دربی روز گذشته برنده نداشت اما یک بازی خوب از سوی هر دو تیم بود. مسابقه ای که اگر چه مساوی شد، اما چهار گل به همراه داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم های لیگ برتری گفت: گل محمدی نشان داد مربیان ایرانی جایگاه بهتری در فوتبال کشور دارند و نیازی به هزینه گزاف در جذب مربی خارجی نیست.
یحیی گل محمدی برای نشان دادن میزان محبوبیت خود رفتاری شبیه به همتای استقلالی اش نشان داد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به صحبت‌های روز گذشته ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال واکنش نشان داد و از علیرضا بیرانوند دروازه بان سرخپوشان قبل از شروع دربی حمایت کرد.
یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دربی شماره ۱۰۱ طعنه‌هایی به استقلالی‌ها و فشار آن‌ها روی داوری زد و این صحبت‌ها بی جواب نماند.
ساپینتو معتقد است در ایران همه، همه چیز را می‌دانند و به همین جهت اگر بخواهد یحیی گل‌محمدی را غافلگیر کند، کار بسیار سختی دارد.
زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال معتقد است اگر داور دربی برگشت فصل بیست و یکم خارجی بود، یحیی سال‌ها از فوتبال دور می‌شد.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است عملکرد یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس عالی بوده است.
جلال چراغپور کارشناس فوتبال کشور معتقد است یحیی گل‌محمدی به دلیل شناخت بیشتری که نسبت به تیمش دارد، در جنگ قهرمانی دست بالاتر را نسبت به مورایس و ساپینتو دارد.
دربی صدم سرخابی ها با پیروزی شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید تا پرسپولیس دوباره به صدر جدول بازگردد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از اعتراض به داور دربی به سمت بازیکنانش رفت و آنها را از روی زمین بلند کرد. او سپس با یحیی گل محمدی دست داد و راهی رختکن شد.
استقلال در جریان بازی با هوادار صاحب دو ضربه پنالتی شد که این ضربات توسط محمد محمبی و سید حسین حسینی تبدیل به گل شد.
محمد محبی هفته هاست در ترکیب تیم استقلال گل نزده اما هم چنان یکی از بازیکنان مورد اعتماد ریکاردو ساپینتو است و مربی پرتغالی حاضر به دست کشیدن از او نیست.
بر خلاف رویه استقلال در طول سال های گذشته، آبی ها این فصل هدیه رقبا را باز می کنند.
نام گزینه‌های متعددی برای هدایت تیم ملی چه ایرانی و چه خارجی مطرح شده‌اند، اما درکمال تعجب در بین آن‌ها نام یحیی گل محمدی و ریکاردو ساپینتو دیده نمی‌شود.
خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد با توجه به تکرار مداوم رفتار‌های تند ساپینتو، این مربی به احتمال فراوان با محرومیتی ۶ یا ۷ هفته‌ای مواجه خواهد شد. پیش از این ساکت الهامی سرمربی سابق نساجی هم به دلیل مشکلات انضباطی ۶ جلسه از همراهی تیمش محروم شد. یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هم دقیقا چنین تجربه‌ای داشت و به دلیل رفتار تند با سیدعلی داور دربیفصل پیش ۶ جلسه نتوانست تیمش را همراهی کند
در کنار نتایج موفقیت آمیز سه مربی خارجی شاغل در لیگ برتر باید از یحیی گل‌محمدی و امیر قلعه‌نویی برای رقابت با آنها تمجید کرد.
در روزهایی که گرد و خاک یحیی گل‌محمدی و ریکاردو ساپینتو حسابی به سوژه داغ رسانه‌ها بدل شده، ژوزه مورایس با آرامش کامل به کار خود ادامه می‌دهد.
یکی از صحنه‌های جنجالی دربی اخیر، درگیری لفظی یحیی گل‌محمدی با ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم استقلال بود.
محمد محبی با به ثمر رساندن 2 گل و دادن یک پاس گل برابر ملوان، ساپینتو را به درخشش در دربی امیدوار کرد.
علیرضا محمد بازیکن سابق پرسپولیس می‌گوید کی‌روش در جام جهانی غرور فوتبال ایران را له کرد.
استقلال توانست به لطف گل زودهنگام محمد محبی، از سد میزبان خود هوادار عبور کند و فاصله 2 امتیازی با پرسپولیس را حفظ کند.
استقلال توانست به لطف گل بخودی محمد قریشی در دقیقه 91، سه امتیاز شیرین را به دست آورده و نخستین شکست تیم تارتار را رقم بزند
محمد محبی بازیکن جدید استقلال از اهدافش برای موفقیت این تیم در فصل جاری و حضور در جام جهانی سخن گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ