دکتر رستمی با بیان اینکه خانواده‌های شهدای صنعت مس چشم و چراغ شرکت ملی مس هستند، گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا و پیگیری حقوق آنان نه تنها ادای دین است؛ بلکه باعث برکت در مجموعه شرکت مس نیز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نفت با تأکید بر اینکه ایران درباره میدان گازی آرش تأمین حقوق و منافع خود را پیگیری می‌کند، گفت: ایران از هر گونه تضیع حقوق خود بر نمی‌تابد.
دومین جلسه کمیته عالی حفاظت از حقوق مصرف کننده برای رسیدگی و تعیین تکلیف شکایات ثبت شده مشترکین همراه اول در سامانه ۱۹۵ در سال جاری برگزار شد.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: دانشنامه حقوق بشر اسلامی ظرف یک ماه آینده نهایی و به عنوان معتبرترین اثر حقوق بشری در سال جاری پیگیری می‌شود.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی از پیگیری هزینه‌کرد بودجه ترمیم حقوق محیط‌بانان خبر داد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: صحرایی در دوران مسئولیتش با جریان‌های مختلف همواره در راه انقلاب و امام ایستادگی کرده و از اصول کوتاه نیامده است و اهل زد و بند نبوده و نیست.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: صحرایی در دوران مسئولیتش با جریان‌های مختلف همواره در راه انقلاب و امام ایستادگی کرده و از اصول کوتاه نیامده است و اهل زد و بند نبوده و نیست.
وزیر خارجه روسیه در حاشیه نشست امروز شورای امنیت در دیدار با همتای فلسطینی خود در تشکیلات خودگردان فلسطین نسبت به پیگیری حقوق فلسطینیان و اقدامات ضد انسانی «اسرائیل» واکنش نشان داد.
مشکل پرداخت معوقات حقوق سال ۱۴۰۱ نیروهای خرید خدمات آموزشی استان سیستان و بلوچستان با پیگیری دیوان محاسبات کشور بر طرف شد.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از جلسه مشترک تلفنی رئیس مجلس و وزیر آموزش و پرورش برای پیگیری حقوق معلمان خبر داد.
رئیس جمهور در حکمی مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی را منصوب کرد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: وظیفه داریم تا پایان سال در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گزارش اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان را ارائه دهیم.
سید احمد حبیب‌نژاد، معاون قانون اساسی و دبیر هیأت پیگیری اجرای قانون اساسی، در پی درگذشت سید محمد هاشمی، استاد حقوق عمومی پیام تسلیتی صادر کرد.
پیگیری خانواده برخی سرنشینان کشتی سانچی، پرونده این حادثه تلخ را وارد مراحل تازه‌ای کرده است. بر اساس اعلام وکیل برخی خانواده‌ها، طبق حکم قطعی دادگاه، گواهی فوت ۹ نفر از سرنشینان سانچی ابطال و شرکت ملی نفتکش موظف به برقراری حقوق و مزایای آنان شده است. معنای حکم دادگاه این است که از نظر قانون، ۹ دریانورد سانچی زنده‌اند.
معاون رییس قوه قضاییه با بیان اینکه ۲ پرونده کیفری در نظام قضایی عراق و نظام قضایی جمهوری اسلامی ایران برای رسیدگی به این جنایت مفتوح است، افزود: در نظام قضایی ایران پرونده در دادسرای امور بین‌الملل تهران در حال انجام تحقیقات است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره آخرین وضعیت طرح سربازی حرفه‌ای در مجلس، گفت: باید قانونی تصویب شود تا خدمت سربازی حرفه‌ای شود که این موضوع را در مجلس پیگیری می‌کنیم.
غریب آبادی در بازدید از زندان‌های تهران، وضعیت بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.
مرکز رسانه قوه قضائیه در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیگیری حقوق از دست رفته حمید نوری قطعی است.
وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه‌ای از افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان بانک‌های دولتی به دنبال پیگیری جدی این وزارتخانه و همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای نیمه دوم امسال خبر داد.
اصفهان- استاندار اصفهان گفت: احقاق حقوق عامه و ترک‌فعل‌ها در موضوع احیای زاینده‌رود، به طور جدی پیگیری می‌شود.
نایب‌رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از تشکیل پرونده‌ای در کمیسیون متبوع خود برای پیگیری رفع موانع ایجاد باربری آنلاین خبر داد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای کامل و دقیق حقوق منطقه جنگی و پرداخت آن برای همه شاغلان و بازنشستگان باید پیگیری شود.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا و مر قانون رعایت شود. اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته، باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا شود و مر قانون باید رعایت شود.اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
لئو همیشه لئو است. او هنوز مسی است و تغییری نمی‌کند. مسی همیشه تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند و با تیم سازگار می‌شود. واضح است که امیدواریم همه چیز برای ما سه نفر، برای من، لئو و کیلیان امباپه خوب پیش برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ