رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت بیان کرد: شهرستان‌های زابل، نیمروز، هیرمند، زهک و هامون در شمال استان بیشترین درگیری را با طوفان‌های گرد و غباری داشته‌اند؛ به گونه‌ای که از ابتدای تیرماه سال جاری تاکنون ۵۳۰ هزار نفر از جمعیت را تحت تاثیر قرار داده‌اند و بر اساس آخرین آمار ثبت شده توسط مرکز عملیات اضطراری استان سیستان و بلوچستان تاکنون در این استان شاهد ۱۸۳۸ مورد مراجعه به مراکز درمانی، ۸۸ مورد بستری و ۱۷۴۹ مورد درمان و ترخیص بوده‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از رشد ۱۸۸ درصدی پرداخت زکات در فصل بهار خبر داد.
امروز قیمت سکه نسبت به روزهای قبل با ثبات قیمتی مواجه شده است.
نخستین روز درگیری‌ها در سودان تا کنون حداقل نفر ۲۵ کشته و حداقل ۱۸۳ نفر زخمی برجای گذاشته است.
کارولین، مادر نوزاد، وقتی ۱۰ سال پیش از همسرش شنید که نزدیک یک و نیم قرن است که آن‌ها در خانواده و اقوام خود، فرزند دختر نداشته‌اند، بسیار تعجب کرد.
اصفهان- رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گلپایگان از کشف سکه‌های متعلق به دوره اشکانی در این منطقه خبر داد.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ، از اعمال قانون ۱۳۸ هزار و ۲۵۷ دستگاه خودروی حادثه‌ساز از آغاز اجرای طرح نوروزی خبر داد.
راه‌شیری کهکشانی متنوع با سیارات فراخورشیدی بسیار متفاوت است. اخترشناسان در زمان نگارش این مقاله حدود ۵۳۰۰ جهان خارج از منظومه شمسی را کشف و تایید کرده‌اند که تعداد گزینه‌های تاییدنشده تقریبا دو برابر بیشتر است.
عکس مربوط به سال ۱۳۳۸ خورشیدی در خیابان سعدی جنوبی است.
از ۸۸ دانش آموز مدارس شهرستان گچساران دو نفر در بیمارستان شرکت نفت، دو نفر در بیمارستان بی بی حکیمه و ۶ نفر در بیمارستان شهید رجایی این شهرستان بستری هستند، مابقی ترخیص شدند.
روند شکل‌گرفته در سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸، الگوی مدیریت کلان کشور طی سال‌های ۱۳۶۸ تا ۱۳۸۴ را دچار تغییر و تحول اساسی و مبنایی کرد. آنچه باعث شد چهره‌ای همچون میرحسین موسوی پس از سال‌ها سکوت و حاشیه‌نشینی، به میانه میدان سیاست بازگردد (چنان که خود می‌گفت)، احساس‌خطر از شکل‌گیری همین روند انحرافی در اداره کشور بود.
این زوج جوان از مدت‌ها قبل تصمیم گرفته بودند هر هفته با یک عدد ثابت (۱۱، ۶، ۳۳، ۲۹، ۲۲، ۱۲، ۶) در این بخت آزمایی شرکت کنند و آن روز هم مثل سابق همین کار را کردند و از شانس بدشان همان زمان که حسابشان شارژ نشده بود این عدد برنده شد.
هم اکنون ۱۸۳ هزار کیلومتر مربع از سطح کشور از برف پوشیده شده و ارتفاع برف در مناطقی به بیش از ۵ متر هم رسیده است.
محمدامین توکلی‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران گفت: شهرداری وظیفه نگهداری پنج هزار معتاد متجاهر را داشت که آن را انجام می‌دهیم. شهرداری به وظایف و مافوق وظایفش در این زمینه عمل می‌کند؛ افرادی را که هیچ دستگاهی زیر بارش نمی‌رفت و وظیفه ما هم نبود، پذیرش کردیم. یاور شهر ۹ آماده پذیرش است و پیمانکار، پزشک، مددیار و پرسنلش مستقر شدند که فاز یک آن است.
انس طلا در معاملات دیروز با رشد قابل توجه مواجه شده و توانست از سد مقاومت ۱۸۰۰ دلاری عبور کند.
در سال ۱۹۳۸، سومین دوره جام جهانی در فرانسه برگزار شد و به دلیل غیبت اسپانیا - که درگیر جنگ داخلی بود - ایتالیا از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد و در ادامه دو دوره این رقابت‌ها برگزار نشد.
در سال ۱۹۳۸، سومین دوره جام جهانی در فرانسه برگزار شد و به دلیل غیبت اسپانیا - که درگیر جنگ داخلی بود - ایتالیا از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد و در ادامه دو دوره این رقابت‌ها برگزار نشد.
معاون مالی و سرمایه انسانی و عضو هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد: حدود ۶۸ میلیارد تومان به حساب بازنشستگان از فروردین ۱۳۹۴ تا شهریور ۱۴۰۱ واریز شده و قابل برداشت است.
متولد شهر تفت بود و نامش «ابراهیم حلاج یزدی» بود و بعد‌ها به «یزدی بزرگ» مشهور شد و ماجرایش این بود: «در بیست سالگی موفق شد تمامی پهلوانان یزد را مغلوب کند و آوازه قدرت و هیکل ورزیده و مهارتش در کشتی به تهران رسید و به دستور وزیر دربار ناصرالدین شاه به تهران آورده شد.
معاون گردشگری گفت: همزمان با آغاز هفته گرامیداشت گردشگری ۱۸۳ پروژه با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۳ هزار میلیارد تومان افتتاح شد.
مدیرکل سرمایه گذاری و زیر ساخت گردشگری گفت: در هفته گردشگری شاهد افتتاح و بهره برداری ۱۸۳ پروژه گردشگری در کشور خواهیم بود.
مدیرکل سرمایه گذاری و زیر ساخت گردشگری گفت: در هفته گردشگری شاهد افتتاح و بهره برداری ۱۸۳ پروژه گردشگری در کشور خواهیم بود.
شاخص کل بورس تهران امروز یکشنبه، ۲۷ شهریورماه با ۱۱ هزار و ۱۸۳ واحد کاهش، در ارتفاع یک ‌میلیون و ۳۷۷ هزار واحدی ایستاد.
منابع یمنی اعلام کردند که ائتلاف متجاوز سعودی و مزدورانش تنها در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۸۸ مرتبه آتش بس نظامی و بشردوستانه در یمن را نقض کرده اند.
گوشی هوشمند ریلمی 9i 5G با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰ و در دو نوع رم ۴ و ۶ گیگابایتی و حافظه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ