سرمربی پرسپولیس به دلیل تاخیر در پرواز تیم به اصفهان به نشست خبری پیش از بازی با سپاهان نرسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسابقه دو تیم تراکتور تبریز و پرسپولیس با ۱۵دقیقه تاخیر تاخیر آغاز می شود.
یک قلاده خرس در پرواز دبی - بغداد از قفس بار هواپیما خارج شد و باعث تاخیر در پرواز شد. منبع: ایسنا
استفاده از انواع مختلف رنگ‌ها در قطعات کاربردی هواپیما؛ این رنگ‌ها را به یکی از محصولات راهبردی در این صنعت بدل کرده است و بهبود کیفیت آنها در ارتقای امنیت و ایمنی سفرها تاثیر مستقیمی دارد.
«درست است که ایران می‌توانست خوشحالی خود از خروج آمریکا از منطقه را دیرتر عیان کند و سفارت را تحویل طالبان ندهد، اما مشکل اصلی ناشی از تغییر مولفه‌های بین المللی و منطقه‌ای است که در سایه حضور طالبان در افغانستان دیده می‌شود. لحظه‌ای که طالبان موفق به فتح کابل شد و تصاویری از خروج هواپیمای آمریکایی منتشر شد که مردم افغانستان از آن آویزان شده بودند، اعلام کردم که خروج نیرو‌های ایالات متحده از افغانستان به این شکل که طالبان بتواند بدون هیچ زحمتی افغانستان را تسخیر کند، موضوعی بسیار حساسیت برانگیز است.»
مسافران 18 ساعت است که در هواپیما حضور دارند و با تنگی نفس مواجه شده اند اما هواپیما هنوز پرواز نکرده است. در این ویدیو عصبانیت مسافر این پرواز در یک ایرلاین آمریکایی را می‌بینید. منبع: آخرین خبر
در نتیجه، استفاده از تلفن در حین پرواز در حال حاضر به توانایی هواپیما برای عملیات آسیب نمی‌رساند، اما خدمه کابین ممکن است ترجیح دهند در ارائه خدمات در طول پرواز به همه مسافران تاخیر نداشته باشند.
مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: پرواز ساعت هشت و ۳۰ دقیقه امروز در فرودگاه مشهد به زمین نشست، اما مسافران در واکنش به تاخیر در انجام پرواز، هواپیما را ترک نمی‌کردند.
خلبان پرواز شماره ۶۶۴۴ هواپیمایی آتا که قرار بود روز گذشته و در ساعت ۲۰ از مبدا نجف به مقصد مشهد حرکت کند، بعد از دریافت خطای تایر (نقص فنی در سیستم لاستیک هواپیما) و هنگام تاکسی وِی در باند فرودگاه از پرواز منصرف شد.
محمدعلی قراملکی گفت: پرواز هواپیمایی که مقرر بود صبح امروز از تهران به ارومیه انجام شود، به دلیل نقص فنی، پرواز صورت نگرفت. بنابراین این نقص موجب تأخیر ۳ ساعته در انجام پرواز ارومیه به مقصد تهران شده است.
طبق گزارش‌ها، مسافری که روی صندلی ۳۷ C نشسته بود، از قرار دادن پشتی صندلی خود به حالت عمودی پیش از بلند شدن امتناع کرد و پس از آن مسافر دیگر از او شکایت کرد. کاپیتان سپس توسط خدمه مطلع شد، زیرا پرواز برای مدت کوتاهی با تاخیر مواجه بود. پس از آن، مسافر که صندلی ۴۱ C با مداخله همسفران، شروع به سیلی زدن به مسافری کرد که صندلی خود را به حالت عمودی درنیاورده بود.
یکی از مسافران این پرواز گفت: پرواز ابتدایی قرار بود ساعت ۱۰:۱۵ صبح انجام شود، اما تاخیر آن اطلاع داده نشده بود و ما هم برای حضور چند ساعت در فرودگاه، از ساعت ۷ صبح در فرودگاه بودیم؛ با وجود این، چک‌این پرواز ساعت ۱۲ انجام شده و بارهایمان را تحویل گرفتند و البته اعلام کردند که پرواز تاخیر دارد و ۱۳:۱۵ انجام می‌شود. درباره علت تاخیر هم می‌گفتند که هواپیما هنوز از مسکو حرکت نکرده و به‌همین علت تاخیر دارد.
در مجموع ۶۸ نفر از اهالی رسانه برای پوشش خبری یک رزمایش عازم بندرعباس می‌شوند، تا از آنجا به چابهار بروند. مقدمات برای سفر آماده شده و هواپیمای ترابری ارتش جمهوری اسلامی ایران با مدل C-۱۳۰ ماموریت انتقال خبرنگاران را برعهده گرفته است. درست زمانی که همه آماده‌ی سفر هستند، هواپیما پنج ساعت تأخیر می‌کند و مسافران بالاخره عازم می‌شوند. چیزی از بلند شدن هواپیما نمی‌گذرد که نقص فنی در یکی از چهار موتور هواپیما مسافران را وحشت‌زده می‌کند. هواپیما تغییر جهت می‌دهد و دوباره به سمت فرودگاه مهرآباد بازمی‌گردد، اما با یک موتور خاموش سه کیلومتر نزدیکتر از باند فرودگاه و در شهرک توحید تهران سقوط می‌کند.
براساس این گزارش پرواز شماره ۳۴۴۴ ایران ایر که قرار بود شب گذشته در ساعت ۲۲:۲۵ فرودگاه تبریز را به مقصد تهران ترک کند به دلیل این موضوع با تاخیر انجام شد.
وجود حیوانی همانند موش از آنجایی که می‌تواند به قسمت‌های متعدد از جمله سیستم‌های الکترونیکی هواپیما آسیب بزند در همه نقاط دنیا حائز اهمیت بوده و جزو موارد ممانعت از پرواز محسوب می‌شود.
امروز (چهارشنبه ۳۰ شهریورماه) مسافران پرواز روز ِشنبه هفته جاری هواپیمایی معراج که مجبور شدند بعد از تحمل یک روز تاخیر با هواپیمای جایگزین به تهران منتقل شوند، از عدم تحویل چمدان خود با گذشت ۳ روز گلایه دارند.
یکی از مسافران این پرواز با اعلام این خبر، اعلام کرد که کادر پرواز و نماینده معراج هم تا کنون در این مدت به مسافران پاسخگویی نداشته‌اند، این در حالی است که در فاصله سه تا شش صبح هم با وجود گرمای هوا، مسافران را در هواپیما نگه داشته و حتی به هتل منتقل نکرده‌اند.
بلافاصله پس از آنکه خلبان این پیام را دریافت می‌کند، نسبت به توقف هواپیما اقدام کرده که پس از رسیدن خودروی مارشالر روی باند، تحقیقات برای یافتن علت بلند شدن دود انجام می‌شود. پس از اینکه تحقیقات به اتمام می‌رسد، مسافران از هواپیما تخلیه و به سمت ترمینال فرودگاه منتقل می‌شوند. برای تعویض تایر هم اقداماتی انجام می‌شود.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی درباره ترکیدن لاستیک پرواز تهران-زاهدان امروز فوکر ۱۰۰ هواپیمایی هما اظهار کرد: امروز این هواپیما پس از نشستن بر روی سطح باند فرودگاه زاهدان، گزارشی توسط برج مراقبت دریافت می‌کند، که دود از تایر در حال خارج شدن است.
اگر مسافری برای رسیدن به پرواز بعدی دچار تاخیر زمانی شود ممکن است برای درخواست کمک نزد مهماندار هواپیما برود و از او بخواهد راهی برای نگه داشتن پرواز پیدا کند. این در حالیست که خدمه پرواز قدرت تغییر برنامه پرواز یا زمان حرکت را ندارند.
هواپیمای تهران - دهلی شرکت ماهان که به دلیل شکستگی رینگ دچار تاخیر در پرواز شد، اکنون با تعویض چرخ‌ها آماده برخاستن (تیک آف) از فرودگاه امام خمینی(ره) به مقصد دهلی است.
مدیر روابط عمومی قشم ایر گفت: تعدادی از مسافران پرواز نجف-تهران به دلیل تاخیر در انجام این پرواز اقدام به وارد کردن ضرباتی به هواپیمای قشم‌ایر کرده و به آن خسارت میلیونی وارد کردند.
مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم‌ایر گفت:مسافران در پرواز نجف – تهران به دلیل تاخیر شش ساعته عصبانی شده بودند و با وجود پذیرایی که از آنها صورت گرفته بود در زمانی که به فرودگاه مهرآباد شده بود حاضر به پیاده شدن از هواپیما نشدند.
فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتار، پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است.
پرواز شماره ۹۷۳۵ که قرار بود در ساعت ۹:۳۰ صبح از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به مقصد استانبول پرواز کند با مخالفت خلبان این پرواز به علت صافی لاستیک هواپیما روبرو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ