هشت بازیکن پی اس جی در تابستان به پاریس بر می‌گردند و از حالا ناصر الخلیفی و دیگر مدیران باشگاه برای خلاصی از دست آنها دست به کار شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهرام قاسمی گفت: این وضعیت سیاست‌خارجی قابل دوام نیست و باید تغییر کند. نیاز به تغییرات مشخصی دارد که باید ابزارهایش را پیدا کرد. ابزارهای فعلی منافع ملی ایران را تامین نمی‌کنند. تا الان اقتصاد به سیاست‌خارجی یارانه داده و ما اقتصاد را در خدمت سیاست خارجی گذاشتیم و هزینه کردیم. منابع کشور را عمدتاً در خدمت سیاست‌خارجی و اهداف سیاست‌خارجی استفاده کردیم. این روند دیگر قابل ادامه دادن نیست.
رئیس فراکسیون هوش مصنوعی و حکمرانی داده‌ها با اشاره به قانون «دوام» گفت: قانون حکمرانی داده به موضوع تکالیف و الزامات نهادها و سازمان های دولتی می‌پردازد.
مارکینیوش، کاپیتان پاری‌سن‌ژرمن، در مورد آخرین وضعیت کیلیان امباپه تاکید کرد که همه چیز به مدیران باشگاه بستگی دارد.
سرمربی استقلال با انتشار یک استوری، به وضعیت این روزهای آبی ها واکنش نشون داد.
شاهرود- جنگل هیرکانی ابر شاهرود با وجود زباله ها و چرای سنگین دام و همچنین شخم زدن زمین ها، حال و روزی وخیم و نگران کننده پیدا کرده است.
ستاره پرسپولیس بعد از کسب سه گانه وضعیت قراردادش برای فصل آینده را اعلام کرد.
سومین تنیسور برتر جهان درباره وضعیت خود صحبت کرد.
هشت بازیکن پی اس جی در تابستان به پاریس برمی‌گردند و از حالا ناصر الخلیفی و دیگر مدیران باشگاه برای خلاصی از دست آنها دست به کار شده‌اند.
با دشنام، خط و نشان کشیدن و بگیر و ببند مسأله نه تنها حل نمی شود، بلکه کلاف پیچ اندر پیچ می شود. جامعه ای با فرهنگ ایران که صدها هزار شهید برای حاکمیت اسلام و دفاع از استقلال و صیانت از هویت خود داده است نباید شاهد « فرهنگ برهنگی» باشد. این زیبنده جامعه ما نیست و ایمان دارم زنان و دختران عفیف و پاکدامن ایرانی خودشان پیشگام برای اصلاح وضع کنونی خواهند شد، اگر تندروی ها مانع نشود.
فصیحی گفت: وضعیت بقیه بچه‌ها از من بدتر است و نمی‌دانیم چه کار کنیم. مدال که گرفتم خوشحال بودم اما دوست داشتم بقیه هم نتیجه بگیرند. دوست دارم همه با هم خوشحال باشیم. دوره قبل با این دوره خیلی متفاوت بود. بچه‌ها نسبت به امکاناتی که دارند، بهترین نتایج را گرفتند. نتیجه همیشه با امکانات ارتباط مستقیم دارد. هر نتیجه ضعیف نشان از شرایط و امکانات ضعیف دارد. بچه‌ها با انگیزه و استعداد ناب خودشان است که نتیجه می‌گیرند.
شاهرود- فرماندار شاهرود وضعیت مراتع خارتوران را بسیار بحرانی توصیف کرد و گفت: صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست زیستکره بین‌المللی توران بیارجمند نیازمند اعتبارات ویژه است.
شاهرود- فرماندار شاهرود وضعیت مراتع خارتوران را بسیار بحرانی توصیف کرد و گفت: صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست زیستکره بین‌المللی توران بیارجمند نیازمند اعتبارات ویژه است.
وضعیت نه جنگ و نه صلح یمن با توجه به ادامه کارشکنی های آمریکا و ائتلاف سعودی مدت زیادی نمی تواند دوام بیاورد و به زودی باید منتظر فعال شدن تسلیحات مخوف صنعا بود.
بعد از گذشت 4 روز از زلزله مهیب ترکیه، کسی اطلاعی از وضعیت مهاجم تیم هاتای اسپور ندارد.
مدافع والنسیا بعد از خطای وحشتناکش روی وینیسیوس از ستاره رئال عذرخواهی کرد.
کارلو آنچلوتی معتقد است رئال از این وضعیت بحرانی خارج خواهد شد و تاکید کرد که باید هر طور شده این یک ماه سخت و دشوار را به سلامت تمام کنند.
قهرمان 25 ساله مازندرانی تاکید می‌کند که نه زمانی که از 86 به 92 کیلو رفت و نه حالا که تصمیم به کشتی گرفتن در 97 کیلوگرم را دارد، این تصمیم را به خاطر داشتن رقیب سرسخت نگرفته است.
گروگانگیر جوان که در صرافی بازداشت شده بود به تیم تحقیق گفت: خواهرم یک سال قبل در دفتر مرد تاجر کار می‌کرد، اما بعد از مدتی از شرکت او بیرون آمد. از حرف‌های خواهرم و وضعیت شرکت متوجه شده بودم که وضع مالی مرد تاجر خیلی خوب است. بعد از مدتی که از کار بیکار شدم و بدهی زیادی به بار آوردم برای رهایی از این بدهی به هر جایی فکرش را بکنید سر زدم، اما نتیجه‌ای نداد.
رییس مرکز آموزش، پژوهش و برنامه ریزی مالیاتی کشور آخرین وضعیت طرح مالیات بر مجموع درامد را اعلام کرد.
عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سوال که پسر شما جذب سازمان منافقین شد آیا وی هم درگیر همین مسائل شد ‌و برخوردی که با بقیه افراد جامعه در اینگونه موارد صورت می گیرد با وی صورت گرفته است گفت: پسر من وضعیت خاصی داشت. بیچاره مورد حمله منافقین قرار گرفت و در دام آنها افتاد، بعد خودش متوجه شد و وضعی پیش آمد که فهمید گرفتار شده است و خودش را اصلاح کرد.
این سینماگر اضافه کرد: اگرچه وضعیت دشوارِ زندگی، ملال‌آور است، اما درام‌ها غالبا در همین فضا شکل می‌گیرند. شاید در سایر کشورهای غربی و یا در آمریکا، هنرمندان می‌بایست در جستجوی درام باشند، اما در خاورمیانه، درام بخشی از زندگیِ روزمره مردم است.
ادامه روند کاهشی قیمت مرغ، معاف شدن عرضه‌کنندگان گوشت از پرداخت مالیات و آخرین وضعیت صادرات دام زنده از کشور از مهم‌ترین اخبار کشاوزی در هفته جاری بود.
قیمت سکه طرح جدید امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
وی درخصوص نقطه ضعف فرزندش نیز خاطرنشان کرد: نقطه ضعف مهدى از بدو تولد با او بوده واین مسئله هم جسمی است و هم روحی. من و مادرش هم بسیار تلاش کردیم تا این نقاط ضعف بر شخصیت او تأثیر نگذارد و او بتواند بتدریج که رشد مى کند، بدون احساس ضعف و به صورت عادى به تحصیل و زندگى اجتماعى بپردازد و تا حدود زیادى هم موفق بودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ