زمانی که ساعت زنگ دار کالایی گران و دور از دسترس برای اکثر افراد بود، شغلی به نام ساعت وجود داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عکسی در فضای مجازی از فروزان بازیگر قبل از انقلاب منتشر شده که تاکنون دیده نشده است.
ادل خواننده زن معروف بریتانیایی بعد سالها از دلیل لاغری شدیدش پرده برداشت و دلیل این کارش را برای هوادارانش اعلام کرد.
سولماز آقمقانی، از چهره جدید خود رونمایی کرد. سولماز آقمقانی بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است که تاکنون در فیلم‌هایی چون مسافر، کلانتر، زائر سرای ممتاز، وفا، سرنوشت، مادر زن سلام و بی اجازه و همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی دیدار، راه شب، سه در چهار، ما فرشته نیستیم، روزگار قریب و تعطیلات رویایی به ایفای نقش پرداخته‌است.
تصویر هوش مصنوعی Midjourney از یک جنگجو زن ایرانی را ببینید.
الکسا به BuzzFeed گفت: “من می‌خواستم هوش مصنوعی را آزمایش کنم و ببینم که آیا می‌تواند نه تنها ویژگی‌های افراد مختلف در سراسر جهان، بلکه فرهنگ‌ها را نیز تشخیص دهد – که این کار را انجام داد. مثالش همان کلاه گاوچرانی روی سر زنی است که تصور می‌شود از ایالات متحده است.
عکس پرسپولیسی‌ها در دفتر باشگاه با حضور کارمندان زن جنجالی شد و واکنش‌های زیادی را به همراه داشت.
الهام السادات اصغری شنای ۵ کیلومتری را با کشیدن قایق کایاک در ۱ ساعت و ۵۸ دقیقه و ۴۰ ثانیه سپری کرد.
انتشار تصویر یک سرباز زن سعودی با کودکی در آغوش در زمان عملیات خروج غیرنظامیان از سودان، واکنش گسترده و مثبت کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت. این تصویر روز دوشنبه ۲۴ آوریل (چهارم اردیبهشت) در بندر جده ثبت شده است؛ زمانی که نیروی دریایی عربستان سعودی بیش از ۲۰۰ تن از شهروندان خود و دیگر اتباع خارجی را از کشور بحران زده سودان خارج کرد. یک کاربر در توییتر با همرسانی این تصویر نوشت «چگونه می‌توان باور کرد که این زن که با این مهر و محبت کودکی را در آغوش دارد، مادر او نیست.» گاردین نیز این تصویر در بین برترین تصاویر روز قرار داده است.
واندا نارا در حال حاضر مجری برنامه «مسترشف» آرژانتین است. وقتی از این تاجر آرژانتینی در برنامه Socios del espectaculo در مورد این تصاویر سوال پرسیده شد، عصبانی شد و گفت: «آن‌ها همسران مربیان هستند، همه را می‌شناسم. نمی‌دانم منظور شما از این سوالات چیست، اما من بسیار سنتی هستم.»
تصویری از نوع پوشش یک افسر روسی در نشست خبری رزمایش کمربند دریایی ایران چین و روسیه که در منطقه سوم دریایی نداجا کنارک برگزار شد در شبکه‌های اجتماعی وایرال (پربازدید) شد.
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین نشان شجاعت را به یک پزشک زن به نام الکساندر کروچنکو اهدا کرد.
با ورود پیانو به ایران در سال ۱۲۸۱، عصمت الدوله جزو اولین زنان ایرانی بود که نواختن پیانو را فرا گرفت. عصمت‌الدوله در آن زمان نمی‌دانست که در آینده او را اولین زن پیانیست ایران خواهند دانست و نامش در لیست اولین‌ها ثبت خواهد شد.
پوران دخت یا بوران دخت ملکه ایران و دختر خسرو پرویز بود. بوران دخت نخستین پادشاه زن دنیا نیز است که در سال ۶۲۹ میلادی بر تخت سلطنت ساسانیان نشست. جالب اینجاست که از دوران سلطنت وی سکه‌های طلا و نقره باقی مانده است.
وقتی کاملیا طلاچی در پمپ بنزینی در انتاریو توقف کرد، تصور می‌کرد این‌بار هم بلیت لاتاری‌اش برنده نشده و مثل هربار خبری از جایزه نیست.
این مهاجر ۲۴ ساله سومالیایی برای نمایندگی از ناحیه ۶۳ در مجلس سنای ایالت مینه‌سوتا نامزد شده بود.
پوشش متفاوت یک زن در دیدار با رهبر انقلاب را ببینید
دکتر پورحسن، متخصص زنان و زایمان گفت: یک زن ۳۵ ساله زرندی در بیمارستان امام علی (ع) تامین اجتماعی زرند، ۵ قلو به دنیا آورد که قل اول دختر به وزن یک کیلو و ۷۰۰ گرم، قل دوم پسر به وزن یک کیلوگرم، قل سوم پسر به وزن یک کیلو و ۷۵۰ گرم، قل چهارم پسر به وزن یک کیلو و ۵۵۰ گرم و قل پنجم پسر به وزن ۲کیلوگرم می‌باشد.
اولف کریسترشون روز سه‌شنبه ۲۶ مهر در نخستین نطق پارلمانی خود به‌عنوان نخست‌وزیر این کشور، فهرست وزیران پیشنهادی‌اش را اعلام کرد.
عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب انگیزه صدا و سیما از پخش تصویر زن برهنه‌ معترض را جذب مخاطب عنوان کرد.
دیشب رسانه ملی در یک حرکت نامتعارف همه آباژور‌ها را کنار زد و تصویر یک زن ایرانی کاملا برهنه را نشان داد.
علم‌الهدی گفت: در مردسالاری معمولی شاید چند زن به اشکال مختلف مورد سوء استفاده قرار گیرند، اما در نوع امروزی مردسالاری رسانه‌ای، به طور کلی تصویری غیرواقعی از زن را پردازش و شبیه‌سازی کرده‌اند و به زنان گفته می‌شود که باید از این تصویر پیروی کنید.
منبع اصلی ادعای انفجار ردمی 6A حساب کاربری MD Talk YT در توییتر است که تصویری دل‌خراش از فرد فوت‌شده را به‌اشتراک گذاشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ