به منظور رفاه حال کارکنان جهت مشارکت و اجرای مراسم عزاداری ساعت آغاز به کار ادارات، سازمانها، شرکت ها، بانک‌ها و موسسات دولتی برای فردا شنبه مورخ ۷ مردادماه با دو ساعت تاخیر خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ در حالی با حدود یک ساعت تأخیر آغاز شد که نمایندگان رسانه‌ها اجازه ورود به آن را ندارند.
با وجود حضور اعضای مجمع فدراسیون کارگری از ساعت 10 صبح در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک، هنوز مجمع سالیانه آغاز نشده است.
ساعت آغاز به کار ادارات (به استثنای واحد‌های عملیاتی، خدمات رسان، آموزشی و بهداشتی) در ماه مبارک رمضان به صورت شناور از ساعت ۷ تا ۹ صبح تعیین می‌گردد. همچنین ساعت کار در روز‌های بعد از لیالی قدر با دو ساعت تاخیر و از ساعت ۹ صبح است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طی ۱۱ ماه گذشته کار سخت و طاقت فرسایی برای اجرای رتبه بندی انجام شد گفت: خوشبختانه طی ۱۱ ماه گذشته ۷۳ درصد رتبه بندی انجام شد، اما برای پرداخت حقوق اسفندماه با توجه به اینکه رتبه‌های واقعی و قطعی را صادر کردیم اختلاف مبنایی محاسباتی با سازمان برنامه و بودجه داشتیم و لذا قرار شد حقوق اسفندماه به صورت علی الحساب واریز شود.
حضور افراد خودسر در حزوه انتخاباتی که عدم برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی خرم آباد را به همراه داشت، اما پس از 8 ساعت تاخیر و با دخالت استانداری انتخابات این حوزه بعد از ظهر آغاز شود تا به این طریق مشکلی در زمینه برگزاری سراسری انتخابات اتاق‌های بازرگانی به وجود نیاید.
با گذشت یک ساعت از زمان رسمی آغاز جلسه شورای شهر تهران هنوز این جلسه تشکیل نشده است.
با گذشت یک ساعت از زمان رسمی آغاز جلسه شورای شهر تهران هنوز این جلسه تشکیل نشده است.
با توجه به حجم بارش برف در روز گذشته، در حالی‌که دانش‌آموزان و والدین آن‌ها منتظر تصمیم‌گیری آموزش و پرورش در خصوص فعالیت یا تعطیلی مدارس بودند، آموزش و پرورش اعلام کرد که در روز جاری به‌علت سرما و یخبندان همه مدارس شهر تهران ساعت ۹:۳۰ آغاز به کار می‌کنند.
فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند اظهار کرد: با توجه به بارش سنگین برف، ادارات شهرستان دماوند به جز بانک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی امروز سه‌شنبه ۱۱ بهمن‌ماه، با دو ساعت تاخیر کار خود را آغاز می‌کنند.
مسافران قشم‌ایر از استانبول به تهران با تاخیر بیش از ۱۲ ساعته مواجه شدند که در نهایت صبح امروز به تهران رسیدند.
سرما از یک سو و آلودگی هوا از سوی دیگر بازهم فعالیت مدارس برخی شهرها را غیرحضوری کرد، همچنین در بعضی از استان‌ها نیز ادارات و مدارس با یک ساعت تاخیر کار خود را آغاز می‌کنند.
استاندار گلستان گفت: مدارس فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه نیز غیر حضوری و آموزش‌ها در سامانه شاد ادامه یابد. کلاس‌های دانشگاه نیز تعطیل خواهد بود و آزمون‌ها بهتر است غیر حضوری باشد. ادارات نیز کار خود را با یک ساعت و نیم تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌کنند.
بر اساس این اطلاعیه، بانک‌ها با دو ساعت تاخیر از ساعت 9:30 صبح دایر هستند و خدمات بانکی را به مردم ارائه خواهند کرد.
در صورتیکه تأخیر پرواز بیش از دو ساعت به‌طول بیانجامد مسافرین می‌توانند نسبت به انصراف از پرواز و دریافت بهای کامل بلیت خود اقدام کند. در صورتی‌که اراده مسافر بر انجام پرواز باشد، شرکت هواپیمایی باید نسبت به انتقال مسافر به مقصد بلیت، با سرویس هوایی سایر شرکت‌های هواپیمایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در کابین پروازی مشابه اقدام کند.
یکی از مسافران این پرواز گفت: پرواز ابتدایی قرار بود ساعت ۱۰:۱۵ صبح انجام شود، اما تاخیر آن اطلاع داده نشده بود و ما هم برای حضور چند ساعت در فرودگاه، از ساعت ۷ صبح در فرودگاه بودیم؛ با وجود این، چک‌این پرواز ساعت ۱۲ انجام شده و بارهایمان را تحویل گرفتند و البته اعلام کردند که پرواز تاخیر دارد و ۱۳:۱۵ انجام می‌شود. درباره علت تاخیر هم می‌گفتند که هواپیما هنوز از مسکو حرکت نکرده و به‌همین علت تاخیر دارد.
تاخیر در انجام پرواز شماره ۸۶۲ تهران- یزد هواپیمایی آسمان باعث شده است که تعداد دیگری از پرواز‌های این شرکت هواپیمایی از جمله پرواز‌های اهواز، بوشهر و عسلویه نیز امروز با تاخیر پنج ساعت انجام شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: تمام مدارس مقاطع تحصیلی این استان فردا دوشنبه چهارم مهرماه به دلیل آلودگی هوا تعطیل و ادارات با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خواهند داشت.
یکی از مسافران این پرواز با اعلام این خبر، اعلام کرد که کادر پرواز و نماینده معراج هم تا کنون در این مدت به مسافران پاسخگویی نداشته‌اند، این در حالی است که در فاصله سه تا شش صبح هم با وجود گرمای هوا، مسافران را در هواپیما نگه داشته و حتی به هتل منتقل نکرده‌اند.
مجمع فدراسیون فوتبال برای انتخاب رییس جدید این فدراسیون یا یک ساعت تاخیر آغاز شد.
انتخابات فدراسیون فوتبال بعداز لغو شبانه ازسوی دبیرکل و سپس وتو توسط هیات رییسه مبنی بر برگزاری! از ساعت ۹ صبح امروز در سالن همایش‌های صداوسیما آغاز می‌شود. اسامی کاندیداها و اعضای مجمع ...
انتخابات فدراسیون فوتبال بعداز لغو شبانه ازسوی دبیرکل و سپس وتو توسط هیات رییسه مبنی بر برگزاری! از ساعت ۹ صبح امروز در سالن همایش‌های صداوسیما آغاز می‌شود. اسامی کاندیداها و اعضای مجمع ...
انتخابات فدراسیون فوتبال بعداز لغو شبانه ازسوی دبیرکل و سپس وتو توسط هیات رییسه مبنی بر برگزاری! از ساعت ۹ صبح امروز در سالن همایش‌های صداوسیما آغاز می‌شود. اسامی کاندیداها و اعضای مجمع ...
از آنجا که گذرنامه مسافران پرواز شماره ۶۶۵۴، مهر خروج از کشور خورده آن‌ها امکان خارج شدن از سالن فرودگاه را ندارند این مسئله موجب شده که مسافران از شب گذشته تاکنون به ناچار در کف سالن فرودگاه امام بخوابند.
عبدالعلی علی عسگری رئیس پیشین سازمان صدا و سیما که در هفته جاری به سمت مدیرعاملی هلدینگ پتروشیمی فارس منصوب شده بود استعفا داد! خبر کوتاه بود اما رسانه ها را در نوردید! خبر استعفا علی عسگری صحت دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ