روزنامه الشرق الاوسط عربستان دلایل برکناری «رودی گارسیا» سرمربی فرانسوی تیم النصر را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به دلیل حذف از رقابت های لیگ کنفرانس و شکست در لیگ داخلی، سرمربی وویوودینا صربستان از کار برکنار شد.
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان یک شب قبل از نخستین مسابقه فصل لیگ برتر از سمت خود برکنار شد.
همچنین تیم ویژه اعزامی از ستاد بهزیستی کشور با حضور در استان و مرکز یاد شده به بررسی کامل دلایل، مستندات و شواهد در این خصوص پرداختند و بر این اساس به دلیل اهمال در نظارت صحیح و عدم رعایت دستورالعمل‌های تخصصی و نظارتی ابلاغ شده، معاون امور توانبخشی و مسئول بازرسی و مدیریت عملکرد استان برکنار شدند.
فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان از مردم این کشور به دلیل سه ماه درگیری نظامی با ارتش، عذرخواهی کرد.
مدیرعامل سابق استقلال توضیحاتی را درباره یک حاشیه عجیب درباره دوران خودش ارائه کرد.
آرش برهانی که در زمان مدیریت آجورلو به عنوان مدیر آکادمی فعالیت می‌کرد، امروز از سمتش برکنار شد و جای خود را به اصغر حاجیلو داد.
سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد برکناری آرش برهانی از آکادمی باشگاه ارتباطی با مصاحبه او علیه مشکلات ندارد.
ایراندوست: من را به خاطر یک رای به کاندید مورد نظر خودشان کنار گذاشتند، کاش می‌گفتند به دلیل نتایج ضعیف و عملکرد فنی تو را نمی‌خواهیم.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین در حکمی که توسط دفترش منتشر شده، "روسلان دزیوبا" معاون فرماندهی گارد ملی را برکنار کرد، اما دلایل این برکناری اعلام نشده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مصدومیت ها در نیم فصل بلای جان استقلال شده گفت: ساپینتو به دلیل همین مصدومیت‌ها، ابزار لازم را در اختیار نداشته است.
"دمای هوا در روز جمعه گذشته در تاشکند به 19.8 درجه زیرصفر رسید که کمترین میزان در ماه ژانویه در 50 سال اخیر است".
با توجه به نوع قراردادی که با سرمربی کنونی به امضا رسیده که منجر به این خواهد شد که در صورت برکناری باشگاه قرارداد فصل آینده را نیز به وی پرداخت کنند، این باشگاه اکنون تصمیم عجیبی گرفته و به طور همزمان با دادن اختیار به نصرتی، او را نیز به خدمت گرفته است.
سرمربی الظفره به دلیل ثبت نتایج ضعیف از هدایت این تیم برکنار شد.
مدیرعامل جدید باشگاه استقلال با حضور در شبکه خبر وعده همیشگی کسب ستاره سوم در صورت حضور بلندمدت در استقلال را تکرار کرد.
عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال گفت: مصطفی آجورلو دلیل برکناری از ریاست را خودش بهتر می‌داند. او خیلی برای این تیم در این یکسال زحمت کشید و باید از زحمات وی تشکر کنم.
گفتیم اگر کسی قرار است پیگیر باشد، عضو هیئت مدیره شوند و امضای آنها پای قراردادها باشد. این اطراف از کانال آجورلو آمده بودند.
اگرچه خود آجرلو و اطرافیانش سکوت کرده و دلیلی را برای قطع همکاری عنوان نکرده بودند، ولی از چند موضوع مختلف به‌عنوان دلایل برکناری او یاد شده است. مشخص نیست مواردی که مطرح شده تا چه حد صحیح باشد، چون تعدادی از همین دلایل به قدر کافی نقض‌کننده دلیل دیگری است. در زیر تلاش شده تا با جمع‌بندی شایعاتی که در این مورد به راه افتاده، به نقشه کلی در این زمینه رسید.
از اتفاقات اخیر به خصوص واکنش برخی بازیکنان استقلال در فضای مجازی به عنوان یکی از دلایل اصلی برکناری آجورلو یاد می‌شود.
اتفاقات اخیر که یکی از دلایل شکست پرسپولیس برابر تراکتور بود احتمال تشکیل جلسه اضطراری هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را مطرح کرد اما یک عضو هیات مدیره این موضوع را رد کرد.
توضیحات زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون و رفاه و کار و اجتماعی نسبت به دلایل برکناری مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
وزارت ورزش رئیس قانونی یک فدراسیون را به دلایل عجیب و غریب، برکنار کرده و نتیجه انتخابات آن را لغو و ابطال کرد.
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است با کنار رفتن پرده احترام بین بازیکنان تیم ملی و سرمربی، اسکوچیچ خودش باید زودتر از سمتش کناره‌گیری می‌کرد.
پس از برکناری دراگان اسکوچیچ ، کارلوس کیروش بار دیگر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد.
جلسات فوق العاده هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تکلیف سرمربیگری تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ را مشخص می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ