سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از احداث مرکز زباله‌سوز ۵۰۰ تنی در پایتخت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز رشد و نوآوری بابلسر صبح امروز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افتتح شد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در دیدار با وزیر بهداشت خواستار توسعه و به‌روزرسانی مرکز مدیریت و پیشگیری بیماری‌های کشور متناسب با تهدیدات نوین شد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: با تصویب کمیسیون، فرماندهی امنیت فضای مجازی و راهبری آن بر عهده مرکز ملی فضای مجازی خواهد بود.
مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی در راستای ارتقای همکاری­های فناورانه با کشور ونزوئلا در نظر دارد مرکز مشترک نوآوری و فناوری ایران – ونزوئلا را ایجاد و فعال کند.
طبق اعلام شهروندان و مشاهدات میدانی بخش زیادی از خیابان مطهری، چهارراه قصر و بزرگراه صیاد شیرازی، خیابان خواجه عبدالله، جلفا، خیابان بخش‌هایی از خیابان ولیعصر و بلوار فردوس در غرب تهران فاقد روشنایی است.
طبق اعلام شهروندان و مشاهدات میدانی بخش زیادی از خیابان مطهری، چهارراه قصر و بزرگراه صیاد شیرازی، خیابان خواجه عبدالله، جلفا، خیابان بخش‌هایی از خیابان ولیعصر و بلوار فردوس در غرب تهران فاقد روشنایی است.
با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری و رئیس دانشگاه صنعتی شریف، مرکز تحقیقات کرایوژنیک افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.
مرکز توسعه بیوتکنولوژی با هدف تکمیل زنجیره ایده تا بازار محصولات دارویی زیست‌فناور در پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری به بهره برداری رسید.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد نیروهای ارتش این کشور، مرکز فرماندهی ارتش اوکراین در محور «کراسنی لیمان» را منهدم کردند.
توسعه طرح مها یا همان سیستم هشدار الکترونیک برای پیشگیری از جرم، به عنوان اقدامی پیشگیری در دستور کار پلیس است و می‌تواند گامی مهم در کاهش جرم خصوصاً سرقت باشد
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: مرکز تجارت جهانی فردوسی از ایمنی لازم برخوردار نیست و چنانچه اقدامات ایمن‌سازی این مرکز ظرف یک ماه صورت نگیرد ساختمان را تعطیل می‌کنیم.
اگرچه این توقع وجود ندارد که همه مجریان دولتی بتوانند درمورد مسائل پیچیده اظهارنظر دقیق داشته باشند اما مطالبه اینکه نهادی برای حلاجی مسائل پیچیده وجود داشته تا بتواند به‌عنوان تریبون دولت پاسخگو نخبگان جامعه باشد امری منطقی است.
سمنان- مرکز مشاوره اسلامی «سماح» استان سمنان با هدف ارائه خدمات مشاوره ای و روانشناختی با رویکرد اسلامی مورد بهره برداری قرار گرفت.
وضعیت موجود کیفیت خودروهای ساخت داخل به‌گونه‌ای است که تعداد عیوب فنی خودرو در سه ماه اول استفاده توسط مشتری (به ازای هر خودرو ۳ ایراد فنی)، بیش از سه برابر میانگین جهانی است.
امیر سیاری در بازدید از جنگال راهبردی ارتش گفت: جنگ الکترونیک از مهم‌ترین حوزه‌های برترساز و شالوده شکن در عرصه نبردهای آینده است.
به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس، جایگاه ایران در شاخص سهم صادرات تولیدات با فناوری متوسط و پیشرفته از صادرات صنعتی، جایگاه مناسبی نیست.
مرکز نظام ایمنی هسته‌ای کشور با تاکید پایش پرتوی مستمر و سالانه رود ارس اعلام کرد، آخرین بار اسفند ۱۴۰۱ رود ارس مورد پایش قرار گرفت و مرکز تاکنون در بررسی‌های دقیق خود به موردی از آلودگی رود به مواد رادیواکتیو برخورد نکرده است.
مرکز نوآوری و کار آفرینی "بافقی نو" و صندوق CVC باید پایگاه و حلقه اتصال مسائل و فرصت های شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با تمام کشور باشد.
وزارت دفاع روسیه مدعی شد در حملات موشکی دقیق، مرکز اصلی تصمیم‌گیری ارتش اوکراین منهدم و ضدحملات اوکراینی‌ها در چند محور نیز شکست خورده است.
به گفته منابع آگاه، اداره‌کنندگان این مرکز ترجیح داده‌اند به جای مصادره شدن آن توسط کمیساریای جمعیت‌های خیریه انگلیس برای مدتی آن را تعطیل کنند.
مدیر کل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط‌زیست از انتخاب مرکز منطقه‌ای کنوانسیون‌های «بازل و استکهلم» در ایران به عنوان یکی از مراکز منطقه‌ای برتر دنیا خبر داد.
معاون وزیر نیرو گفت:در اوایل انقلاب به بسیاری از روستاها آبرسانی شد و پس از گذشت ۴۰ سال فرسودگی رخ داد و روستاهای زیادی با مشکل آبرسانی روبرو شدند و مرکز جهاد آبرسانی در وزارت نیرو تشکیل شد.
مطالعه‌ای روی ۴۹۵ شرکت کننده نشان داد که میان کیفیت ضعیف خواب شبانه با پرخوری و مصرف کمتر غلات کامل ارتباط تنگاتنگی وجود دارد. از این رو می‌توان انتظار داشت که خواب ناکافی در نهایت منجر به افزایش وزن شود، حتی در افرادی که کمتر در معرض خطر ابتلا به چاقی هستند.
روز شنبه ۷ آبان‌ماه ناسا گزارشی از تشکیل ابر ۵ کیلومتری گاز متان در جنوب تهران منتشر کرد که پس از بررسی محدوده در تصویر انتشار یافته مشخص شد این آلودگی حدوداً بر فراز مجتمع پردازش زباله آرادکوه تجمع یافته که از سال ۱۳۴۲ مرکز انباشت، زباله‌سوزی و دفن پسماند استان تهران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ