مدیرعامل جدید باشگاه استقلال با حضور در شبکه خبر وعده همیشگی کسب ستاره سوم در صورت حضور بلندمدت در استقلال را تکرار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این مهمان منظومه شمسی درونی در ۱۸ آگوست تقریباً سه دقیقه نوری از سیاره زیبای ما فاصله خواهد داشت. C/۲۰۲۳ E۱ (ATLAS) به دلیل انحرافش نسبت به صفحه دایره‌البروج و دوره مداری تقریباً ۸۵ ساله، یک دنباله‌دار از نوع هالی به حساب می‌آید.
سامان فلاح در گفت و گوی مفصل با "ورزش سه" از اتفاقات تلخ دو سال گذشته برای خودش صحبت کرد؛ او منتظر است تا مدیران پیکان تیم آینده‌اش را معرفی کنند.
باشگاه بارسلونا در تلاش است تا در تابستان امسال ایلکای گوندوگان، ستاره فصل گذشته منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، در یک مصاحبه اعلام کرد قصد دارد 2 یا 3 سال دیگر فوتبال بازی کرده و سپس بازنشسته شود.
قرارداد طولانی‌مدت کوین یامگا با باشگاه استقلال به شکلی است که مدیران این باشگاه می‌توانند از فروش او درآمدخوبی به دست بیاورند.
گروهی از اخترفیزیک‌دانان و ستاره‌شناسان که آخرین داده‌های ارسال‌شده توسط کپلر را بررسی می‌کنند، می‌گویند دو سیاره جدید و یک سیاره احتمالی را پیدا کرده‌اند که از نزدیک به دور سه ستاره کم‌نور در فاصله حدود ۴۰۰ سال نوری از زمین می‌چرخد.
بایرن مونیخ در روزی که مانه پاس گل اول تیمش را مقابل تیم سابقش ارسال کرد و سانه هم گل دوم را به زیبایی زد، 3 امتیاز ارزشمند بیرون از خانه را به دست آورد.
پرسپوليس بعد از شکست مقابل سپاهان اکنون با انگیزه جبران در جدال خارج از خانه مقابل مس رفسنجان سال را آغاز خواهد کرد.
انتخاب برترین هافبک‌های سال از نگاه مخاطبان "ورزش سه" به نظرسنجی گذاشته شده است.
ملی‌پوش والیبال ایران به دلیل دوپینگ نمی‌تواند تیمش را در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال همراهی کند. او احتمالا با محرومیت یک ساله مواجه خواهد شد.
یکی از دلخراش‌ترین مرگ‌هایی که به‌واسطه زلزله ترکیه شنیده شد فوت کریستین آتسو ۳۱ ساله ستاره تیم هاتای اسپور ترکیه بود. روز گذشته رسانه‌های غنایی اعلام کردند که پیکر بی‌جان این بازیکن هم از زیر آوار خارج شده است. این وینگر ۳۱ ساله غنایی سابقه بازی در پورتو، چلسی، نیوکاسل و مالاگا را دارد و در هاتای اسپور نیز فقط سه بازی انجام داد و یک گل به ثمر رساند تا دوران فوتبالی او به تراژیک‌ترین حالت ممکن خاتمه یابد.
این سه کهکشان برخورد کننده که ستاره شناسان آن را با نام SDSSCGB ۱۰۱۸۹ می‌شناسند یک ترکیب به نسبت نادر از سه کهکشان بزرگ ستاره ساز است که در فاصله تنها حدود ۵۰ هزار سال نوری از یکدیگر قرار دارند.
بعد از حضور سه هفته‌ای در ترکیب سپاهان، مانوئل فرناندز دوباره جمع زردها را به واسطه مصدومیت ترک کرد.
ستار قلی زاده ۳۷ ساله، رویا عبدالله پور ۱۱ ساله و ستار شیرافکن ۶۵ ساله سه قربانی زلزله شهرستان خوی هستند.
ستاره جوان سه شیرها در بازی با سنگال یک پاس گل داد تا به رکورد مسیِ جوان در سال 2006 برسد.
ستاره ایرانی درباره شانس تیم ها برای صعود در این دوره و مقایسه با دوره قبل اضافه کرد: انگلیس شانس اول است و شانس یکسانی برای سه تیم دیگر وجود دارد. در چهار سال گذشته چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و الان قصد دارم از آن تجربه ها استفاده کنم. این بزرگترین مرحله ای است که در فوتبال وجود دارد. همه نگاه ها به توست. شما فقط می‌خواهید بدرخشید تا بهترین کار را انجام دهید. این چیزی است که من واقعاً منتظر آن هستم. این جام می‌تواند فرصتی برای من باشد تا در حرفه‌ام پیشرفت بیشتری داشته باشم و قدم بزرگتری بردارم.
کاکا، ستاره سابق فوتبال برزیل، در مصاحبه جدید خود گفت که نیمار سه سال پیش تمایل جدی برای بازگشت به بارسلونا داشت ولی الان او از شرایطش در پاریس کاملا راضی است.
الفی هالند، پدر ارلینگ هالند، که سابقه پوشیدن پیراهن منچسترسیتی را دارد درباره پیوستن این ستاره گلزن نروژی به سیتی توضیح داد.
الفی هالند، پدر ارلینگ هالند، که سابقه پوشیدن پیراهن منچسترسیتی را دارد درباره پیوستن این ستاره گلزن نروژی به سیتی توضیح داد.
فرهاد مجیدی ستاره استقلال در سال 79 برای سه تیم بازی کرد و یک روز تاریخی را برای استقلال رقم زد.
آلفونسو دیویس، مدافع چپ بایرن مونیخ، که بسیار در این تیم خوش درخشیده، سه سال پیش مورد توجه بارسا نیز قرار داشت ولی باشگاه کاتالان از خرید او منصرف شد.
به نظر می رسد به زودی انتقال آدرین رابیو، هافبک فرانسوی یوونتوس، با قراردادی سه ساله به منچستریونایتد قطعی خواهد شد.
میثم صالحی، امیرحسین توخته و بردیا سعادت سه ستاره والیبال ایران هستند که از سن و سال کم در کنار یکدیگر بوده اند.
ریکی پویچ، هافبک اسپانیایی بارسلونا، با امضای قراردادی سه سال و نیمه به باشگاه آمریکایی لس‌آنجلس گلکسی منتقل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ