سایت بیزینس اینسایدر اخیرا هفت تصویر باشکوه که از سیاره آبی ما از فضا ثبت شده است را منتشر کرده و ما در ادامه به توضیح و تاریخ ثبت این تصاویر پرداخته‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این گزارش نشانه های نامتعارفی خواهیم گفت که می توانند از هوش بالای شما حکایت داشته باشند.
تفاوت در کلاس بندی های خودروها ریشه در تفاوت فرهنگ ها و انواع متفاوت معیارهای دسته بندی در کشورهای مختلف دارد اما تمام آن چیزی که باید در مورد شناخت خودرو ها بدانیددر این مطلب وجود دارد.
یکی از یافته‌های شایان‌توجه به گفته باستان‌شناسان، چندین لیوان شیشه‌ای رنگی و قطعاتی از سفال بود. این اشیاء از این لحاظ غیرمعمولی هستند که از آن دوره اشیاء کمی پیدا شده‌اند و رویهم رفته اطلاعات کمی درباره آن دوران روم در دسترس است. تا قبل از این فقط ۷ جام شیشه‌ای متعلق به آن دوران پیدا شده بود، اما ۷ مورد دیگر در حفاری‌های اخیر پیدا شدند.
وقتی در مورد اسلحه‌های جالب و آینده نگر می‌شنوید، اولین افکار شما احتمالاً حول محور فیلم‌های علمی و تخیلی شکل می‌گیرد. خوب، تعجب خواهید کرد اگر بدانید که برخی از این سلاح‌های آینده نگر در واقع وجود دارند.
شاسی‌بلند فوق‌العاده‌ای که این بار مورد بحث است «منصوری وناتوس» (Mansory Venatus) نامیده می‌شود. این تیونینگ بر اساس لامبورگینی اوروس بوده و خودرویی بسیار سریع است.
در اینجا دو مورد از عکس‌های آنتوان سوروگین را خواهید دید که شاه قاجار را در حال رسیدگی به امورات مملکتی نشان می‌دهند. (اصل عکس‌ها سیاه و سفید هستند).
برای نخستین بار تصاویری از توافقنامه حق آبه میان دو کشور ایران و افغانستان در سال ۱۳۵۱ منتشر شده است.
برخی تصاویر جعل عمیق شده تاکنون چندین بار خبرساز و فراگیر شده‌اند، مانند ویدیویی که نشان می‌داد ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین به کشورش می‌گوید تسلیم روسیه شوند یا کلیپی از ایلان ماسک که برای تبلیغ سرمایه‌گذاری و البته برای کلاهبرداری بود.
دو مورد از با ارزش‌ترین اسناد تاریخ حراج که با قیمت ۶.۵ میلیون دلار در سال ۱۹۴۳ و ۱۳ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ فروش رفتند متعلق به اینشتین است، اما اکنون در کمتر از ۲۴ ساعت پیش از پایان حراج، مبلغ پیشنهاد شده تنها ۱۱۰ هزار دلار است.
گوشی «گوگل پیسکل ۷a» که اواخر امروز در رویداد Google I/O ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد، در یک ویدیوی تبلیغاتی رسمی که توسط OnLeaks به بیرون درز کرده، به نمایش گذاشته شد. این ویدئو هیچ چیز جدیدی را فاش نمی‌کند، اما اطلاعات قبلی را مورد تایید قرار می‌دهد. این ویدئو را مشاهده بفرمایید.
صاحب یک ملک در لوکشین فیلم برادران لیلا که دختر مورد علاقه علیرضا با بازی نوید محمدزاده در آن زندگی می‌کرد، بعد از اتمام پروژه خانه را کوبیده و آپارتمانی ۶ طبقه ساخته است.
در این جا فهرست ده مورد از بزرگ‌ترین مار‌های جهان را می‌خوانید؛ کوچکترین مار این فهرست بیشتر از ۳ متر طول دارد.
کشمکش‌های اریکا با خود و اطرافیانش از دوران کودکی آغاز شد. ۵ ساله بود که احساس کرد با بقیه فرق دارد و در ۷ سالگی فهمید که پسر بودنش مشکل بزرگ او است. به گفته‌ی اریکا، وقتی در آینه به خود نگاه می‌کرد میل شدیدی به دختر شدن در خود احساس می‌کرد.
قیمت پروژه توسط تیونر مورد اشاره قرار نگرفته است اما قطعا هزینه سنگینی را همراه خود دارد زیرا مرسدس بنز آ ام گ جی تی63 اس ئی پرفورمنس در حالت استاندارد برچسب 210 هزار دلاری را بر سینه دارد.
خبرگزاری فرانسه، روز جمعه، ۱۹ اسفندماه برای اولین بار تصاویری از جزایر و صخره‌های اسپراتلی در دریای جنوبی چین منتشر کرده است. فیلیپین، چین و چندین کشور دیگر ادعای مالکیت این جزایر صخره‌ای را دارند.
توبی شلدون ۵ سال و نزدیک به ۱۰۰ هزار دلار برای شبیه شدن به جاستین بیبر صرف کرده است. او که خود نیز به عنوان آهنگساز در عرصه‌ی موسیقی فعالیت دارد، برای تبدیل کردن چهره اش به این خواننده‌ی مشهور از فیلر صورت استفاده کرده و بر روی چانه و پلک هایش جراحی زیبایی انجام داده است.
اخیراً شایعات زیادی در مورد ویژگی‌های سامسونگ گلکسی اس ۲۳ _ Samsung Galaxy S ۲۳ منتشر شده است. اما برجسته‌ترین مشخصه این دستگاه که توجه بسیاری را به‌خود جلب کرده، دوربین بی‌نظیر آن است.
دوچرخه‌های نخستین که در تهران مورد استفاده قرار می‌گرفت از مارک‌های «هرکوس»، «رالی»، «بی. اس. آ» و «بیرمنگام» همگی ساخته کشور انگلستان بود. قیمت بهترین، بادوام‌ترین و خوش رکاب‌ترین نوع دوچرخه از ۱۰ تومان شروع می‌شد و به ۱۵ تومان می‌رسید که قیمت لوازم اضافی آن از جمله، قاب، ترک بند، بوق و امثال آن شامل دو تومان می‌شد.
تصاویر جدید از فولادشهر نشان می‌دهد که ساپینتو در طول بازی با ذوب‌آهن و از طریق تماس تلفنی، با دستیارانش در ارتباط بوده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
شرکت بوگاتی در مورد مشخصات فنی این رودستر شگفت انگیز گفته که بوگاتی W16 میسترال گران قیمت، همچون مدل‌های پیشین از پیشرانه ۸ لیتری چهار توربو، ۱۶ سیلندر با آرایش W16 بهره می‌برد. این پیشرانه قادر به تولید قدرتی معادل یکهزار و ۵۷۸ اسب بخار با گشتاور یکهزار و ۶۰۰ نیوتن متر است.
شرکت بوگاتی در مورد مشخصات فنی این رودستر شگفت انگیز گفته که بوگاتی W16 میسترال گران قیمت، همچون مدل‌های پیشین از پیشرانه ۸ لیتری چهار توربو، ۱۶ سیلندر با آرایش W16 بهره می‌برد. این پیشرانه قادر به تولید قدرتی معادل یکهزار و ۵۷۸ اسب بخار با گشتاور یکهزار و ۶۰۰ نیوتن متر است.
در مورد علت مرگ والدیر سگاتو یا همان هالک برزیلی هم همسایه‌های او گفته اند که ساعت ۶ صبح او خودش را به سختی به پنجره آن‌ها را رسانده و تقاضای کمک کرده است. یکی از همسایه ها می گوید که در واقع او در روز مرگش برای تنگی شدید تنفس از آن‌ها تقاضای کمک کرده و گفته است: «به من کمک کن، کمکم کن، چون دارم می‌میرم.»
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ