خلق بدهی ۱۰۰میلیاردی جدید استقلال؛ اینبار یامگا؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابن سینا در نمط نهم اشارات که بیان مقامات عارفان و تبیین کمال انسانی است، سخن بسیار مهمی درباره امر به معروف و نهی از منکر دارند. بدیهی است که مخاطب این سخن در درجه اول عالمان دینی یا طلابی هستند که این روز‌ها در فضای حقیقی و مجازی خلق خدا را امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند. آیت‌الله حسن‌زاده در شرح خود با لطافت و بین سطور به این موضوع اشاره کرده‌اند که بدخلقی، متهم کردن مردمان و تحقیر آنان تا چه حد خلاف قرآن و برهان و عرفان است.
والری کارپین سرمربی روسیه گفت که پس از گل تساوی، ایران حملات بیشتری را به روی دروازه تیمش خلق کرده است.
نتایج مطالعه‌ای تازه نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد تنفس چرخه‌ای در میان تمرین‌های تنفسی مختلف موثر است و بهتر از مدیتیشن ذهن آگاهی می‌باشد.
تصاویری که DALL-E ۲ می‌سازد بسیار جالب‌تر از متن‌هایی هستند که چت بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی می‌سازند.
سرمربی مس رفسنجان می‌گوید که فردا کار سختی مقابل هوادار در جام حذفی خواهند داشت.
اهواز - سخنگوی دولت گفت: تورم و خلق پول به وجود آمده در دولت یازدهم و دوازدهم در ۱۰۰ سال گذشته بی سابقه بود.
بعد از رسوایی رسانه‌های ضد انقلاب در پرونده جعلی حسن فیروزی، این بار سوژه‌ای قدیمی مجددا مطرح شده است که براساس آن یک زن اهل بوکان به نام شهلا عبدی به اعدام محکوم شده است.
یکی از خاص‌ترین قاب‌های تمرینات فصل جاری گل‌گهر ساعاتی پیش در ورزشگاه اختصاصی این تیم به ثبت رسیده است.
پدیده خلق پول بانک‌ها چگونه رقم می‌خورد؟
معاون رئیس جمهور دولت دوازدهم گفت: اگر خزانه خالی بود، دولت سیزدهم چطور توانست در ماه‌های اول بدون خلق پایه پولی و ایجاد بدهی حقوق کارمندان را پرداخت کند؟
معاون دولت روحانی گفت: اگر خزانه خالی بود، دولت سیزدهم چطور توانست در ماه‌های اول بدون خلق پایه پولی و ایجاد بدهی حقوق کارمندان را پرداخت کند؟
دقایقی پیش، مراسم گرامی‌داشت یوم الله ۹ دی ماه تهران با حضور جمع کثیری از مردم در میدان آئینی امام حسین (ع) آغاز شد.
برای بدست آوردن یک تن متانول، ۱۱۰۰ متر مکعب گاز متان را باید مصرف کرد که با این وجود، ۱۱۰۰ متر مکعب گاز در زمستان ۴۰۰ دلار می‌شود، ولی یک تن متانول حدود ۳۵۰ دلار و هیچ دلیلی ندارد که توسط دولت و کشور این گاز را بدهیم و کالایی را بدست آوریم که ارزش افزوده کمتری برای ما دارد.
به‌منظور خلق مجسمه‌های نوگرا بر تنه درختان تنومند خشکیده تهران سازمان زیباسازی شهر تهران فراخوان برگزاری رویداد «درختستان» را منتشر کرد.
شهردار تهران با بیان اینکه نیازمند این هستیم که یک جهاد بزرگ در جهت خدمت و پیشرفت داشته باشیم، گفت: خلق رضایت و افتخار برای مردم جز از طریق خدمت و پیشرفت شدنی نیست.
شهردار تهران با تاکید بر ضرورت خلق هویت ورزشی برای پایتخت گفت: عده‌ای به در و دیوار می‌زنند نام ایران بر سر زبان‌ها و پرچم آن در دست‌ها نیفتد.
سخنگوی دولت گفت: با ایجاد منابع درآمد پایدار، جلوی خلق پول و روند سرسام آور رشد نرخ تورم و نقدینگی گرفته شد.
سید رضا فاطمی امین گفت: تجهیزات پزشکی جزو اقلامی هستند که همه کشورها توانایی تولید آن را ندارند و این صنعت از نظر پیچیدگی و فناوری می‌تواند قدرت خلق کند.
تیم والیبال راه‌یاب ملل مریوان به‌رغم شکست در ست‌های اول و دوم دیدار با سایپا به بازی برگشت و سه بر دو به پیروزی رسید.
وزارت اقتصاد اعلام کرد: رشد مانده تسهیلات اعطایی از ۱۹ درصد در ۵ ماه اول سال گذشته به ۸.۲ درصد در ۵ ماه اول سال ۱۴۰۱ کاهش یافته است.
در حالی که در ۴ ماه اول پارسال رشد مانده تسهیلات اعطایی به ۱۶.۵ درصد رسیده بود، رشد این متغیر در ۴ ماه اول امسال در سطح ۵.۳ درصد کنترل شده که مهر تاییدی بر سیاست کنترل ترازنامه بانک‌هاست.
یک کارشناس بانکی گفت: اکوسیستم بانکداری دیجیتال باید به گونه‌ای ایجاد شود که در آن بازیگران مختلف به یک شبکه متصل شده و نیاز‌های مشتریان را به بهترین نحو برطرف کنند، به همین منظور بانک ایران زمین با تمرکز بر استراتژی تبدیل شدن به یک بانک دیجیتال در کشور خدمات نوینی را به مشتریان ارائه می‌دهد.
سلطانی با اشاره به اینکه حال سوال مهم این است که "چرا دولت تن به اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی نمی‌دهد"، اذعان داشت: اگر دولت کالابرگ بدهد، دیگر دستش برای خلق پول و جابجایی پول باز نیست، این درحالیست که حداقل ۲۰ درصد از ارزش یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی که دولت به مردم داده، طی این دوماه اخیر کم شده، مانند همان بلایی که سر یارانه ۴۵.۵۰۰ تومانی آمد، با توجه به تورمی که وجود دارد، در سال ۸۸ این یارانه معادل ۴۵ دلار بود، امروز بعد از ۱۳ سال ارزش آن به کمتر از ۱.۵ دلار کاهش پیدا کرده است.
رگبار و رعد و برق در تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ