نحوه ارسال پیامک درصورت کشف حجاب در خودرو به این صورت است که پیامک فقط از طریق سرشماره‌ای باعنوان «police» ارسال می‌شود؛ آن هم فقط به شماره تلفن همراه صاحب خودرو.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک جدید پرسپولیس ابراز امیدواری کرد بتواند نمایش خوبی در ترکیب این تیم داشته باشد.
اصحاب رسانه صبح امروز سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ از مراحل نهایی آماده‌سازی مسیر رفت فاز ۲ آزادراه تهران شمال بازدید کردند.
مسئولان باشگاه پرسپولیس از آغاز مراحل تمدید قرارداد کریم باقری خبر می‌دهند.
تصاویری از تست‌های اولیه موتور موشک مافوق صوت (هایپرسونیک) فتاح را مشاهده می‌کنید.
سمنان_ مدیر کل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه اجرای برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد به صورت جدی دنبال می‌شود، گفت: مراحل بازتوانی و ساماندهی ۴۳۹ معتاد متجاهر استان انجام شد.
به ازای هر متولد سال ۱۴۰۱، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله در نظر گرفته شده است. مراحل خرید صندوق ها به چه صورت است؟
مراحل ساخت انواع مدل روف گاردن
مراحل ثبت‌نام والدین متولدین ۱۴۰۱ برای دریافت سهام نوزادان در راستای اجرای ماده ۱۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اعلام شد.
مراحل ثبت‌نام والدین متولدین ۱۴۰۱ برای دریافت سهام نوزادان در راستای اجرای ماده ۱۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اعلام شد.
مراحل نهایی برگزاری تورنمنت کافا در حال انجام است و فدراسیون‌های عضو آسیای مرکزی بر روی جزئیات نیز توافق کرده‌اند.
"بانک ایران زمین" همانند سایر بانک‌های کشور مطابق با بخشنامه بانک مرکزی ارائه رمز دوم پویا را برای خرید‌های اینترنتی در دستور کار خود قرار داده است؛ حال این سوال پیش می‌آید که چگونه از بانک ایران زمین رمز دوم پویا را دریافت کنیم؟
سید محمدحسینی، مدافع تراکتور اینگونه کلاه مخصوصش را برای بازی مقابل پرسپولیس روی سر خود قرار داد.
فرماندهی انتظامی مکلف شد از ابتدای سال ۱۴۰۲ سامانه تعویض پلاک انواع خودرو و موتورسیکلت را به نحوی ایجاد کند که تمامی مراحل نقل و انتقال مالکیت به‌ صورت برخط انجام شود.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: آخرین بخش باقی مانده از الحاق ایران به سازمان شانگهای خلاف شرع و قانون اساسی شناخته نشد، بر این اساس مراحل قانونی عضویت ایران در سازمان شانگهای به پایان رسید.
مصرف کنندگان خودرو در سراسر کشور که دارای شرایط خرید خودروی صفر از کارخانه خودروسازی طبق اطلاعیه‌های بورس کالا هستند امکان خرید خودرو از بورس را دارند. مراحل اخذ کد معاملاتی، ثبت درخواست خرید و شرکت در فرآیند حراج خرید خودرو از بورس کالا چقدر هزینه دارد؟ و چگونه می توان از بورس کالا خودرو خرید؟
استادیار گروه بیوشیمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مراحل آزمایشگاهی ساخت سلولهای بنیادین شبه کبد و شبه پانکراس در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به اتمام رسیده است
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: خوشبختانه مراحل استخدام نخبگان در دستگاه‌های اجرایی کشور با سرعت و کیفیت مناسبی در حال پیگیری و انجام است.
ماهواره بر سوخت جامد قائم ۱۰۰، ماهواره‌ای است که با سه مرحله سوخت جامد قادر خواهد بود ماهواره‌های با وزن ۸۰ کیلوگرم را در مدار ۵۰۰ کیلومتری از سطح زمین قرار دهد.
مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی، آخرین جزئیات واگذاری سهام ۹۰ هزار میلیاردی به این سازمان را تشریح کرد.
یکی از مقامات اف‌بی‌آی توضیح داد اف ‌بی ‌آی در اجرای حکم تفتیش، طبق دستور دادگاهها، مراحل تفتیش و توقیف را دنبال می‌کند و سپس اقلامی را که نیازی به نگهداری برای اجرای قانون ندارد، بازمی‌گرداند.
با راه‌اندازی این سامانه و سازوکار عجیب بیمه مرکزی، در مراحل اخذ مجوز کارگزاری برخط فروش بیمه، از تمامی متقاضیان درخواست می‌شود که تعهد دهند تا به صورت الزامی با شرکت آمیتیس همکاری کنند؛ اقدامی تامل برانگیز که سوای اشکالات قانونی و زیرساختی و مشکلاتی که در پی دارد، دورنمایی جز توقف فعالیت‌های استارتاپ‌های بیمه‌ای فعال در این حوزه نخواهد داشت.
فرمانده یگان عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره پوشش و مخدوشی پلاک گفت: رانندگانی که از قانون تمکین نمی‌کنند، توقیف موتورسیکلت‌های آنان در دستور کار پلیس قرار دارد و یک سری مراحل قضایی نیز برای برخی رانندگان که مجرم هستند و پلاک را مخدوش می‌کنند، انجام می‌شود.
ستاره محبوب هواداران استقلال آخرین ورودی این تیم برای فصل جدید فوتبال ایران خواهد بود.
عضو هیات عامل و معاون بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی از پرداخت ۲ هزار میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار سرمایه تا پایان فروردین خبر داد و افزود: این پرداخت در صورت وصول از سازمان امور عضو مالیاتی انجام خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ