تماس با چهار مربی اقدام عملی و سریع باشگاه النصر برای ایجاد تغییرات سریع در راس کادر فنی زردپوشان عربستانی به شمار می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیران باشگاه استقلال خوزستان با شهرام سالاری و محمد سلطانی مهر به توافق دست یافتند.
مدیران سابق باشگاه اوساسونا که اتهام آنها به دستکاری در نتایج باعث اخراج اوساسونا از فصل آینده لیگ کنفرانس اروپا شده ظرف چند روز آینده راهی زندان می‌شوند.
مدیران پاری سن ژرمن گمان می‌کردند با خارج کردن نیمار از لیست خروج باشگاه دل او را به دست آورده‌اند و حالا با اطلاع از بی‌میلی ستاره برزیلی برای بازی در پاریس متعجب و نگران شده‌اند.
هادی محمدی با مدیران باشگاه سپاهان برای پیوستن به جمع طلایی پوشان اصفهانی به توافق دست یافته است.
مدیران باشگاه النصر برای انتخاب سرمربی جدید خود، با لوئیس کاسترو پرتغالی به توافق دست یافته اند.
رافائل سیلوا با ارسال نوتیسی به باشگاه استقلال، خواستار دریافت مطالباتش شده است.
گلر شماره یک پرسپوليس دومین اخطار خود در خصوص مطالباتش را به باشگاه ارسال کرد.
با درخواست سرمربی فولاد خوزستان، این باشگاه به دنبال استخدام دستیار سابق ژوزه مورینیو برای حضور در ایران است.
برگزاری نشست خبری برای خوان لوپز، از آن دست اتفاقات عجیبی بود که عصر امروز در باشگاه استقلال اتفاق افتاد.
ابراهیما کوناته، مدافع لیورپول از مدیران این باشگاه خواست چند بازیکن جدید بخرند. لیورپول در این تابستان چند بازیکن را از دست داده است.
با وجود این که لالیگا طرح مالی بارسا را تصویب کرد و دست این تیم برای امضای قرارداد با مسی باز شد، مدیران باشگاه معتقدند جذب مسی کار سختی است.
قرارداد طولانی‌مدت کوین یامگا با باشگاه استقلال به شکلی است که مدیران این باشگاه می‌توانند از فروش او درآمدخوبی به دست بیاورند.
مدیران موقت استقلال در حالی‌که احتمال دارد در مجمع ماه جاری و یا با ورود خریدار جدید دیگر سمتی در باشگاه نداشته باشند، دست به ایجاد یک تعهد سنگین جدید زده‌اند و قول‌های عجیبی به مربی پرتغالی خود داده‌اند که قرار است بزودی امضا شود
مدیران موقت استقلال در حالی‌که احتمال دارد در مجمع ماه جاری و یا با ورود خریدار جدید دیگر سمتی در باشگاه نداشته باشند، دست به ایجاد یک تعهد سنگین جدید زده‌اند و قول‌های عجیبی به مربی پرتغالی خود داده‌اند که قرار است بزودی امضا شود
هشت بازیکن پی اس جی در تابستان به پاریس برمی‌گردند و از حالا ناصر الخلیفی و دیگر مدیران باشگاه برای خلاصی از دست آنها دست به کار شده‌اند.
هشت بازیکن پی اس جی در تابستان به پاریس بر می‌گردند و از حالا ناصر الخلیفی و دیگر مدیران باشگاه برای خلاصی از دست آنها دست به کار شده‌اند.
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت، از باشگاه شباب الاهلی امارات درخواست کرده است که برای دریافت طلب خود از این باشگاه فعلاً دست نگه دارد.
هواداران یوونتوس بعد از کسر 15 امتیاز و خروج از جمع مدعیان، حسابی از دست مدیران باشگاه شاکی هستند.
مدیران باشگاه النصر قصد دارند به خریدهای بزرگ‌شان ادامه دهند و حالا توجه‌شان به مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی، جلب شده است.
پیشکسوت پرسپولیس ابراز امیدواری کرد مدیران باشگاه هرچه سریع‌تر یک مهاجم خوب خارجی را جایگزین لوکادیا کنند.
به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه یوونتوس اشتباه بزرگی را در عدم خرید ارلینگ هالند، ستاره نروژی، در سال 2017 مرتکب شدند.
گفته می‌شود استقلال باید ۲۳۰ هزار یورو تا ۴۸ ساعت آینده به حساب باشگاه سانتاکلارای پرتغال واریز کند و اگر این اتفاق رخ دهد، نه تنها محبی را از دست خواهد داد بلکه جریمه ۶۰۰ هزار دلاری هم در انتظار این تیم است.
مدیران باشگاه پرسپولیس با مسوولان زمین تهرانسر برای در اختیار گرفتن این زمین برای 50 جلسه به توافق دست یافتند.
پی‌یر آمریک اوبامیانگ، ستاره گابنی و 33 ساله بارسلونا با مدیران چلسی به توافق شخصی دست پیدا کرده و فقط توافق دو باشگاه سر رقم قرارداد باقی مانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ