گویا، اخیرا عده ای طبق عادت سنوات قبل در حال جمع آوری اظهارنظرهای افراد منتقد آقای رئیسی (اعم از نمایندگان و چهره های سیاسی) هستند و قصد دارند آنها را برای اداره اسناد شورای نگهبان ارسال کنند تا به استناد آن، صلاحیت نامزدها رد شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کودتاچیان در نیجر ضمن لغو مقررات منع آمد و شد در این کشور که پس از بازداشت رئیس جمهور این کشور برقرار شده بود، درباره هرگونه مداخله نظامی خارجی به شدت هشدار دادند.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با اشاره به اینکه وجود گرد و خاک در هوا و کاهش کیفیت هوا در تهران و ١٣ استان دیگر طی دیروز و امروز گزارش شده است در رابطه با عوارض گرد و غبار بر بیماران قلبی می‌گوید: این شرایط برای کسانی که قلب‌شان با حداکثر توان کار می‌کند، ایجاد مشکل می‌کند . علایمی وجود دارد که خطرناک است؛ هرگونه احساس سنگینی در قفسه سینه معادل بیماری قلبی است. اگر با فعالیت احساس تنگی نفس دارید و یا تهوع و استفراغ بخصوص با پیاده روی و عرق سرد همراه باشد، می‌تواند نشانه گرفتگی عروق قلبی باشد و باید جدی گوفته شود. در مجموع افرادی که به هر شکل ، مشکل قلبی دارند بهتر است روزهایی که گرد و غبار در هوا وجود دارد از منزل خارج نشوند. منبع: خبرآنلاین
دکتر محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران با تاکید بر اینکه تهیه کنندگان نذورات رعایت بهداشت فردی و بهداشت مواد اولیه و نیز نحوه سرو کردن نذورات را مد نظر داشته باشند، می‌گوید: مصرف نذورات چرب، شور و شیرین برای افرادی که قند، چربی و فشار خون بالا دارند می‌تواند با مخاطراتی همراه باشد. طی راهپیمایی‌های عزاداری هم این افراد نباید از نوشیدنی‌های شیرین نذری مصرف کنند.
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اخیرا در همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه گفت که اگر دولت عراق تا شهریورماه به تعهداتش در مورد گروهک‌های تروریستی در شمال عراق عمل نکند و این گروهک‌ها مسلح باقی بمانند، عملیات علیه آن‌ها را با شدت بیشتری تکرار می‌کنیم.
جدایی محمد محبی از استقلال بار دیگر ناراحتی هواداران این تیم را به دنبال داشت.
رئیس دولت اصلاحات از منحرف شدن انقلاب سخن راند و با صراحت تاکید کرد که رویه کنونی، گام برداشتن در مسیر خودبراندازی است. مهم نیست که اشارات خاتمی تا چه اندازه حقیقت دارند یا منطبق با واقعیات است. نکته مهم این است که محور‌های جدی مطرح شده از سوی او در جدال میان منتقدان و طرفداران، مورد کنکاش و بررسی قرار بگیرد
سعید محمد نسبت به حضور جاسوس‌ها و نفوذی‌ها در پست‌های کلیدی هشدار داد.
محمد احمدی با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر وضعیت نارنجی در منطقه، اظهار کرد: براین اسای با توجه به احتمال بارندگی و ریزش سنگ هشدار لازم به رانندگانی که قصد تردد در این مسیر را داشتند داده شد.
یکی از اعضای ارشد ائتلاف فتح تأکید کرد که آمریکا از دلار، آشوب های خیابانی و گزینه‌های دیگر به عنوان سلاح در داخل عراق و علیه دولت «محمد شیاع السودانی» استفاده می‌کند.
کیهان نوشت: امثال آقای صدر، یا باید همان زمان با هشدار صاحب‌نظران همراه می‌شدند و دولت و وزارت خارجه وقت را از پذیرش توافقی چنین نامتوازن، نامعتبر و فاقد تضمین بر حذر می‌داشتند، یا دست‌کم امروز باید اذعان کنند که به اندازه صاحب‌نظران منتقد، دوراندیشی نداشتند.
محمد صدر گفت: امروز فشار افکار عمومی باعث شده که دولت‌های امریکا و اروپا جرات نمی‌کنند حتی از مذاکره با ایران درباره برجام سخن بگویند. می‌توان گفت مجموعه‌ای دست به دست هم داده و پرونده ایران را در معرض خطر امنیتی شدن دوباره قرار داده است.
محمد صدر گفت: امروز فشار افکار عمومی باعث شده که دولت‌های امریکا و اروپا جرات نمی‌کنند حتی از مذاکره با ایران درباره برجام سخن بگویند. می‌توان گفت مجموعه‌ای دست به دست هم داده و پرونده ایران را در معرض خطر امنیتی شدن دوباره قرار داده است.
محمد فاضلی، استادیار سابق دانشگاه شهیدبهشتی گفت: مطمئنم معترضین اکثریت بسیار زیادی از جامعه هستند اما اینکه چند درصد از معترضین در آن سوی قطب هستند، نمی‌دانم.
عضو ارشد جنبش انصارالله یمن ضمن هشدار به ائتلاف متجاوز سعودی گفت که اگر خواسته‌های عادلانه صنعا برآورده نشود، نیروهای یمنی برای لغو محاصره دست بسته نخواهند ماند.
علیرضا محمد بازیکن سابق پرسپولیس می‌گوید کی‌روش در جام جهانی غرور فوتبال ایران را له کرد.
«محمد فواز» ضمن هشدار به اشغالگران آمریکایی درباره سرقت نفت و گندم سوریه تأکید کرد دمشق اجازه تداوم این روند را نخواهد اد.
هشدار شریعتمداری به محمد بن سلمان: ابو ‌ارّه باید بداند که درون کاخ شیشه‌ای نشسته است و شکستن شیشه‌های آن کاخ که امروزه به آغل گاوهای شیرده آمریکا تبدیل شده است، به آسانی امکان‌پذیر است...
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص ادعای انهدام یک فروند پهپاد ایرانی توسط نیرو‌های آمریکایی در اقلیم شمال عراق گفت: آمریکایی‌ها نسبت به پهپاد ایرانی اقدام داشته باشند، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به این اقدام خصمانه پاسخ خواهند داد و این حق مقابله و انتقام را برای خود محفوظ می‌دانیم.
جذب پزشکان ایرانی در کشور‌های حاشیه خلیج فارس، اروپا و آمریکا، زنگ خطر کمبود پزشک متخصص و مجرب در کشورمان را به صدا در آورده است. تا جایی که محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی، در تربیون‌های مختلف، این موضوع را هشدار داده و گفته است که ادامه این روند، منجر به وارد کردن پزشک خارجی خواهد شد.
سرلشکر محمد باقری گفت: علاوه بر اعلام و اخطار کتبی و انتقال پیام از طریق وزارت امور خارجه به کشور‌های میزبان ارتش آمریکا، با توسعه حضور و تعمیق گشت‌های هوایی و دریایی و تعمیق اشراف اطلاعاتی و…، آمادگی و اخطار خود را اعلام کرده و می‌کنیم.
سرلشکر محمد باقری گفت: از مسیر‌های بین المللی و اعلام شکایت به سازمان بین المللی دریانوردی از مسیر دیپلماسی اعلام می‌کنیم که شناور‌های ما در مسیر خود چنین واحد‌هایی را تحمل نخواهند کرد و همان گونه که اتفاق افتاده است با آن‌ها برخورد خواهد شد.
محمد مرندی گفت: عراق تقریبا ۳.۶ میلیون بشکه نفت در روز صادر می‌کند، در حالی که لیبی بیش از یک میلیون بشکه در روز صادر می‌کند. بی‌ثباتی در لیبی و به ویژه در عراق می‌تواند یک شوک نفتی فاجعه‌بار ایجاد کند.
آیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لیست تحریمی گروه‌های تروریست! خارج می‌شود؟! دیروز آقای محمد مرندی گفت: «‌ماه‌هاست که می‌گویم حذف سپاه پاسداران از FTO (فهرست ادعایی سازمان‌های تروریستی خارجی) پیش‌شرط نیست‌»! ایشان توضیح ندادند که «‌پیش‌شرط‌» نیست؟ یا اصلاً در میان شرط‌ها نیست؟!
نشانه‌های پُرکاری و کم کاری تیروئید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ