اردوی تیم ملی ایران با تصمیم مدیران فدراسیون از روز ۲۷ اسفند آغاز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ذوب‌آهن در دربی اصفهان با کمترین تغییر برابر سپاهان قرار خواهد گرفت.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: فوتبال و سیاست خارجی، محصول کار تیمی، هدفمند و هوشمند است.
هری ردنپ، سرمربی اسبق تاتنهام، در یادداشتی از منچستریونایتد به عنوان مدعی جدی قهرمانی فصل جدید لیگ برتر انگلیس نام برد.
قوانینی که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای کنترل رقم قرارداد فوتبالیست ها می گذارند نه تنها قابلیت اجرا و نظارت را ندارد بلکه باعث به وجود آمدن انواع قراردادهای زیرمیزی می شود.
تیم فوتبال سپاهان در لیگ بیست و دوم با ترکیب از ستاره‌های سرشناس و جوانانی که عطش موفقیت دارند، به دنبال موفقیت در سه جام است.
سرمربی سابق استقلال در دومین فصل حضور در باشگاه الاتحاد کلبا به دنبال ارتقای جایگاه تیمی است که مدیرانش به عملکرد او اعتقاد کاملی دارند.
رئیس هیأت بیلیارد تهران گفت: در نامه‌های مجامع بین المللی به مسئولان ورزش کشور به صراحت اعلام شده که انتخابات طبق قانون برگزار نشود تعلیق و جریمه خواهیم شد.
در یک بازی دوستانه بازیکنانی در تیم پیشکسوتان مقابل هنرمندان قرار گرفتند که بسیاری از آنها در باشگاه‌های لیگ برتر سمت مدیریتی دارند.
روزگاری تیم فوتبال فولاد خوزستان در شرایطی که چندین ستاره تاریخ فوتبال ایران را در ترکیب داشت، برای بقا می‌جنگید.
تیمی که اولین‌بار در تاریخ به فینال NBA رسید
آکادمی خداداد عزیزی که مدتی است در مشهد راه‌اندازی شده و در رده‌های مختلف کشوری و استانی تیم‌داری کرده، حالا پا به عرصه جدیدی از تیم‌داری خواهد گذاشت و در لیگ دسته اول فوتبال مشهد تیم‌داری خواهد کرد، تیمی که «آرمین رهبر» و «احسان عسکری» از مدیران آکادمی خداداد و مربی و بازیکن اسبق ابومسلم در کادر فنی‌اش حضور دارند.
رسانه‌های عربی در گزارشی مدعی شده‌اند که یک تاجر مصری به دنبال راه‌اندازی گران‌ترین باشگاه تاریخ فوتبال آمریکاست.
بازیکن پیشین استقلال گفت: هر تیمی که در دربی پیروز از زمین خارج شود قهرمان لیگ خواهد شد.
تیم ملی ایران با فوتبالی برتر ویتتام را برد تا صدرنشین گروهی شود که به همراه گروه چهار به گروه مرگ معروف بود
نوع فوتبال بازی کردن آلومینیوم برابر رقبای مشهورش ، آدم را به وجد می آورد.
واضح است که انگیزه ترکیبی پیچیده از عوامل مختلف است و نمی‌توان نیروی کار را به عنوان یک گروه همگن درک کرد. اکثر شرکت‌ها، برای دستیابی به هدف خود به تعهد، توانایی و ظرفیت کارکنان وابسته هستند. اگر شرکت بخواهد کار تیمی را نهادینه کند و به اهداف غایی خود برسد، باید انگیزه کلیه کارکنان، نه فقط مدیران و رهبران، را درک کند.
مدیران چلسی انتظار دارند گراهام پاتر، سرمربی‌شان، در طول زمان بتواند مثل میکل آرتتا در ساختن تیمی قدرتمند موفق بشود و در نتیجه فعلا او را برای نتیجه‌گیری تحت فشار نخواهند گذاشت.
مراسم تقدیر از بازیکنان تیم فوتسال بانک ایران زمین، با حضور مدیرعامل، مدیران امور توسعه سرمایه انسانی، پشتیبانی و مهندسی، روابط عمومی و روسای ادارات حوزه مدیریت، امور کارکنان، ارزیابی عملکرد کارکنان و بازیکنان این تیم برگزار شد.
مدیران یونایتد تصمیم گرفته اند تا در انتقالات زمستانی قرارداد رونالدو را فسخ کنند و به او اجازه دهند به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شود.
کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال گفت: به خوب یا بد مدیران کاری ندارم اما این نوع مدیریت‌های کوتاه مدت به سود هیچ تیمی نیست.
کاپیتان سابق استقلال گفت: به خوب یا بد مدیران کاری ندارم اما این نوع مدیریت‌های کوتاه مدت به سود هیچ تیمی نیست.
روجر دی‌سا همان دستیاری است که هر سرمربی باید داشته باشد؛ مشورت در تایمی که احساس می‌شود.
استراماچونی با الغرافه قرارداد دو ساله دارد و حتی اگر مدیران باشگاه هم بخواهند او‌ را کنار بگذارند، این مربی تیمی انتخاب نمی‌کند تا بتواند قرارداد سال بعدش را هم دریافت کند. این دقیقا کاری است که استراماچونی با استقلال هم انجام داد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ