"بانک ایران زمین" همانند سایر بانک‌های کشور مطابق با بخشنامه بانک مرکزی ارائه رمز دوم پویا را برای خرید‌های اینترنتی در دستور کار خود قرار داده است؛ حال این سوال پیش می‌آید که چگونه از بانک ایران زمین رمز دوم پویا را دریافت کنیم؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک جدید پرسپولیس ابراز امیدواری کرد بتواند نمایش خوبی در ترکیب این تیم داشته باشد.
اصحاب رسانه صبح امروز سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ از مراحل نهایی آماده‌سازی مسیر رفت فاز ۲ آزادراه تهران شمال بازدید کردند.
مسئولان باشگاه پرسپولیس از آغاز مراحل تمدید قرارداد کریم باقری خبر می‌دهند.
تصاویری از تست‌های اولیه موتور موشک مافوق صوت (هایپرسونیک) فتاح را مشاهده می‌کنید.
کلاس مربیگری سطح A آسیا در حال برگزاری است و ستاره‌های اسبق پرسپولیس و استقلال نیز مراحل پایانی دریافت مدرک خود را دنبال می‌کنند.
سمنان_ مدیر کل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه اجرای برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد به صورت جدی دنبال می‌شود، گفت: مراحل بازتوانی و ساماندهی ۴۳۹ معتاد متجاهر استان انجام شد.
به ازای هر متولد سال ۱۴۰۱، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله در نظر گرفته شده است. مراحل خرید صندوق ها به چه صورت است؟
مراحل ساخت انواع مدل روف گاردن
مراحل ثبت‌نام والدین متولدین ۱۴۰۱ برای دریافت سهام نوزادان در راستای اجرای ماده ۱۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اعلام شد.
مراحل ثبت‌نام والدین متولدین ۱۴۰۱ برای دریافت سهام نوزادان در راستای اجرای ماده ۱۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اعلام شد.
نحوه ارسال پیامک درصورت کشف حجاب در خودرو به این صورت است که پیامک فقط از طریق سرشماره‌ای باعنوان «police» ارسال می‌شود؛ آن هم فقط به شماره تلفن همراه صاحب خودرو.
مراحل نهایی برگزاری تورنمنت کافا در حال انجام است و فدراسیون‌های عضو آسیای مرکزی بر روی جزئیات نیز توافق کرده‌اند.
پاشایی با اشاره به اینکه این فرآیند مجرمانه با در اختیار قرار گرفتن کارت بانکی هموطنان و قرار دادن در دستگاه اسکیمر و دریافت رمز امکان پذیر می‌شود از هموطنان خواست که تمام مراحل عملیات بانکی شامل کشیدن کارت در دستگاه عابر بانک و وارد کردن رمز کارت بانکی را شخصا انجام دهند و از قرار دادن کارت بانکی در اختیار سایر افراد حتی برای چند ثانیه اکیدا خودداری کنند.
سید محمدحسینی، مدافع تراکتور اینگونه کلاه مخصوصش را برای بازی مقابل پرسپولیس روی سر خود قرار داد.
فرماندهی انتظامی مکلف شد از ابتدای سال ۱۴۰۲ سامانه تعویض پلاک انواع خودرو و موتورسیکلت را به نحوی ایجاد کند که تمامی مراحل نقل و انتقال مالکیت به‌ صورت برخط انجام شود.
مشتری ۵۷ ساله بانکی در آستانه اشرفیه که پس از چند بار مراجعه به این بانک و طی کردن مراحل اداری با جواب منفی برای دریافت وام مواجه شد، درِ بانک را با قفلی که با خود آورده بود، قفل کرد و کارمندان بانک را محبوس کرد.
مصرف کنندگان خودرو در سراسر کشور که دارای شرایط خرید خودروی صفر از کارخانه خودروسازی طبق اطلاعیه‌های بورس کالا هستند امکان خرید خودرو از بورس را دارند. مراحل اخذ کد معاملاتی، ثبت درخواست خرید و شرکت در فرآیند حراج خرید خودرو از بورس کالا چقدر هزینه دارد؟ و چگونه می توان از بورس کالا خودرو خرید؟
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: خوشبختانه مراحل استخدام نخبگان در دستگاه‌های اجرایی کشور با سرعت و کیفیت مناسبی در حال پیگیری و انجام است.
مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی، آخرین جزئیات واگذاری سهام ۹۰ هزار میلیاردی به این سازمان را تشریح کرد.
دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان امروز بار دیگر همراه با دستیاران خود در فدراسیون فوتبال حاضر شد تا پیگیر دریافت مطالبات و مراحل فسخ قراردادش باشد.
در مورد میزان یارانه واریزی مرداد ماه ۱۴۰۱ دولت همچنان قرار است یارانه نقدی را مطابق مراحل پیشین پرداخت کند؛ بنابراین افراد حاضر در دهک اول تا سوم در مرداد ماه به ازای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند. این میزان برای افراد حاضر در دهک چهارم تا نهم به ۳۰۰ هزار تومان می‌رسد. اما اگر وام کرونا را در سال ۹۹ دریافت کرده اید، از مجموع دریافتی تان ۳۵ هزار تومان کاسته می‌شود.
شرکت آلمانی بیون‌تک با همکاری شرکت دارویی فایزر اکنون در حال طی کردن مراحل دریافت مجوز برای دو واکسن تطبیق داده شده با سویه امیکرون است.
ایرانسل دو نشان ویژۀ «ستارۀ ملی روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال» و «ستارۀ طلایی روابط‌عمومی» را از نهمین دورۀ «جشنوارۀ ستارگان روابط‌عمومی ایران»، با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، دریافت کرد.
در یک سال گذشته، ۶۰ مصوبه ارسالی مجلس را بررسی کردیم که ۱۴ مصوبه در مرحله اول تایید شدند و ۲۱ مصوبه در مراحل بعد و ۲۵ مصوبه هم در حال اصلاح است. در این مدت ۱۱ اساسنامه هم به شورای نگهبان ارسال شده که ۹ اساسنامه تایید و ۲ اساسنامه مورد ایراد واقع شده است. همچنین در یک سال گذشته، ۱۷۴ نامه از دیوان عدالت اداری دریافت کردیم که توسط فقهای محترم بررسی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ