تیم ملی برخلاف بازی دوستانه شب گذشته با نیکاراگوئه، مقابل غنا با البسه جدید به میدان می رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنان سابق تراکتور در حاشیه بازی دیروز با هم‌تیمی‌های سابق خود برخوردی صمیمانه داشتند.
در هفته اول لیگ برتر اکثر تیم‌ها همانطور بازی کردند و نتیجه گرفتند که پیش‌بینی می شد اما دو تیم با توجه به شرایطی که در دوران پیش فصل داشتند عملکرد متفاوتی داشتند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برخلاف روز اول مسابقات هیچ واکنشی به اتفاقات دیدارهای روز دوم از جمله بازی پرحاشیه سپاهان و تراکتور نداشت.
خطای عجیب آرائوخو روی ژسوس نشان می دهد که برخلاف ادعای ژاوی، این آرسنالی ها نبودند که در دیدار امروز خشن بازی کرده اند.
زیدآبادی نوشت: برخلاف تصور آقای حداد، مسئلۀ ایران دیگر نه مشارکت اصلاح‌طلبان در قدرت است، نه نوع امتیازدهی و امتیازگیری جناح‌های سیاسی از یکدیگر و نه حتی نحوۀ برگزاری انتخابات اسفندماه. مسئلۀ اصلی تغییر معنادارِ رویکرد‌هایی است که انبوهی از مشکلات را بر سر جامعۀ ایرانی ریخته و بحران‌هایی در همۀ جوانب زندگی به وجود آورده است که اگر با روش‌های علمی و کارشناسی و شناخته‌شده حل یا کنترل نشوند، ممکن است نه از تاک نشانی ماند نه از تاک نشان!
حرف‌های تند محسن بنگر، کاپیتان سابق پرسپولیس در پایان بازی تیمش مقابل پارس جنوبی جم تعجب‌برانگیز بود.
برخلاف بازی در جام حذفی اکنون یحیی گل محمدی تمامی نفراتش را در جدال با گل گهر در اختیار دارد.
وینگر سپاهان برخلاف بازی رفت امشب مقابل صنعت نفت در لیست تیمش حضور ندارد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال در ارزیابی فنی دو سرمربی فعلی و سابق تیم ملی ایران گفت: تفاوت کی روش و قلعه نویی در سبک و نحوه بازی تیم است که شرایطی کاملا متفاوت با یکدیگر دارند.
شیاطین سرخ برخلاف روندی که در ماه‌های اخیر در پیش گرفته بودند، برابر رقیب دیرینه خود متحمل یکی از بدترین شکست‌های چند سال اخیرشان شدند.
دو هافبک سرخپوشان برخلاف ابتدای فصل فرصت چندانی برای حضور در ترکیب اصلی کسب نکرده‌اند و امیدوارند ذهن یحیی را تغییر دهند.
پاکو خمس در اولین حضور روی نیمکت تراکتور سه امتیاز ارزشمند را کسب کرد.
«خیلی از علاقمندان به فوتبال مایلند آرژانتین برنده دیدار فینال شود تا مسی پایان خوشی از حضورش در جام جهانی داشته باشد»، اما برخلاف این اظهار نظرها برخی طرفدار قهرمانی فرانسه هستند.
مدافع وستهام شانس زیادی برای همراهی تیم ملی کشورش در بازی حساس روز شنبه ندارد.
علیرضا فغانی داور برجسته ایرانی اولین دیدارش در جام جهانی قطر را برای برزیل مدعی مقابل صربستان در ورزشگاه لوسیل سوت زد و اشتباه خاصی نداشت. چهره جدید فغانی که صورت خود را برخلاف همیشه اصلاح نکرده بود، مورد توجه شبکه های اجتماعی در ایران قرار گرفت
این روزها برخلاف آنکه خیلی‌ها فکر می‌کنند خیابان‌های ایران میدان جنگ است و مردم درگیر یک جنگ خیابانی هستند، این جنگ رسانه‌ای است که بین حق و باطل راه افتاده است.
مسئول اجرایی دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال با تاکید بر این که عملکرد داوران در هفته هشتم لیگ برتر قابل قبول بوده است، گفت: برخلاف ادعای استقلالی ها داور نباید پنالتی اعلام می کرد.
سپاهان برخلاف دفعات پیش این بار شیطنتی در طراحی پوستر ندارد.
انزلی- سرمربی ذوب آهن اصفهان با اشاره به قضاوت خوب تیم داوری گفت: برخلاف جریان بازی به گل رسیدیم.
بازی آلومینیوم - پرسپولیس برخلاف اعلام سازمان لیگ، بدون تماشاگر برگزار نشد.
برخلاف بازی نخست سپاهان در لیگ، شاگردان مورایس برابر نساجی بازی جذاب‌تری نشان دادند.
برخلاف بازی استقلال - سپاهان، دوربین‌های صداوسیما حاضر به ترک محل نشست خبری نشدند.
برخلاف اعلام وب‌سایت‌ها، یحیی گل‌محمدی از یک دروازه‌بان در ترکیب اصلی استفاده نکرده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ پسر عموی قاتل به بیمارستان روانی رفت/ انکار مرد جوان در قتل نامزدش/ دستبند قانون بر دستان قاتل فراری در کمتر از ۴ ساعت/ خودکشی مرد معتاد بعد از قتل‌عام خانوادگی/ پایان نزاع طایفه‌ای با تیراندازی هوایی پلیس/ افشای راز مرگ مرد ورشکسته در بازداشتگاه/ قصاص در ملأعام برای قاتل افسر ناجا/ بخشش به شرط دیه ۴۰۰ میلیون تومانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ