در بخش‌هایی از نامه محمدرضا عارف به سیدابراهیم رئیسی، وی با هشدار نسبت به میزان مهاجرت دانشگاهیان، خواستار ملغی شدن تمامی احکام و محدودیت‌های صادر شده علیه دانشجویان و اعضای هیات علمی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عارف غلامی پیش قراردادی را با یک باشگاه خارجی به امضا رسانده ولی تا پنج روز زمان دارد که در صورت توافق با استقلال، آن تفاهم نامه را باطل کند.
مدافع استقلال قصد دارد تاکتیکی که فصل قبل انتخاب کرده بود را در نقل و انتقالات تکرار کند
عارف در بخش دیگری از سخنان خود به لایحه برنامه هفتم توسعه اشاره کرد و با بیان اینکه اگر عیار و توانایی واقعی دولت را بخواهیم بسنجیم برنامه هفتم کفایت می کند، تصریح کرد: متاسفانه برنامه هفتم توسعه مملو از تناقضات است و کسانی که این برنامه را تهیه کردند آمال و آرزوهای خود را مطرح کردند البته دوستان ما در بنیاد امید ایرانیان با یک کار کارشناسانه نظرات خود را درخصوص این برنامه به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهند کرد.
عارف غلامی، مدافع سابق تیم ملی، به زودی در تمرینات استقلال حضور پیدا خواهد کرد.
عارف غلامی از استقلال رفت؛ سهرابیان در آستانه امضا
عارف غلامی به دربی رسید
مدافع تیم فوتبال استقلال در لیست ۱۸ نفره تیمش برای بازی فینال جام حذفی قرار گرفت.
تیم استقلال امروز با زوج محمد حسین مرادمند و رافائل سیلوا در قلب خط دفاعی بازی در برابر پرسپولیس را آغاز می کند.
مدافع مصدوم استقلال در اردوی این تیم برای دیدار با پرسپولیس حضور یافت.
مدافع استقلال در تمرین امروز استقلال توسط کادر پزشکی معاینه می‌شود.
عارف غلامی انگیزه زیادی برای مسابقه دربی و جبران اشتباه بازی برگشت خود دارد.
استقلال در پنج بازی اخیر برابر حریفان خود، با تغییرات در خط دفاعی به میدان رفته است.
عارف غلامی امروز یکی از بازیکنان حاضر در تمرین استقلال بود و جالب اینکه با مدل موی جدید درتمرین حاضر شد و در کنار آبی پوشان تمرین کرد.
محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشت اینستاگرامی خود به مناسبت مشارکت بالای مردم در انتخابات ترکیه و مقایسه آن با انتخابات ایران با تاکید بر اینکه باید در اتاق فکر حاکمیت نگاه نخبگی دست برتر را داشته باشند نه نگاه امنیتی به حاکمیت پیشنهاد کرد باید تصمیماتی بزرگی در عرصه سیاست کشور گرفته شود وگرنه صرفا باید با نگاه حسرت آلود انتخاباتی نظیر انتخابات ترکیه را نظاره گر بود.
مدافع استقلال در دیدار مقابل پارس جنوبی جم به میدان نمی‌رود.
وینگر درخشان این فصل مس کرمان سال جدید را با یک گل و یک پاس گل آغاز کرده و امیدوار به ارائه بازی خوب مقابل پرسپولیس است.
وینگر نارنجی‌پوشان کرمان با کسب عنوان آقای گلی امیدوار است.
علیرضا منصوریان از مدافع خود در رختکن و کنفرانس خبری حمایت ویژه کرد تا روحیه مدافعش را برای مسابقات آتی حفظ کند.
عارف غلامی می‌گوید اگر بخواهد درباره مشکلات حرف بزند باید دو ساعت وقت بگذارد!
در بخش‌هایی از نامه محمدرضا عارف به سیدابراهیم رئیسی، وی با هشدار نسبت به میزان مهاجرت دانشگاهیان، خواستار ملغی شدن تمامی احکام و محدودیت‌های صادر شده علیه دانشجویان و اعضای هیات علمی شده است.
رئیس کانون صنفی استادان دانشگاهی ایران در نامه‌ای به رییس‌جمهور از آن‌چه «فشارهای بی‌سابقه به دانشگاهیان» خوانده گلایه کرد.
رییس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی اجرای برنامه خودکفایی تولید غده بذری سیب زمینی عاری از ویروس را نمونه موفقی از اثربخشی تحقیقات پژوهشگاه عنوان کرد.
بر اساس آخرین اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال، چند شرکت بورسی اقدام به انتشار آگهی‌های ثبت افزایش سرمایه‌های خود کردند.
پس از اینکه مدت‌ها برخی جناح‌های سیاسی کشور در منتهی‌الیه جدایی و موضع‌گیری نسبت به یکدیگر قرار داشتند و فضای سیاسی همراه خط و نشان کشیدن‌های تند و تیز بود، در این نشست شاهد بودیم سعید قاسمی (فردی که به تند زبانی و بیان مواضع صریح و رک و حتی خلاف عرف مشهور است) در کنار سید حسن خمینی ـ که در گذشته انتقاداتی را نسبت به وی بیان کرده بود ـ در حسینیه جماران حاضر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ