وزیر خارجه کویت از روند تبادل اسرا میان دولت خودخوانده یمن و نیروهای انصارالله این کشور استقبال کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر چقدر شفاف سازی بیشتری در اقتصاد کشور داشته باشیم، امکان پایش و پیش بینی بیشتر امور به وجود می‌آید و به نفع کلیت کشور و مردم است. شفاف سازی دارایی‌های شرکت‌های دولتی نیز اهمیت بالایی دارد. این روند از خیلی وقت پیش قرار بود شروع شود.
آغاز گفتگو‌های ایران و عربستان با میزبانی عراق، مبدأ روندی بود که در جریان آن تحولات قابل‌توجهی در خاورمیانه رقم خورد؛ امارات و کویت پس از ٧ سال سفرای خود را به تهران بازگرداندند، مذاکرات عربستان و انصارالله برای پایان بحرانی ٩ساله شروع شد و روابط دیپلماتیک تهران و ریاض از سرگرفته شد.
این درحالی است که اکنون کویت و عربستان مدعی شدند منابع طبیعی میدان گازی الدره(آرش) تنها حق مشترک این دو کشور است و طرف دیگری در آن حق ندارد.
کویت واکنش کوبنده ای به قرآن سوزی در سوئد نشان داد و با انتشار صدهزار نسخه سوئدی به مقابله با هتاکان به کلام الله مجید رفت.
سعد البراک، وزیر نفت کویت بر یکپارچگی موضع کویت و عربستان درخصوص میدان گازی آرش واقع در منطقه دریایی مشترک بین دو کشور تاکید کرد.
البراک معاون نخست وزیر و وزیر نفت و امور اقتصادی و سرمایه گذاری کویت در بیانیه‌ای مدعی شده است که این میدان «ثروت طبیعی کویت و عربستان است و تا زمان ترسیم مرز‌های دریایی، هیچ طرف ثالثی در آن حقی ندارد.»
در ماجرای برجام، شمخانی هر چند در ابتدا (و در کلیت ماجرا) نگاه خوش‌بینانه داشت، اما بعد‌ها به منتقد جدی روند توافق و خسارات آن تبدیل شد و فراتر از آن، در دبیرخانه شورا نقش مؤثری در هماهنگی سه قوه برای تصویب نهایی قانون اقدام متقابل مجلس ایفا کرد؛ در حالی که روحانی و برخی اطرافیانش بی‌اعتنا به عبرت‌ها و خسارت‌های برجام، مجدداً دنبال توافق به هر قیمت با آمریکا بودند و اگر همکاری مجلس و دبیرخانه شورا نبود، قطعاً خسارت‌های اقتصادی و سیاسی و امنیتی به مراتب بزرگ‌تری برای کشور رقم خورد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله اول مسابقات انتخابی بازی‌های جهانی ساحلی به مصاف کویت می‌رود.
ملی پوشان فوتبال ساحلی برای شرکت در مسابقات انتخابی دومین دوره‌ی بازی‌های جهانی ساحلی به عربستان می روند.
امروز مطالبی همچون توصیه مهم به سهامداران بورس، آیا روند افزایشی بازار‌ها ادامه می‌یابد؟، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا، مجمع توسن ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، مجمع ولصنم ۱۴۰۱| چه قدر سود تقسیم شد؟، فروش بلوکی سهام یک شرکت بیمه ای، قیمت وانت کارا در بورس کالا چند؟، کدام نماد‌ها مشمول رفع گره معاملاتی شدند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون یورو در این بازار به کف کانال ۴۶ هزار تومان رسید، بیت کوین جایگزین طلا می‌شود یا دلار؟، پیش بینی بورس | فردا روند نزولی شاخص کل ادامه خواهد داشت؟، ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، کدام خودرویی کدال ساز شد؟، رشد بورس به این عوامل بستگی دارد!، جزییات افزایش سرمایه ۲۲ نماد بورسی و فرابورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون دلار توافقی به کانال بالاتر صعود کرد، شاخص کل هموزن چه روندی را طی خواهد کرد؟، خبری مهم برای سهامداران وبملت، خبری مهم برای سهامداران خودرو و خساپا، جزئیات عرضه لاماری و هایما در بورس کالا، سهامداران پالایش یکم و دارایکم بخوانند، جزییات افزایش سرمایه ۱۹ نماد بورسی و فرابورسی، تغییر ناگهانی قیمت بیت کوین قبل از تعطیلات کریسمس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون افت دلار توافقی با معامله حدود ۲۰ میلیون اسکناس، پیش بینی بورس فردا | شاخص بورس به کدام سمت می‌رود؟، امید به صعودی شدن قیمت بیت کوین، خبری مهم برای سهامداران کچاد، مجمع حپارسا ۱۴۰۱ | چه میزان سود تقسیم شد؟، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار توافقی/ یورو قد کشید، خرید طلای کارکرده به صرفه تر است یا طلای نو؟، کدام خودرو گران تر شد؟، کدام خودرو گران تر شد؟، تحلیل| شبندر چه روندی را طی خواهد کرد؟، پیش بینی قیمت طلا و بیت کوین، زمان واریز سود سهامداران ۱۵ نماد بورسی و فرابورسی، قطعی گاز روی شرکت ها بورسی چه تاثیری دارد؟، ارزش سهام عدالت در آخرین روز معاملاتی هفته؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون رکورد جدید قیمت دلار و یورو در بازار توافقی، مجمع وتوصا ۱۴۰۱ | چه میزان سود تقسیم شد؟، تحلیل بنیادی خساپا | عملکرد ۶ ماهه سایپا چگونه بوده است؟، ۵ خبر مهم از ۴ نماد بانکی | سهامداران وبصادر و وتجارت بخوانند، کامیون کشنده فاو در بورس کالا | ثبت سفارش چه زمانی است؟، احتمالا بیت کوین به ۱۴۹هزار دلار برسد، سود‌های سنواتی در جیب چند سهامدار؟، تحلیل فروسیل امروز ۱۳ آذر ۱۴۰۱ | تغییر روند صورت گرفته است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نخست وزیر عراق فردا چهارشنبه برای نخستین بار به کویت سفر می کند.
تیم ملی برخلاف بازی دوستانه شب گذشته با نیکاراگوئه، مقابل غنا با البسه جدید به میدان می رود.
تیم ملی در دو دیدار دوستانه پیش از جام جهانی 2022 با کیت جدید به میدان می رود.
تیم بسکتبال بروکلین نتس با وجود درخشش دو ستاره نامدار خود، کایری اروینگ و کوین دورانت، همچنان روی دور شکست قرار دارد.
کویتی ها فردا ۲۹ سپتامبر جاری برای انتخابات نمایندگان مجلس امت این کشور به پای صندوق های رای می روند.
یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: سه کشور اروپایی و کلیت اتحادیه اروپا مجری سیاست آمریکا در روند مذاکرات هسته‌ای و برجام بوده و هستند و الان هم به شکلی عریان با سیاست آمریکا همراهی می‌کنند.
منابع لبنانی در گفتگو با روزنامه کویتی الانباء از رایزنی های حزب الله لبنان با هم پیمانانش، به ویژه جریان ملی آزاد به رهبری میشل عون، در راستای تسریع در روند تشکیل دولت لبنان خبر دادند.
شیائومی 12T آینده دارای نسخه بهبودیافته پردازنده دایمنسیتی ۸۱۰۰ خواهد بود که دایمنسیتی ۸۱۰۰ اولترا نامیده می‌شود. این چیپست نسبت به دایمنسیتی ۸۱۰۰ پنج نانومتری بهبودیافته‌تر خواهد بود. این گوشی هوشمند با حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی UFS3.1 و ۸ گیگابایت رم LPDDR5 عرضه خواهد شد.
دو قهرمان وزنه برداری خود را برای حضور در جهانی کلمبیا آماده خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ