نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال اعلام کرد یکی از اهداف تعیین سقف بودجه برای باشگاه‌ها نجات آنها از خطر ورشکستگی بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری دوره سیزدهم به‌رغم اینکه‌عدم احراز صلاحیت‌ها به‌صورت گسترده‌ای صورت گرفته بود، نقش تعدادی از بزرگان و شخصیت‌های برجسته اصول‌گرا در اجماع روی ابراهیم رئیسی و رسیدن او به ریاست دولت تاثیرگذار بوده‌ است اما نگاهی به مواضع این روزهای آن‌ها نشان می‌دهد که یا در مقام انتقاد از دولت برآمده‌اند و یا سیاست سکوت را انتخاب کرده‌اند.
لازم به ذکر است که پیش از این نوبخت اظهار کرده بود که با انتشار ٣١١/٥ هزار میلیارد تومان اوراق مالی، دولت سیزدهم در کمتر از دوسال بیش از ٨ سال فعالیت دولت های یازدهم و دوازدهم ، انواع اوراق مالی برای کسب درامد منتشر کرد.
اطلاعات آنلاین نوشت: سال ۱۳۰۵ در خیابان‌های تهران جابه‌جایی مسافر با اتوبوس متداول شد. این اتوبوس‌ها که توسط رانندگان و زیر نظر نظمیه اداره می‌شدند‏، نرخ یکسانی از مسافران دریافت نمی‌کردند. ده سال بعد، نظمیه تهران نرخ گذاری برای خطوط اتوبوسرانی در پایتخت را برعهده گرفت. روزنامه اطلاعات ۷ تیر ۱۳۲۲ نرخ بلیت اتوبوس‌های تهران در خطوط مختلف را که شهربانی اعلام کرده بود، منتشر کرد.
فنرباغچه پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل استانبول باشاک شهیر، قهرمان جام حذفی ترکیه شد و هفتمین عنوان خود را در این رقابت‌ها کسب کرد.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
از آنجا که سمت دبیر به عنوان یک عضو شورا در قانون اساسی نیامده، معمولا دبیر با هماهنگی بین رئیس جمهوری و رهبری انتخاب می شود و در رسمی نانوشته، مقام معظم رهبری دبیر منصوب را به عنوان یکی از دو نماینده خود در شورا منصوب می‌کنند تا دبیر در جلسات این شورای مهم حق رای هم داشته باشد
حسین پنجک از سلاطین مواد مخدر کوکایین ایران امروز اعدام شد. این فرد سال ۹۳ جشن سود چهل میلیارد تومانی برای خودش گرفته بود. ویدئویی از گزارش وقت صداوسیما از دستگیری این باند مخوف است. این فرد طی ده سال فعالیت، ۱۷ بار دستگیر شده بود.
جشنواره تمام شد. به گوش‌اش رسید موقع صحنه‌های احساسی فیلم «پرونده باز است»، برخی از افرادی که در سالن بودند، خندیده‌اند! دلخور و ناراحت شده بود، اما روحیه‌اش شکننده نبود. حالا ۲۷ و ۲۸ و ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ شده بود و قرار ما در استودیو برای میکس نهایی بود. تدوین نهایی فیلم‌اش آن طور که خودش تمایل داشت به پایان رسیده و ده دقیقه از فیلم کوتاه شده بود و آماده آخرین مراحل صداگذاری. یادم است تماس گرفت: «مهدی بیا همین‌ور سال تمومش کنیم!»
همزمان با برگزاری آزمون استخدامی، عدم تعهد وزارت آموزش و پرورش به جذب نیروهای خرید خدماتی و ندادن حقوق‌ معوقه این دسته از فرهنگیان، نیروهای خرید خدماتی را به شدت ناراحت کرده است.
محمد قاسمی نژاد با پاس گلی که به نصیری داد یک امتیاز را برای تیمش خرید.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا با تولید453 هزار و ۴۳۷ دستگاه خودرو محصولات داخلی، در تاریخ ۱۱ اسفند، رکورد ده ساله اخیر خود را شکست.
وزیر صنعت و معدن گفت: در ده ماهه اول سال شاخص های کلان رشد داشته است و این رشد دلیل بر افزایش در بخش تولید است.
یک دهه پس از بسته شدن امکان ارتباط تصویری روی خطوط همراه، زارع پور از آن به عنوان یک قابلیت خاص اسم می‌برد که قرار است باز شود.
بلاژویچ حدود دوسال با سرطان پروستات دست و پنجه نرم می‌کرد. او گفته بود: از نبرد با این بیماری خسته شدم. هشتاد و هشت سال عمر کرده‌ام و میراث قابل توجهی به جا گذاشته‌ام.
سون بار دیگر به عنوان بهترین بازیکن آسیا شد اما شگفتی بزرگ، پیشی طارمی از ستاره‌های ژاپنی است که باوجود درخشش در جام جهانی، پایین‌تر مهاجم تیم‌ملی قرار گرفتند.
یک داور ملی کاراته می‌گوید دو سال است که مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان در زمانی که دلار ۲۰ هزار تومان بود به حساب فدراسیون برای اعزام به قزاقستان و ازبکستان جهت کسب ارتقا داوری واریز کرده است اما فدارسیون به دلایل نامعلوم او را اعزام نکرد و بعد از دوسال نیز حاضر به پرداخت پول او نیست.
مرداد ۹۲ بود که به هشدار‌های خشک‌شدن دریاچه واکنش‌هایی نشان داده شد آن هم با تشکیل کارگروه نجات دریاچه ارومیه. ۶ ماه زمان برد تا برنامه ۱۰ ساله احیای دریاچه نوشته شود. البته دوسال طول کشید تا خبر‌ها از تثبیت وضعیت دریاچه و توقف روند کاهش تراز آب بگویند؛ یعنی به وقت شهریور ۹۵.
رئیس جمهور روسیه امروز و پس از پایان نشست سران کشورهای عضو همکاری های شانگهای در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: ده ها سال است که ایده فروپاشی روسیه در غرب پرورش یافته است.
داستان دختری که توسط مادر ژیمناست‌اش رها شده بود دست کم تا زمانی که ده سال بعد حقیقت آشکار شد به اندازه کافی معتبر به نظر می‌رسید. ماریا آدلا یا هر نامی که داشته باشد احتمالا تا چند سال دیگر با هویتی دیگر و شاید چهره‌ای جدید دوباره ظاهر خواهد شد.
بعد از پروسه نسبتا طولانی رسیدگی به این پرونده، در نهایت مدال طلا تحویل کمیته ملی المپیک شد و صبح امروز (پنجشنبه) در مراسمی به کمیل قاسمی اهدا شد.
در ۲۲ مهر سال ۱۳۵۹ (فقط ۲۲ روز پس از آغاز جنگ) با ۳۰ سال سن، در خرمشهر با درجه ستوان یکمی اسیر نیروهای عراقی شد، اما بواسطه آمادگی جسمانی و روانی بالایش، توانست شرایط غیر قابل تحمل اسارت را ده سال تاب بیاورد
رئیس اتحادیه کل انجمن‌های کشاورزی عراق می‌گوید: گرانی نهاده‌های دام و طیور موجب تلف شدن هزاران راس دام شده و هزاران مرغداری را در معرض خطر تعطیلی قرار داده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ۴ کشته و مصدوم در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی/ غرق شدن زن جوان در ساحل کیش/ انفجار خودروی قاچاقچیان در پاسگاه میناب/ ازدواج مالباخته با کلاهبردار!/ پدر قربانی پسر خشمگین شد/ پیامکی به رنگ جنایت!/ آموزش سرقت با تیر وکمان فقط ۵۰۰ هزار تومان
طی دوسال گذشته ، چون مقرر شده بود ،اختلاف ها، علنی نشود ، رفتار پارلمانی پایداری ها نیز همسو با قالیباف و حامیانش بود و در انتخابات هیات رئیسه هم ، به قالیباف رای دادند اما اینک با اعلام نامزد مستقل برای ریاست مجلس ، نشان دادند که از ادامه ائتلاف تاکتیکی پیشین و تن دادن به الزامات آن ، منصرف شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ