هواداران یوونتوس بعد از کسر 15 امتیاز و خروج از جمع مدعیان، حسابی از دست مدیران باشگاه شاکی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لاریجانی گفت در مقوله قدرت با جامعه ای باید کار بکنید که بتوانید با آنها تعریف مشترک داشته باشید. مگرهنرمندان چه می خواهند؟ می خواهند زندگی ای داشته باشند که آثار هنری خلق کنند. خب ما نمی خواهیم بسترش را فراهم کنیم؟ چرا؟ با همه اینها می شود مفاهمه صورت بگیرد .
محمد علی ابطحی خطاب به خاتمی نوشت: آن‌ها به چه زبانی بگویند که نمی‌خواهند شما در صحنه سیاسی فعال باشید.
دبیرکل حزب موتلفه گفت: تحریم انتخابات از سوی اصلاح طلبان صورت نمی‌گیرد چون آنها هم مانند سایرین نمی‌خواهند خود را از مناسب حکومتی محروم کنند.
هافبک باتجربه سپاهان مدعی است که فصل خوب آنها در لیگ قبلی، با عدم پیروزی برابر تیم‌های پایین جدولی مانع از قهرمانی‌شان شده است.
دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه امت اسلامی توهین به مقدسات خود را تحمل نمی کند، گفت: کشورهای اسلامی باید به سوئد و دانمارک بفهمانند که تکرار این هتاکی ها به تحریم آنها منجر خواهد شد.
وین رونی، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس، معتقد است که هری کین در تاتنهام یک زندانی است.
هوادران رئال پس از اعلام اینکه باشگاه، بازیکنی به جای بنزما جذب نمی کند و منتظر امباپه خواهد ماند، به شدت نگران هستند. آنها می پرسند، چرا باید به بازیکنی که چندین بار رئال را فریب داده، اعتماد کرد؟
هواداران فوتبال انگلیس از کانال 4 این کشور به خاطر پخش مصاحبه پل گاسکوئین انتقاد کردند.
هافبک مس کرمان مدعی است اشتباه مقابل سپاهان آنها را با تنبیه بزرگی مواجه خواهد کرد و نمی‌خواهند برچسب سقوطی روی نام آنها قرار گیرد.
در ایستگاه های مترو تهران ماموران نیروی انتظامی از دختران و زنان بی حجاب می خواهند که برای عبور از گیت و سوار شدن به واگن ها، حجاب به سر کنند و در غیر این صورت اجازه عبور به آنها داده نمی شود.
تولد نوزاد تغییراتی جدی بر زندگی همه اعضای خانواده به ویژه مادر می‌گذارد. برخی از مادران هیچ‌گاه نمی‌خواهند به گذشته و دوران پس از زایمانشان فکر کنند و تجربه‌ای تلخ همیشه در ذهن آن‌ها ثبت شده است. ممکن است احساس ناراحتی، غمگینی، اضطراب، سرخوردگی یا افسردگی داشته باشند و حتی در مواقع شدیدتر دچار سایکوز یا روان‌پریشی شوند.
جبلی گفت: ما از همه افرادی که با عشق و علاقه به مردم و کشور کار می‌کنند و با انگیزه مناسب برای کار در رسانه ملی آماده باشند، استقبال می‌کنیم. این‌که بعضی از افراد به هر دلیلی تمایل به این کار ندارند ما اصرار و اجباری نداریم و قطعاً به دنبال ظرفیت‌های جدید و توانمندی‌های دیگری هستیم و خواهیم بود که بتوانیم از آن‌ها برای تولید محتوای فاخر و جذاب برای جامعه استفاده کنیم.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، تاکید کرد که تیمش در بازی فردا برای صعود به جمع هشت تیم نهایی تلاش خواهد کرد.
تیم ساپینتو دهمین گل خود را در سه بازی گذشته زد، گلهایی که نشان می دهد آنها نمی خواهند در ادامه راه لیگ برتر برابر رقبا پاپس بکشند
مینا می‌گوید، مقاومت زنان برای احیای قلبی مردان بیمار، خیلی کمتر است: «زنان رهگذر همکاری بیشتر و کنترل بیشتری بر هیجان‌شان دارند. معمولا تصور این است که زنان نمی‌توانند هیجان‌شان را کنترل کنند، اما جالب است که خیلی بهتر همکاری می‌کنند درحالی‌که مردان بیشتر دچار هیجان و ترس می‌شوند و مدام اصرار می‌کنند زودتر کارشناس بفرستیم؛ چون نمی‌خواهند به زن بیمار دست بزنند.»
در مرحله اجرا بسیاری از این حقوق نقض می‌شوند. اتفاقا خیلی از افراد مکررا اعلام نقض می‌کنند، ولی هیچ مرجعی حتی حاضر نیست آن‌ها را به صورت موردی تکذیب یا راهی برای رسیدگی آن‌ها پیشنهاد کند. جالب اینکه همه یا اغلب افرادی که مدعی این نقض‌های حقوقی هستند در زندان و دراختیار دستگاه قضایی هستند، به راحتی می‌توان یک شعبه با چند قاضی معتبر و مورداعتماد مردم برای رسیدگی به شکایات و ادعا‌های آنان در زندان ایجاد کرد. تنها در این صورت است که سند امنیت قضایی کشور معنادار و معتبر می‌شود. مردم چیزی جز اجرای درست اسناد را از حکومت نمی‌خواهند
کیهان نوشت: جدا از اینکه خیل عظیمی از پیشرفت‌های بزرگ کشور در حوزه‌های مختلف در سال‌های پس از پیروزی انقلاب از نگاه این طیف پیشرفت محسوب نمی‌شود، تنها در طول ۳ ماه گذشته کشورمان شاهد رونمایی از دستاورد‌های شگفت‌انگیز متخصصان و دانشمندان ایرانی آن هم در شرایط تحریم بود که تحسین دنیا را برانگیخت و انکار یا درست ندیدن آن‌ها تنها از فرد یا افرادی برمی‌آید که یا قادر به درست دیدن نیستند یا اساسا به دلایلی که گفته شد نباید این دستاورد‌ها را ببینند.
برناردو سیلوا، ستاره خلاق تیم ملی پرتغال، مدعی شد آنها نمی دانند اروگوئه از چه سبکی استفاده خواهد کرد.
زنان و دختران تکواندوکار افغان هفته‌ای دو بار در یک خانه خصوصی ملاقات می‌کنند. هیچ یک از آن‌ها به دلایل امنیتی نمی‌خواهند به رسمیت شناخته شوند.
کرمان - دادستان کل کشور گفت: کشور در مواجهه با تحریم‌ها و دشمنی‌های غداران عالم است زیرا آنها ایران مقتدر را نمی‌خواهند.
زلنسکی گفت: با روس‌هایی تسلیم می‌شوند بصورت متمدنانه رفتار خواهد شد، شرایط تسلیم شدن آن‌ها فاش نشده خواهد ماند و اوکراین راهی برای اطمینان از مبادله آن‌هایی که نمی‌خواهند به روسیه بازگردند، پیدا خواهد کرد.
بسیاری از افرادی که تمایل به خودکشـی دارنـد، نمی‌خواهند بمیرند؛ آن‌ها صرفـا می‌خواهند درد و رنج را متوقف کنند. پاسخ‌های این‌چنینی «با حرف خودکشی صرفا چیزی را مطالبه می‌کند» یـا «می‌خواهند دیگران را کنترل کنند»، کاملا غیرمسئولانه و انکارکننده اسـت.
محسن بنگر مدعی است که اگر اجازه حضور تیمش را در لیگ یک می‌دادند آنها اکنون در پایان هفته چهارم صدر جدول را در اختیار داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ