پی‌یر آمریک اوبامیانگ، ستاره گابنی و 33 ساله بارسلونا با مدیران چلسی به توافق شخصی دست پیدا کرده و فقط توافق دو باشگاه سر رقم قرارداد باقی مانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سسک فابرگاس، ستاره اسپانیایی که سابقه حضور در بارسلونا، آرسنال و چلسی را دارد در 36سالگی با فوتبال خداحافظی کرد.
بر اساس گزارش‌ها، چلسی با ایجنت گاوی، ستاره بارسلونا، دیدار کرده است.
طبق ادعای موندودپورتیوو، پی‌یر امریک اوبامیانگ قصد بازگشت به بارسلونا را دارد و ژاوی نیز مشتاق است تا بار دیگر ستاره گابنی را در اختیار داشته باشد.
با وجود شایعات گسترده درباره احتمال انتقال یوسف موکوکو، ستاره دورتموند، به چلسی و بارسلونا او دقایقی پیش قرارداد خود با زردپوشان آلمانی را تمدید کرد.
حکیم زیاش، وینگر چلسی، به بارسلونا پیشنهاد کرده که او را در ماه ژانویه به خدمت بگیرند.
مدیران باشگاه بارسلونا قصد دارد برای جذب جورجینیو، ستاره ایتالیایی چلسی، اقدام کنند.
مدیر برنامه‌های جورجینیو شایعات اخیر درباره تمایل او برای پیوستن به بارسلونا یا میلان را تکذیب کرد و گفت ستاره ایتالیایی قصد دارد قراردادش را با چلسی تمدید کند.
دیاریو اسپورت و موندودپورتیوو امروز ادعا کردند که مدیر برنامه های جورجینیو، هافبک چلسی، در دفتر باشگاه بارسلونا با متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال باشگاه کاتالان، مذاکره کرد.
به نظر می‌رسد که پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره سابق بارسلونا، قرار نیست در چلسی هم ماندگار باشد.
تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی چلسی، خیلی زود پاسخ کری خوانی ژول کُنده را در اینستاگرام داد.
رافینیا، ستاره برزیلی جدید بارسلونا می‌گوید پیشنهاد چلسی را به دلیل صحبت‌هایی که با نیمار داشته و توصیه‌های او رد کرده و راهی بارسا شده است.
پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره 33 ساله و گابنی، با قراردادی دو ساله با گزینه یک سال تمدید، از بارسلونا به چلسی پیوست.
یک رسانه اسپانیایی مدعی است چلسی پیشنهاد خود برای جذب اوبامیانگ را پس گرفته و مذاکرات این باشگاه با بارسلونا برای انتقال ستاره گابنی متوقف شده است.
پیام اینستاگرامی مرموز پیر امریک اوبامیانگ، ستاره بارسلونا، شایعات درباره جدایی او از باشگاه کاتالان و پیوستنش به چلسی را پررنگ‌تر کرد.
چلسی دیگر در کورس برای جذب فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا حضور ندارد و اخبار انتقال این بازیکن به استمفوردبریج منتفی است.
پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره باتجربه و گابنی بارسلونا در آستانه انتقال به چلسی قرار دارد.
موندودپورتیوو امروز ادعا کرد که بارسلونا قصد دارد با پیشنهاد چلسی برای پی‌یر امریک اوبامیانگ موافقت کند و به ستاره گابنی مجوز جدایی بدهد.
انتقال مارکوس آلونسو، مدافع چلسی، به بارسلونا تا مشخص نشدن تکلیف فرانکی دی‌یونگ ممکن نیست.
مارکوس آلونسو، مدافع چلسی، نمی‌تواند تا زمان ثبت قرارداد بازیکنان جدید بارسلونا به این تیم بپیوندد.
تاد بولی، مالک جدید چلسی، مستقیما با فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، در مورد انتقال به استمفوردبریج تماس گرفته است.
تاد بولی، مالک جدید چلسی، مستقیما با فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، در مورد انتقال احتمالی به استمفوردبریج تماس گرفته است.
مارکوس آلونسو، ستاره اسپانیایی چلسی، که در آستانه انتقال به بارسلونا قرار دارد با کادر فنی باشگاه انگلیسی خداحافظی کرد تا مشخص شود پیوستنش به بارسا قطعی است.
بارسلونا از فرانکی دی یونگ خواسته یا پیشنهاد کاهش دستمزد را بپذیرد و یا به یکی از دو پیشنهاد منچستریونایتد و چلسی پاسخ مثبت دهد.
مدیران چلسی مذاکرات با باشگاه بارسلونا برای بازگشت جذب پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره گابنی بلوگرانا، به لیگ برتر را آغاز کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ