مدیران پاری سن ژرمن گمان می‌کردند با خارج کردن نیمار از لیست خروج باشگاه دل او را به دست آورده‌اند و حالا با اطلاع از بی‌میلی ستاره برزیلی برای بازی در پاریس متعجب و نگران شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام شبکه الکاس قطر، عبدالرزاق حمدالله به مدیران این باشگاه اعلام کرده قصد دارد از این تیم جدا شود.
مدافع فصل گذشته الاهلی قطر در مذاکرات با مسئولان باشگاه تراکتور رقم عجیبی را درخواست کرده است.
ویکتور لکحل، بازیکن تیم ملی الجزایر، از هواداران فوتبال کشورش درخواست کرد به تصمیم او برای انتقال به لیگ قطر احترام بگذارند.
روزنامه انگلیسی تلگراف می‌گوید شیخ جاسم، خریدار قطری منچستریونایتد، معتقد است درخواست او برای خرید این باشگاه قوانین فیفا درباره ممنوعیت مالکیت یک فرد یا نهاد بر چند باشگاه را نقض نمی‌کند.
فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد که منتظر اعلام الزامات فیفا برای میزبانی جام جهانی 2030 است تا درخواست خود را در این خصوص ارسال کند.
یک روزنامه قطری خواهان برکناری «فیلیکس سانچز» سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال قطر شد.
نماینده پارلمان عمان از لیونل مسی درخواست کرد تا لباس معروف فینال جام جهانی قطر را به او بفروشد.
جدی ترین گزینه هدایت تیم ملی فرانسه، از حضور در قطر و تماشای دیدار فینال خودداری کرد.
منابع آگاه اعلام کردند رئیس فیفا درخواست عجیب رئیس‌جمهور اوکراین باری بازی پایانی جام جهانی فوتبال در قطر را رد کرده است.
تیم ملی فوتبال ایران در ماه های اخیر پول بازی های دوستانه با تیم های خارجی را از طریق فدراسیون فوتبال قطر پرداخت کرده است.
روزنامه الرایه قطر از هواداران تیم ملی این کشور درخواست کرد تا با حضور در استادیوم‌ البیت، نشان بدهند که جام جهانی قطر استثنایی است.
درحالیکه تنها دو روز به شروع جام جهانی باقی مانده قطر از فیفا درخواست کرد که مصرف نوشیدنی درون و اطراف ورزشگاه‌ها ممنوع شود.
هوادارن منچستریونایتد امیدوار هستند که الخاندرو گارناچو، ستاره جوان این تیم، راهی جام جهانی 2022 قطر شود.
سنگال در میان تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یکی از ویژه‌ترین انتخاب‌های ممکن را برای اقامت خود در قطر داشته است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خواستار حضور هرچه زودتر کاروان این تیم در کشور قطر برای آشنایی با شرایط آنجا شد.
اگر قرار باشد، هر تنش نظامی و سیاسی در اقصی نقاط دنیا منجر به دخالت در چینش مسابقات مهم فوتبال شود، از این پس، سرنوشت تورنمنت‌های مهم بیرون از زمین چمن تعیین خواهد شد یا اینکه فدراسیون جهانی مقابل این زیاده خواهی خلاف اساسنامه اش می‌ایستد و پاسخی قاطع به این خواسته‌های پوچ می‌دهد.
اگر قرار باشد هر تنش نظامی و سیاسی در اقصی نقاط دنیا منجر به دخالت در چینش مسابقات مهم فوتبال شود، از این پس سرنوشت تورنمنت‌های مهم بیرون از زمین چمن تعیین خواهد شد یا اینکه فدراسیون جهانی مقابل این زیاده خواهی خلاف اساسنامه اش می‌ایستد و پاسخی قاطع به این خواسته‌های پوچ می‌دهد.
کاروان تیم ملی ایران با درخواست کی روش قرار است ۲۲ آبان ماه به قطر سفر کند.
چند دادستان آرژانتینی با متهم کردن محسن رضایی در نقش داشتن در حادثه مرکز یهودی در بوئنوس آیرس در سال ۱۹۹۴ م از وزارت خارجه کشور خود خواستند که تمام ابزار‌های دیپلماسی را به کار گیرند و محسن رضایی را بازداشت کنند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه با کارلوس کی روش تنها قصد بررسی شرایط ملی پوشان در آستانه برگزاری جام جهانی قطر دارد.
با رد درخواست ایران و سه کشور دیگر، کنفدراسیون فوتبال آسیا قطر را به عنوان میزبان مسابقات فوتبال مقدماتی المپیک ۲۰۲۴ انتخاب کرد.
بعد از درخواست روز گذشته باشگاه پرسپولیس برای صدور ITC شیخ دیاباته، فدراسیون قطر آن را صادر کرده است.
مهرداد محمدی بازیکن ایرانی تیم فوتبال العربی قطر درخواست جدایی از این تیم را داده و مدیران باشگاه به فکر فروش او هستند.
مهرداد محمدی بازیکن ایرانی تیم فوتبال العربی قطر درخواست جدایی از این تیم را داده و مدیران باشگاه به فکر فروش او هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ