نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل گفت که زمان برای پایان بخشیدن به فرار رژیم صهیونیستی از مجازات فرا رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساعتی پیش از ترک بیروت، امام موسی صدر در دیداری ویژه با اعضای دفتر سیاسی جنبش امل، اهداف خود از سفر به لیبی را تشریح کرد؛ مهمترین این اهداف عبارتند از: «۱. تبیین ماهیت حقیقی اندیشه تشیع و دعوت مصرانه به وحدت امت اسلام ۲. تشریح مواضع شیعیان در طول تاریخ و در زمان کنونی در قبال مسائل مهم جهان اسلام و در رأس آن‌ها قضیه فلسطین و روابط مستحکم با انقلاب فلسطین ۳. رفع ابهامات و سوءتفاهم‌های موجود درباره جنبش امل و رهبران آن، که در اثر جنگ تبلیغاتی گسترده در ذهن مسئولان لیبی شکل گرفته است.»
سران «جی ۷» با صدور بیانیه‌ای در کنار اشاره به تحولات سودان و فلسطین، در موضعی مداخله‌جویانه اعلام کردند که هنوز زمان عادی‌سازی روابط با سوریه و کمک به بازسازی این کشور فرا نرسیده است.
کشورهای عضو سازمان ملل برای نخستین بار از زمان تأسیس رژیم صهیونیستی، مراسم یادبود پاکسازی قومی مردم فلسطین و روز تأسیس رژیم صهیونیستی را برگزار کردند.
یک مسئول بلندپایه مقاومت فلسطین تاکید کرد که حملات این گروه‌ها علیه دشمن صهیونیستی در راه است.
جبهه مردمی آزادی فلسطین به حملات و تجاوزات اخیر صهیونیست‌ها به نوار غزه واکنش نشان داد و گفت: دشمن تاوان جنایات ترور خود را در غزه خواهد داد.
رئیس مجلس گفت: رژیم صهیونیستی می‌خواست موضوع فلسطین فراموش شود اما امروز بیش از هر زمان دیگری موضوع قدس و فلسطین در جهان اسلام و عرصه سیاست بین الملل زنده است.
رئیس مجلس گفت: رژیم صهیونیستی می‌خواست موضوع فلسطین فراموش شود اما امروز بیش از هر زمان دیگری موضوع قدس و فلسطین در جهان اسلام و عرصه سیاست بین الملل زنده است.
بسیج فرهنگیان کشور اعلام کرد: حوادث اخیر نویدبخش این واقعیت است که برگزاری روز جهانی قدس و بازخوانی پرونده فلسطین، به بار نشسته و امروز به آزادی قدس و فلسطین از هر زمان دیگر نزدیک‌تر هستیم.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در هفتاد و پنجمین سالگرد جنایت صهیونیست‌ها در روستای دیریاسین، بیانیه‌ای صادر کرد.
فعالان عرب زبان در توئیتر به مناسبت روز زمین در فلسطین تاکید کردند که فلسطینی‌ها به سرزمین خود بازمی گردند.
طولانی‌ترین زمان محاسبه شده برای وقت‌های اضافه در تاریخ مسابقات باشگاهی فوتبال دنیا، به دیداری در لیگ فلسطین برمی‌گردد که داور در آن 42 وقت اضافه اعلام کرد.
منابع مطلع در این باره گزارش دادند که برنز از عباس خواسته است که سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش ملموس‌تری برای کنترل اتفاقات در اردوگاه جنین و شهر نابلس انجام دهند و به نظر می‌رسد که واشنگتن درحال حاضر بیش از هر زمان دیگری بر روی مهار گروه‌های مقاومت و در رأس آن‌ها گروه «عرین الأسود» و گردان جنین تمرکز کرده و از تشکیلات خودگردان خواسته است که در مقابل چنین اقداماتی سکوت نکند چراکه این سکوت به نفع آن نخواهد بود.
جنبش جهاد اسلامی بر تداوم مقاومت تا زمان آزادی سرزمین و مقدسات فلسطین علیرغم تمام جنایات صهیونیست ها تاکید کرد.
مفتی اعظم عمان در بیانیه ای آزادی فلسطین و مسجدالاقصی را دِینی بر گردن همه امت اسلامی دانست که تا زمان تحقق آن از عهده آنها برداشته نمی شود.
اهالی جولان اشغالی با تسلیت شهادت ناصر ابو حمید، بر ایستادگی کنار ملت فلسطین در مقابل اشغالگران صهیونیست تا زمان آزادی کامل فلسطین تاکید کردند.
جنبش حماس تاکید کرد: کشتار کفرقاسم در سال ۱۹۵۶ به عنوان یکی از فجیع‌ترین جنایات صهیونیست‌ها علیه ساکنان سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸تا ابد در ذهن ملت فلسطین، خواهد ماند.
کمیته هماهنگ سازی گروه های مقاومت در نابلس از همه مردم فلسطین خواست مقاومت را در همه مناطق تماس با رژیم صهیونیستی تشدید کنند و زمین را زیر پای صهیونیست ها به آتش بکشند.
کمیته هماهنگ سازی گروه های مقاومت در نابلس از همه مردم فلسطین خواست مقاومت را در همه مناطق تماس با رژیم صهیونیستی تشدید کنند و زمین را زیر پای صهیونیست ها به آتش بکشند.
نخست وزیر لبنان با بیان اینکه زمان پایان ظلم علیه فلسطینی ها فرا رسیده است، گفت: به مرحله امضای توافق ترسیم مرزهای دریایی لبنان و سرزمنین های اشغالی نزدیک شده ایم.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: شهید محمد طاهر زکارنه ثابت کرد که مقاومت تا زمان تحقق پیروزی نهایی و رهایی قدس از اشغال صهیونیستها، متوقف نخواهد شد.
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: هرگز تسلیم نمی شویم و نخواهیم شد و پرچم ما برافراشته است و هم اکنون بیش از هر زمان دیگری حاضر است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: یزیدیان زمان در فلسطین به بدنه نظام و مردم می‌تازند در زمانی که بوق و کرنای حمایت از حقوق بشر مطرح است.
سخنگوی نظامی گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که این گردان ها آماده نبرد با دشمن در هر زمان و مکان است.
بخش رسانه‌ای الاعلام الحربی فیلمی هشدارآمیز از مختصات میدان‌های گازی و سکوهای استخراج رژیم صهیونیستی در طول ساحل فلسطین اشغالی منتشر و اعلام کرد: (همه اینها) در تیررس قرار دارد... بازی با زمان، بی‌فایده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ