهتر بود.
هافبک اسبق تیم ملی و استقلال با مثبت ارزیابی کردن عملکرد شاگردان کارلوس کی‌روش در جدال با اروگوئه مدعی است که بازگشت این مربی پرتغالی باعث شده تا نظم بازیکنان کاملا مشهود باشد.
دین محمدی، پیشکسوت فوتبال گفت: در این مقطع که زمان زیادی تا جام جهانی نداریم عوض کردن سرمربی تیم ملی اشتباه است، رسانه‌ها، فدراسیون و همه باید از اسکوچیچ حمایت کنیم.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شاراک به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شاراک در روزهای آینده بورس است.
حسن عباسی ضمن توهین به فوتبالیست‌ها گفت: اگر دین داشتند فوتبالیست نمی‌شدند. حسن عباسی در حالی فوتبالیست‌ها را به بی‌دینی متهم می‌کند که شهید مهدی رضایی مجد کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال جوانان ایران در زمان شهادت، زیر لباس نظامی، گرمکن و ساق ورزشی پوشیده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ