در اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش آمده است: قصور منجر به تاخیر و نحوه پرداخت به‌موقع حقوق اسفند ماه فرهنگیان محترم، متوجه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع، دفتر برنامه و بودجه و اداره کل مالی تشخیص داده شد، که بدون تردید برخورد قانونی برابر با ضوابط به عمل خواهد آمد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس عدلیه به مقامات قضایی در استان فارس دستور مؤکد داد تا همه عناصر و عوامل دخیل در حادثه تروریستی شاه چراغ را شناسایی و دستگیر کنند.
حواشی روز گذشته در محل تمرین استقلال واکنش انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران را به دنبال داشت.
با دستور وزیر ورزش و جوانان، مرکز حراست این وزارتخانه مامور شد «بدون مماشات» با عوامل و مسببان اتفاقات رخ داده در تمرین استقلال برخورد کند.
نماینده ایذه در مجلس گفت: مردم شهیدپرور ایذه از اتفاقات اخیر که عده‌ای آشوبگر عامل آن هستند، ابراز بیزاری کرده و از مسئولان امنیتی می‌خواهند که با عوامل اغتشاشات برخورد جدی کنند.
خانه سینما تفاهمی با سازمان سینمایی برای برخورد با سازندگان فیلم‌های بدون پروانه نداشته است. برای پروانه ساخت قانون وجود ندارد. ابتدا باید سازمان سینمایی راهکاری پیدا کند تا به شان پروانه‌ای که می‌دهد توسط مسئولین مملکت احترام گذاشته شود. می‌توانیم درباره فیلم‌های بی‌پروانه به تفاهم برسیم، به شرطی که ارزش این پروانه به ما ثابت شود. باید به سمت استقلال صنف برویم. کمک سازمان سینمایی کفاف برنامه‌های ما را نمی‌دهد
رئیس فدراسیون هندبال هر چند سطح فنی فینال لیگ برتر را بالا دانست اما تاکید کرد با عاملان حواشی بازی امروز برخورد خواهد کرد.
رییس فدراسیون هندبال اعلام کرد با عوامل حواشی به وجود آمده در فینال لیگ برتر برخورد خواهد شد.
دادستان کل کشور در پی شهادت ۵ نفر از مأموران مرزبانی در مزه‌سر سراوان، دستورات لازم را در خصوص شناسایی و برخورد قاطعانه با جنایتکاران این حادثه صادر کرد.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود با عوامل استکبار که منجر به شهادت مرزبانان در سراوان شدند، برخورد شود تا از تکرار چنین اقداماتی جلوگیری شود.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود با عوامل استکبار که منجر به شهادت مرزبانان در سراوان شدند، برخورد شود تا از تکرار چنین اقداماتی جلوگیری شود.
رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به برخورد قاطعانه پلیس با انتشار دهندگان تصاویر خصوصی شهروندان در فضای مجازی گفت: برخی افراد سودجو با تبلیغات فریبنده و غیرواقعی و با هدف درآمدزایی در فضای مجازی کاربران را به سمت و سوی این صفحات هدایت کرده و با ترفند‌های مختلف اقدام به تصویر برداری از آن‌ها می‌کنند و بدون درنظر گرفتن حریم شخصی افراد به هر قیمتی قصد رشد و دیده شدن دارند.
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: اجرای دستور مقام عالی وزارت در ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۱ و دستور رییس جمهور در مورد برخورد قانونی با مسئولانی که قصور و تقصیر داشته‌اند نباید موجب اتهام زنی و یا تحقیر و تخفیف و جریان سازی‌های منفی رسانه‌ای علیه مجموعه ارزشی، متعهد و خدوم این وزارتخانه آنهم بدون وجود مستند قانونی شود.
وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به اتفاقات اخیر تاکید کرد: آموزش و پرورش محل خدمت پاک‌ترین اقشار جامعه است.
وزارت آموزش و پرورش در خصوص برخورد با عوامل تاخیر و نحوه پرداخت حقوق اسفند ۱۴۰۱ فرهنگیان اطلاعیه‌ای صادر کرد.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به موضوع مسمویت دانش‌آموزان در کشور، بر ضرورت شناسایی و برخورد با عوامل آن تاکید کرد و گفت: ضروری است با تبیین موضوع و تنویر افکار عمومی زمینه آرامش خاطر دانش‌آموزان و والدین آن‌ها فراهم شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: باید هر چه زودتر عوامل مسمومیت دانش‌آموزان شناسایی شوند و لازم است قوه قضائیه با آنان برخورد قاطع کند.
وزیر امور خارجه گفت: در اغتشاشات اخیر پلیس به سمت احدی شلیک نکرده و هیچ‌کس بر اثر شلیک یا برخورد پلیس و یا نیروهای امنیتی کشته نشد، بلکه به دلیل به کارگیری سلاح گرم و سرد توسط عوامل خارجی که وارد ایران شدند یا افرادی که تحت تاثیر قرار گرفتند، بیش از ۶۷ نیروی پلیس در ایران به شهادت رسیده‌اند.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس بر ضرورت برخورد قاطع و انقلابی با عاملان و آمران حادثه تروریستی حرم شاه‌چراغ در شیراز تاکید کرد.
مسعود ستایشی: دادخواهان از ما می‌خواهند که با مسببان اصلی که زندگی مردم را به آشوب کشیده‌اند، آنهایی که مرتکب قتل و غارت شده‌اند، قرآن کریم و یا پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به آتش کشیدند، به اموال خصوصی و عمومی تعرض کردند، برخوردی ریشه‌ای و محکم و مقتدرانه صورت گیرد.
جمعی از جامعه ستایشگران اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در محکومیت ناآرامی‌های اخیر بیانیه‌ای صادر کردند و اعلام داشتند: ضمن تفکیک اعتراض قانونی از اغتشاش، خواستار برخورد قاطع و بازدارنده‌ با عوامل اغتشاشات هستیم.
جمعی از جامعه ستایشگران اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در محکومیت ناآرامی‌های اخیر بیانیه‌ای صادر کردند و اعلام داشتند: ضمن تفکیک اعتراض قانونی از اغتشاش، خواستار برخورد قاطع و بازدارنده‌ با عوامل اغتشاشات هستیم.
اعضای دوره‌ جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.رهبر انقلاب ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی ضمن تعریف خط مشی مورد انتظار از مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای دوره نهم را منصوب کرده بودند.
رئیس قوه قضائیه طی تماس‌های جداگانه‌ای با دادستان کل کشور و مراجع قضائی در خصوص نحو برخورد با عوامل اغتشاشات اخیر دستوراتی صادر کرد.
دادستان تهران گفت: با توجه به تاخیر پروازهای روز گذشته از تهران به مقصد چند شهر، مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان جهت اخذ توضیح به دادستانی تهران احضار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ